طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین / شرکت طراحی داخلی میلاد جبلی

طراحی داخلی نمایشگاه ماشین

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین / شرکت طراحی داخلی میلاد جبلی

نمایشگاه های ماشین غالبا از نظر مردم نمادی از لاکچری بودن و تفاخر در شوروم ها به نظر می آیند. طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین یک فاکتور خیلی مهم برای نمایش دادن ماشین ها و خودروها می باشد. طبیعتا بر هیچ کس پوشیده نیست که جلوه و ظاهر نمایشگاه ماشین باعث می شود که به طور مستقیم بر نظر خریداران ماشین تاثیر بگذارد. یک طراحی خوب نمایشگاه ماشین، به آن برای اعتماد مشتری اعتبار می بخشد.

حس خوبی به او می بخشد و باعث ماندگاری بیشتر خریدار در فضای شوروم خودرو خواهد شد. همین امر احتمال اینکه به خرید قطعی خودرو منتهی شود را بالا می برد. در این مطلب همراه با پویانو باشید با طراحی داخلی نمایشگاه خودرو آشنا شوید:

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

نورپردازی نمایشگاه ماشین

نورپردازی اصلی ترین سرمایه گذاری است که در طراحی نمایشگاه ماشین باید به آن توجه داشت. نورهای طبیعی باعث می شوند که رنگ واقعی ماشین را به خوبی نشان بدهند. همچنین استایل ماشین و ویژگی های آن را به خوبی نمایش می دهد و اینکه از لحاظ صرفه جویی انرژی نیز به صرفه است.

نورپردازی های LED  البته می توانند فراتر از تصور شما فضای داخلی نمایشگاه را تحت تاثیر قرار دهند و جلوه ماشین ها را بیش از پیش نمایش دهند. بازتاب و انعکاس نورها بر روی ماشین ها باعث می شود که به مشتری این حس را بدهد که لذت خرید یک خودروی لوکس را دارد تجربه می کند.

فضای داخلی نمایشگاه ماشین

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

حتما فضای کافی برای اینه خریداران تان بتوانند دورتادور ماشین مورد نظرشان بگردند را در نظر بگیرید. این موضوع بسیار دارای اهمیت است. برای رسیدن به چنین هدفی بسیاری از طراحان داخلی ایده های خلاقانه ای برای حداکثر استفاده از فضای داخلی نمایشگاه ترتیب می دهند. ممکن است از اختلاف ارتفاع ، یا دید های غیر مستقیم مانند آینه و یا حتی جابجایی های متحرک و گردان استفاده کنند. مطمئن باشید که هر خریداری نیاز دارد که بتواند از تمام جوانب ماشین محبوب خود را از نظر ظاهری بررسی کند.

اگر فضای داخلی نمایشگاه ماشین شما بزرگ نیست ، سعی کنید سبک طراحی داخلی انتخابی مورد نظر شما مینیمالیست باشد. هر چند که سبک مینیمالیست ممکن است آنقدرها توانایی جلب توجه خریدار به سمت نمایشگاه ماشین شما را نداشته باشد.

با برند کمپانی خودرو همراه باشید

یکی از راه ها برای ایده گرفتن درباره طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین ، همراهی با برند ، لوگو و یا تم کمپانی تولید خودرو است. از آنجایی که مارک های معروف حس اعتماد و اعتبار را به خریدار القا می کند. شما می توانید با درخواست خود از طراح داخلی ، یک برند محبوب ماشین را در نظر بگیرید. سپس با پیروی از تم رنگی و طراحی آن پیش بروید. این یک راه سریع الجواب برای جذب مشتری است. تم رنگی برند یک خودرو می تواند برای طراحی نمایشگاه ماشین شما الهام بخش باشد.

نهایت از سه ترکیب رنگی برای طراحی فضای نمایشگاه استفاده کنید.  بهتر است با رنگ ها فضای بین نمایش خودرو ها را از هم تفکیک کنید. بدین ترتیب هم هر خودرو به صورت مجزا خود را به نمایش می گذارد. در عین حال که با تفکیک کننده ها فضای داخلی را محدود نکرده اید. تفکیک کردن فضای نمایش خودروها از نظر بصری به تصمیم گیری برای انتخاب خریدار ماشین تاثیرگذار است.

