طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد ؛ طرح‌های مدولار برای آشپزخانه

طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد

طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد ؛ طرح‌های مدولار برای آشپزخانه

طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد ؛ یک رویکرد کاملا بروز و داغ در طراحی مدولار آشپزخانه‌ها، کابینت‌های آشپزخانه، با رنگ‌های کاملا متضاد است که تاثیر شگرفی در جلب توجه و خیره‌کردن چشم‌ها به سمت آشپزخانه دارد. این ایده روز به روز در حال محبوبیت بیشتر است چرا که قادر است به هر چهار گوشه آشپزخانه عمق دهد. دو طیف رنگی متفاوت برای کابینت‌های آشپزخانه می‌تواند به خوبی فضای آشپزخانه شما را مجزا کند. به علاوه کابینت‌های متضاد هر چقدر هم که کوچک باشند می‌توانند به هر آشپزخانه‌ای هویت بخشند.

ما در پویانو به شما آموزش می‌دهیم که چطور به این هدف برسید، علاوه بر آن مثال‌هایی از طرح‌های زیبا و بروز را هم برایتان آورده‌ایم:

تلفیق کابینت آشپزخانه روستایی و مدرن

اگر به دنبال یک فضای مدرن بدون حاشیه هستید از ترکیبات متضاد رنگ های خنثی با بافت و جنس سطوح استفاده کنید تا بتوانید جذابیت بصری خلق کنید.

تلفیق کابینت آشپزخانه روستایی و مدرن
تلفیق کابینت آشپزخانه روستایی و مدرن

این آشپزخانه روستایی-مدرن با وارد کردن دنیای قدیم به فضای مدرن نوعی خلاقیت به وجود آورده است. کابینت‌ آشپزخانه سفید شیشه ای در بالا باعث می‌شوند که سقف بلند تر به نظر بیاید در حالی که کابینت آشپزخانه چوبی در پایین فضا را جمع و جور می‌کنند.

%db%b2روکش‌های سفید کابینت‌ آشپزخانه و دیوار روشن بالای کابینت که با رنگ‌های بلوطی و خاکستری تعادل به وجود می‌آورد یاد آوری کننده احساسات مدرن اسکاندیناوی است. بافت چوبی کابینت‌ آشپزخانه بلوطی نگاه را به سمت بالا می‌کشاند و فضا را چشمگیرتر جلوه می‌دهد.

کابینت آشپزخانه سرخ و قهوه‌ای

یک راه دیگر برای داشتن تضاد بصری در آشپزخانه این است که رنگ‌های روشن مانند قرمز زرد یا نارنجی را با رنگ‌های خاکی مثل طیف‌های قهوه‌ای و بژ ترکیب کنیم. این رنگ‌ها با یکدیگر فضایی معاصر و در عین حال نوساز را ایجاد می‌کنند.

%db%b3این کابینت آشپزخانه گیلاسی تلفیق رضایت‌بخشی از عملکرد و استایل است. کابینت‌ آشپزخانه قرمز آلبالویی و چوبی قهوه‌ای بدون آنکه اغراق آمیز باشد به خوبی با یکدیگر مچ شده‌اند. دیوار طرح دار بالای کابینت‌ها این دو رنگ را به خوبی به یکدیگر ربط داده است.

کابینت آشپزخانه خردلی

در فضاهای بزرگ‌تر می‌تواند رنگ‌های تیره‌تر را برای کابینت‌های بالایی استفاده کنید تا فضایی گرم‌تر و صمیمی‌تر ایجاد کنید. همچنین می‌تواند این کابینت‌ها را با کابینت‌ آشپزخانه های گلاس با رنگ‌های روشن و بسیار براق و منعکس‌کننده نور در  پایین ترکیب کنید تا تضاد کافی را به وجود آورید.

%db%b4تلفیق زرد براق و قهوه‌ای همراه اب دیوار خنثی به خوبی با یکدیگر هارمونی در فضا ایجاد می‌کند. علاوه بر این قفسه‌های شیشه‌ای سفید بین کابینت‌های بالایی و روکش گرانتینی کابینت‌های پایینی به جلوه و درخشش فضا می‌افزایند.

پاییز

می‌توانید به جای استفاده از طرح بسیار ساده‌ی رنگ‌های متضاد بر روی کابینت‌های بالایی و پایینی از طرح‌های متضاد عمودی برای خلق یک اثر قابل توجه استفاده کنید. این یک روش بسیار خوب برای افزودن مفهوم و محدوده فضا به آشپزخانه‌های کوچک‌تر است و می‌تواند فضا را بزرکتر جلوه دهد.

 طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد
طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد

ترکیب یک در میان کابینت آشپزخانه نارنجی و قهوه‌ای سوخته جزئیات و ویژگی‌های این آشپزخانه کوچک را ارتقا می‌بخشد.

مرکبات و سایه

دیوار آشپزخانه را تبدیل به ترکیبی از سه رنگ متنوع خیره‌کننده و متضاد کنید. این طرح بسیار جذاب خواهد بود.

 طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد
طراحی کابینت‌ آشپزخانه رنگی متضاد

طرح بالا نارنجی لذیذ و اشتهاآور و کابینت‌آشپزخانه سبز را در مقابل دیوار خاکستری به تصویر می‌کشد. این کار بعد جدیدی را به یک فضای کوچک وارد می‌کند بدون آنکه نور و روشنایی فضا را کاهش دهد.

تحریریه پویانو| نزاکتی