میز وسط اتاق نشیمن وطراحی های منحصر به فرد

میز وسط اتاق نشیمن -پویانو

میز وسط اتاق نشیمن وطراحی های منحصر به فرد

میز وسط می تواند یک نقطه ی کانونی ماثر برای هر فضای نشیمنی باشد. زمانی که شما قادر باشید یک میز وسط خوب که با طراحی و کیفیت مطلوب ساخته شده است برای منزل خود خریداری کنید ، این میز حتی می تواند الهام بخش بقیه  ی دکور اطراف آن در یک سطح ایده آل شود. میز هایی که در این پست مشاهده می کنید همگی با کیفیت عالی ساخته شده اند و دارای طراحی منحصر به فرد هستند. انتخابی جسورانه برای افرادی است که چیزی بیش تر از یک میز ساده برای قرار دادن چای و قهوه ی خود می خواهند.

1

میز زیبایی که در اینجا مشاهده می کنید از چوب ساخته شده است و سعی دارد تا توپوگرافی از زندگی واقعی را به نمایش بگذارد.

2

میز دیگری که در طراحی آن از طبیعت الهام گرفته شده است. میز به گونه ای برش خورده است که انگار گودالی از آب زلال در وسط آن در تعلیق است.

3

آوردن عناصری از طبیعت در خانه می تواند فضا را بزرگتر ،‌ روشن تر و سالم تر کند. این میز دارای یک باغچه ی کوچک در درون خود است که در آن درخت بنسای کاشته شده است.

4

این اتاق نشیمن می تواند فضایی باشد که هم بزرگتر ها و هم کودکان در آن دور هم جمع می شوند. با تبدیل کردن یک میز وسط مفید و مدرن به یک خانه ی عروسکی که بچه های می توانند با آن بازی کنند.

5

این میز سفید مینیمالیستی نزدیک به سطح زمین است و در نهایت سادگی بسیار شیک است. تو رفتگی ی مخفی آن برای قرار دادن کتاب و مجلات مناسب و عملکرد آن را افزایش می دهد.

6

میز دیگری که از اشکال منحصر به فرد به عنوان عناصر ثابت آن استفاده می کند. سطح شیشه ای آن مانند قطعه ای از هنر مدرن عملکردی است.

طراحی های منحصر به فرد برای میز وسط اتاق نشیمن7
طراحی های منحصر به فرد برای میز وسط اتاق نشیمن

این یک میز وسط واقعا طراحی شده است. به نظر می رسد که این بادکنک های طلایی سطح شیشه ای میز را نگه داشته اند که ظاهری کاملا لوکس و عجیب و غریب به آن می بخشد.

طراحی های منحصر به فرد برای میز وسط اتاق نشیمن
طراحی های منحصر به فرد برای میز وسط اتاق نشیمن

طراحی گرد این میز باعث می شود که این میز به راحتی بتواند به عنوان صندلی هم کاربرد داشته باشد.

 

گرداوری در تحریریه پویانو | نبیلو

نظرات (1)

چه میزای عالیی هستن اینها ،آخر خلاقیت دکراسیون منزل