طراحی منزل برای زوج جوان ، سفید و هنری

طراحی منزل برای زوج جوان ، سفید و هنری

طراحی منزل برای زوج جوان : تیم طراح هنگامی که با موضوع طراحی دکوراسیون برای یک زن و شوهر جوان که فقط دوست دارند به سفر بروند، مواجه شدند تصمیم به ساخت یک فضای روشن و تمیز که در آن زن و شوهر می توانند احساس فراغ بال و الهام بخشی را تجربه کنند ؛ گرفتند. این آپارتمان که در اوکراین واقع شده است ، از فضای سفید و آرامی بهره میبرد که به عنوان یک عنصر اصلی برای حفظ احساس راحتی و نظم و ترتیب به شمار میرود. این گروه می خواست که اثر داخلی آرامش حاصل از سادگی آن باشد، بنابراین اشیا و تاکید های رنگی حذف شدند. گیاهان زنده و تکه های هنری به منظور نفوذ انرژی مثبت به داخل این فضای مدرن و جلوگیری از ظاهر شدن بی نظمی و شلوغی، وارد شده اند.

اتاق نشیمن در این خانه دارای مقیاس بسیار بزرگی نیست اما نمونه های بزرگ از آثار هنری معاصر به آن المانی از عظمت و بزرگی می دهد. روکش سنگ مرمر دیوارها یک اثر پیچیدگی جذاب را اضافه می کند و بر روی خاکستری ملایم مبل مدرن متمرکز می شود. قفسه فازی نازک پشت مبل نوشیدنی ها را دم دست نگه میدارد، و همچنین به عنوان یک جدا کننده اتاق در پشت نشیمن کاربرد دارد. بالش کوسن های سفید ، بزرگ و نرم پشتی  مبل را شکل می دهد که به عنوان مثال در زمان تماشای یک فیلم در شب راحتی و آسایش بیشتری را فراهم میکند و زمانی که فیلم شب به زمین می آید، راحتی بیشتر فراهم می شود. فرش بزرگ خاکستری که روی زمین پهن شده اجزای دکوراسیون را به هم پیوند میزند.

لامپ سیاه رنگ با طراحی جالب خود که روی دیوار مرمری نصب شده نور کاری (task ) را برای مبل ال شکل فراهم میکند.لامپ Atollo جلوه ای دلپذیر بر روی میز زیر تلویزیون و صفحه نمایش پروژکشن پدید می آورد. گیاهان  گوناگون بزرگ در نقاط مختلف خانه قرار داده شده اند.

درب داخلی با شیشه دودی به عقب کشیده میشود تا اتاق بعدی را نشان دهد. فضای اداری که در اینجا قرار دارد، دارای یک قفسه کتاب چوبی سفارشی است که در داخل دیواری قرار دارد تا کتب مرجع و فایل های کاری را در خود نگه دارد.

ظروف میوه خوری همواره یک قطعه مرکزی اصلی و کارکردی را برای میز تشکیل می دهد، و این یکی مناسب سادگی در این دکوراسیون است. یک ست متشکل از شش صندلی ناهار خوری مدرن و میز مستطیلی در اینجا سیاه هستند ، که کنتراست را با محیط اطراف که عمدتا سفید است به وجود می آورد. یک لوستر آویز غذا خوری تک رنگ سفید بالای میز قرار گرفته است.

یک گیاه بزرگ خانگی ، نوع دیگری از جدا کننده اتاق را برای یک فضای دلباز و روشن شکل می دهد. یکی از این گیاهان در این اتاق سفید مدرن در کنار جزیره آشپزخانه واقع شده است و یکی دیگر از گیاهان بزرگ در کنار صندلی راحتی در گوشه قرار گرفته است که این نقطه را به جایی رویایی و دنج برای مطالعه یک کتاب تبدیل میکند.

سبک و مدل صندلی بار آشپزخانه میتواند تاثیر زیادی در نمای کلی آشپزخانه داشته باشد. این صندلی ها با پایه های کلفت چوبی و نشیمن سفید صندلی های مدرن هستند و با دکوراسیون به صورت یکپارچه ترکیب میشوند.

یک اجاق گاز بسیار ساده روی جزیره نصب شده است. روی کانتر تم مرمر را ادامه میدهد. پنجره ی بزرگی که در آشپزخانه هست نور طبیعی دلچسب را به داخل هدایت میکند و همچنین چشم انداز زیبایی را هنگام آشپزی و صرف غذا در آشپزخانه برای ساکنین خانه فراهم میکند.

 

 

 

 

طراحی منزل برای زوج جوان

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع: home-designing