۱۴ دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی که شما را مشتاق نوشیدن یک قهوه خواهد کرد

۱۴ دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی که شما را مشتاق نوشیدن یک قهوه خواهد کرد

دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی ؛ در این جا به ۱۴ نمونه از کافه‌های مدرنی اشاره می کنیم که می توان آن ها را در سراسر اروپا پیدا کرد. این کافه ها علاوه بر ارائه قهوه، مکانی را خلق کرده اند برای دورهمی های دوستانه و همچنین لحظات آرام تنهایی.
۱. شرکت های معماری Mimosa Architekti و Modulora کافه ای منحصربه فرد در پراگ را طراحی کرده اند که Proti Proudu نام دارد. در دیزاین داخلی این کافه از تخته های لایه ای با بافتی حفره دار استفاده شده است، که شبکه ای را ایجاد کرده اند که اجزای مختلف کافه را به هم وصل می کند؛ شامل چراغ های آویزی سیاه رنگ مات.

۲. استودیو دیزاین Ideograf – Paulina کافه C Corner را طراحی کرده است؛ یک کافه ساده با محیطی روشن در Gdynia لهستان که داره یک دیوار پوشیده شده از ۲۷۴۰ فنجان سرامیکی سفید رنگ می باشد.

۳. شرکت دیزاین ۲۸ این کافه در لهستان را طراحی کرده است که با کمک خلاقیت کودکان و والدینشان خلق شده است. طراحی کافه شامل تخته سیاه های روی برخی دیوار ها، چراغ هایی در اندازه ها و شکل های متفاوت و یک فضا برای آثار هنری و دست ساز ها می باشد. این کافی شاپ مناسب ترین مکان برای گذراندن یک بعد از ظهر در کنار خانواده است.

۴. استودیو معماری NORMLESS کافه ای به نام Cups Nine را طراحی کرده است. این کافه قنادی در Trikala یونان واقع شده است و دارای دیزاینی ساده و یک بافت شش ضلعی می باشد که به تدریج تبدیل به چوب می شود. همچنین مکانی است که افراد را برای استفاده از هر دو فضاهای داخلی و خارجی کافه تشویق می کند.

۵. طراح Ana Foster _ Adams دیزاین داخلی کافه گالری Curators را انجام داده است که در آن از قطعاتی به شکل ضلعی و چوب استفاده شده است، و همچنین پالتی از رنگ های مصنوعی و در عین حال سرگرم کننده. دیزاین این کافه به طور کلی فضایی مدرن و خوشایند را خلق کرده است.

۶. کافی شاپ Walter توسط معمار Deniz Kosan در Kadikoy استانبول طراحی شده است و الهام گرفته از برنامه تلویزیونی معروف Breaking Bad می‌باشد.

۷. استودیو دیزاین Manca کافه Ridola را در Materia ایتالیا طراحی کرده است که دارای دیزاینی مینیمال می باشد و از پانل های فولادی روی دیوارهای آن استفاده شده است که تعداد زیادی نقوش گوناگون روی آن ها کنده کاری شده تا ظاهری مدرن را در این ساختمان قدیمی ایجاد کند.

۸. معماران Not a Number کافه و فروشگاه آبمیوه Fudisiac را طراحی کرده اند که در بخارست، رومانی قرار دارد. فضای داخلی این کافه با استفاده از چوب ساده، فولاد و بتون دیزاین شده است. طراحی آن به گونه ای است که محصولات را در معرض نمایش گذاشته و همچنین فضا را روشن و استقبال کننده نشان می دهد.

۹. کافه کیک، مکانی است که توسط استودیو دیزاین Fruit و در Nizniy Novgorod در روسیه، طراحی شده است. این کافه مملو از گیاه، سرشار از حس طبیعت و سرزندگی می باشد و سازه چوبی منحصر به فردی دارد که پاسخگوی فضاهای خرد آ می باشد، مانند یک نیمکت دنج که در گوشه ای از کافه قرار گرفته است.

  1. شرکت معماری Arckitektura Budjevac کافه Stock را طراحی کرده است، یک کافی شاپ چند طبقه در Nis، صربستان که دارای تصاویری دستی و اصل می باشد و از پالت رنگی ساده ای در آن استفاده شده است که ظاهری صنعتی را با متریال های طبیعی ترکیب کرده است.

  1. استودیو دیزاین YUDIN، کافه COFFEE & را در Kiev در اوکراین طراحی کرده است. دیزاین این کافه قنادی شامل نورهایی مخفی داخل دیوارهایش می باشد که به شکل کروسانت (یک نوع نان شیرین هلالی شکل) طراحی شده اند.
دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی
دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی
  1. استودیو mode : lina architeckci کافه Cafeina در یک فروشگاه در Skorzewo لهستان طراحی کرده است که استایلی مدرن دارد و با توجه به شومینه ای که در مرکز فضا قرار داده شده است و همچنین استفاده از مبلمان راحتی، حس راحتی و گرم و دنج بودن فضا را به افراد منتقل می کند.

  1. کافه Wanda در مادرید، اسپانیا، طرحی از Parolio می باشد. در کوشش در جهت خلق فضایی پر از لذت و حس خوب و مثبت، این کافه دارای طیف گسترده ای از رنگ های روشن، آثار هنری منحصر به فرد و متریال هایی طبیعی می باشد.
دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی
دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی
  1. استودیو دیزاین Note و Lerch با همکاری یکدیگر Finefood را خلق کرده اند؛ یک کافه رستوران اسکاندیناویایی عالی در استکهلم در سوئد که در دیزاین آن رنگ هایی روشن، چوب روشن درخت زبان گنجشک، برنج و جزییاتی چرمی به کار رفته است.
دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی
دیزاین و طراحی داخلی کافی شاپ های اروپایی

 

 

 

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist