طراحی نشیمن مناسب با ایده‌هایی برای هر سلیقه ای

طراحی نشیمن مناسب با ایده‌هایی برای هر سلیقه ای

طراحی نشیمن مناسب ؛ از مدرن تا سنتی ، این تصاویری از طراحی اتاق نشیمن است که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد: در این تصویر شما استفاده از رنگ‌ها را میبینید. استفاده از رنگ زرشکی کلاسیک در کنار الگوهای کلاسیک در فرشی که در اتاق پهن شده است. یک فرش دیگر نیز با طرح آبرنگی آبی روی آن قرار دارد. میز وسط بزرگ و پارچه‌ای و به رنگ سبز کلاسیک است. مبل‌های راحتی و فضای گرم و صمیمی این فضا را به نشیمنی راحت تبدیل میکند.

رنگ غالب در این نشیمن آبی با نقوش مختلف ریز و ظریف است که میتواند در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب کند. این نقوش و رنگ که یادآور کاشی کاری در معماری سنتی ما نیز هست میتواند برای دکوراسیون نشیمن منزل ایرانی اما به شیوه‌ای غیر از فرش‌های لاکی و قرمز و گلیم به کار رود. در این فضا طراح در عناصری از رنگ مشکی خالص استفاده کرده است که به آن حس سبک مدرن را نیز اضافه کند.

سقف بلند و یا سقف شیروانی مزیتی است که نباید از استفاده از آن در طراحی غافل شد. اینجا طراح با استفاده از تیرهای چوبی و یک لوستر آویز به سبک لوستر شمعی بر اهمیت و جلوه‌ی سقف افزوده است‌. در کنار آن مبل‌های راحتی پارچه‌ای استفاده از عناصر وینتیج این فضا را به سبک راستیک نزدیک کرده و به نشیمنی دنج و گرم تبدیل کرده است.

در این نشیمن یک تصویر نقاشی از شهر ونیز تم رنگی را تعریف کرده است. طراح به دنبال مبلمانی بوده است که بتواند نورها را بازتاب دهد. شامل یک جفت آیینه دیواری فرانسوی و میز وسط فلزی طلایی.

شومینه میتواند نقطه عطف طراحی قرار بگیرد. در این نشیمن نیز طراح با کاشی‌هایی که برای شومینه استفاده کرده است آن را در مرکز توجه قرار داده و میگوید: این کاشی‌ها ستاره‌های این نشیمن هستند. پس از آن طراح روکش مبلمان موجود صاحب خانه را تعویض و به همان رنگ دراورده است. میز وسط و عسلی وینتیج هستند.

این نشیمن جذاب به سبک راستیک طراحی شده است. در طراحی به سبک راستیک چنانچه جذابیت‌های طبیعی موجود باشد باید حتما مورد اهمیت واقع شوند. اینجا منظره کوه‌های اطراف با این پنجره قاب شده است و یک میز قهوه خوری با دو صندلی در روبه رو برای لذت بردن از منظره قرار دارد.

آنچه مشخص است نکته جالب توجه این نشیمن رنگ‌ها و طرح‌های شلوغ و شاد است. این هم یک شیوه برای طراحی است که اتاقتان را مملو از رنگ‌های گرم و شاد کنید.

این نشیمن طراحی رسمی تری دارد. استفاده از چوب به عنوان متریال در قاب پنجره ، دورتادور سقف ، قرنیز و درب‌ها به علاوه پارچه مخمل سبز و آجری رنگ حسی مجلل و نیمه رسمی به فضا میدهد.

طراحی نشیمن مناسبدر طراحی نشیمن مناسب مشکی و طلایی از ترکیب رنگ‌های مشهور دکوراسیون داخلی است که برای اتاق نشیمن نیز مناسب و جذاب است. آنچه در طراحی این فضا میبینیم یک جفت مبل سه نفره مشکی رنگ است در کنار عناصر طراحی طلایی. مانند قرنیز طلایی رنگ ، خطوط طلایی بالای شومینه و آیینه ، پایه آباژور ، عسلی پارچه‌ای طلایی و ظروفی که در نهایت یک ترکیب جذاب و مدرن و تقریبا رسمی را برای این نشین ایجاد کرده‌اند.

رنگ‌ها و بافت‌های خنثی همواره مورد علاقه طیف زیادی از افراد است که در اینجا یک نمونه از طراحی نشیمن به این شیوه را میبینید. طراح با استفاده از رنگ‌های خنثی و غالبا شیری رنگ محیطی گرم و دنج برای فضای نشیمن در این خانه به وجود آورده است. استفاده از گیاهان سبز طبیعی نیز در کنار این طراحی بسیار مناسب و جالب توجه است.

 

 

 

طراحی نشیمن مناسب

گرداوری در تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: housebeautiful