پلان باز در طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین

شاید این نکته ابتدا برایتان عجیب باشد. اما از نظر روانشناسی محیط فضاهای ایزوله شده از هم باعث حس اجتناب و فاصله گرفتن خریدار از خرید قطعی می شود.فضای داخلی نمایشگاه های ماشین باید دعوت کننده باشند. همه بخش های یک نمایشگاه ماشین باید بدون تفکیک کننده ها مانند دیوارها یا پارتیشن های جداکننده باشد. دلیل این موضوع این است که باعث می شود حس اعتماد خریدار جلب شود. چیزی برای پنهان کردن و یا حس تفاوت بین خریدار و فروشنده ایجاد نشود.

بنابراین فضای پرداخت وجه و صورت حساب و مالکیت خودرو نباید به نحوی طراحی شوند که حس حریم منفی ایجاد کنند. سعی کنید در طراحی فضای نمایشگاه ماشین از متریال شفاف زیاد استفاده کنید. این روش در طراحی فضای فروشگاهی و نمایشگاهی علاوه بر اینکه حس مثبتی در خرید مشتری ایجاد می کند بلکه به گشوده و بزرگ نشان دادن فضای شما هم کمک می کند.

رنگ فضای داخلی نمایشگاه ماشین

حتما توجه داشته باشید که نمایشگاه ماشین شما صرفا با رنگ سفید طراحی نشده است. فضای داخلی نمایشگاه شما اگر با برند خاصی کار می کند بهتر است طبق رنگ کمپانی خودروسازی و لوگوی آن هماهنگ باشد. در غیر این صورت اگر شوروم خودرو شما به برند خاصی وابسته نیست بازی با رنگ ها باعث جلب توجه مشتری شما خواهد شد که این یک امتیاز خوب برای نمایشگاه شما می تواند باشد.

مبلمان نمایشگاه ماشین

مبلمان نمایشگاه ماشین می تواند با الهام از المان ها و عناصر وابسته به ماشین ، کارخانه های خودروسازی ، اکسسوری ها و.. طراحی شود. در طراحی شوروم خودرو از ایده های خلاقانه برای نمایش و جذب کردن نگاه مشتری باید بهره برد. طراحی یک نمایشگاه ماشین که در ذهن ها ثبت شود.

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

در طراحی این نمایشگاه ماشین از خودروهای لوکس و قدیمی با ظاهری براق و جذاب برای طراحی مبلمان اداری نمایشگاه استفاده شده است. این خودروهای محبوب که از دور خارج شده اند با تغییر کاربرد آن دوباره در نمایشگاه ها به خدمت گرفته شده اند. طراحی میز فانتزی با ماشین برای میز پاسخگویی به سوالات مشتری در زمینه خرید ماشین یک فضای صمیمی و اسپرت ایجاد می کند.

در عین حال که خاص و به یاد ماندنی است ، اما دعوت کننده نیز هستند. مطمئنا طراحی این میز و صندلی ماشینی باعث می شود که خریدار را به تجربه نشستن بر روی آن دعوت کند. چه بسا در این حین برای خرید خودرو مصمم شود.

 

در طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین با ایده گرفتن از ماشین های آنتیک که توسط شرکت طراحی داخلی میلاد جبلی اجرا شده است. شما شاهد بخش های مختلف برای کاربری های مورد نیاز در فضای نمایشگاه ماشین که به صورت نامحسوس با مبلمان تفکیک شده اند خواهید بود.

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

یک فضا برای نشست دوستانه با کارشناسان و بررسی ویژگی های خودرو که به صورت یک کافی شاپ طراحی شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

فضایی برای صرف وقت در زمان های عقد قرارداد ها برای انجام امور اداری مالکیت خودرو در این نمایشگاه ماشین در نظر گرفته شده است.

 طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

کاناپه نمایشگاه خودرو که باز هم با طراحی ترکیبی از یک خودرو آنتیک دیگر که با نشیمنی بزرگ برای پذیرایی از گروهی کوچک طراحی شده است. در این جا پایه میز جلو مبلی با خلاقیت زیاد از موتور ماشین و صندلی های انتظار که با ایده گرفتن از رینگ خودرو مبتکرانه طراحی شده اند.

 طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین | پویانو

 

 

 

 

اجرای پروژه: شرکت طراحی داخلی میلاد جبلی

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین

تحریریه پویانو