طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco در آپارتمان واقع در سنت پترزبورگ

طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco در آپارتمان واقع در سنت پترزبورگ

طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco ؛ زمانی که به یک طراحی داخلی لوکس فکر کنید، چیزی که به ذهن تان خطور می‌کند ممکن است مبلمانی با طراحی پیچیده، لوسترهای بزرگ کریستالی و حتی رنگ‌های متالیک باشند. بله فضای داخلی خانه با چنین اشیاء براق و درخشنده‌ به چنان زیبایی لوکسی تبدیل می‌شود. این یکی از ویژگی های این آپارتمان شخصی است اما در واقع چیزهایی فراتر از آن دارد. اشیاء عجیب و خاص در کنار هم آورده شده اند تا طراحی دکوراسیونی برای این آپارتمان ساخته شود که بیانگر سلیقه شخصی صاحبخانه به خاطر چنین طراحی باشکوه و التقاطی آن باشد.

این آپارتمان در سنت پترزبورگ که مهد هنر و فرهنگ روسیه به شمار می‌رود واقع شده است. در فضای شاهانه این خانه از پالت رنگی محدود آبی سلطنتی، طلایی و سفید خالص و درخشان استفاده شده است. این از دو بخش تشکیل شده  که یکی برای اتاق پذیرایی و ناهارخوری و بخش دیگر در دواتاق خواب و کمدها به کار رفته است.

لوکس و مجلل بودن در تمام فضای این خانه مشهود است چرا که در آن از دکوری های شیک، متریال های طبیعی و پارچه‌های فاخر استفاده شده است. اما جدای از پیچیده و پرظرافت بودن، طراحی آن همچنان گرم و صمیمی است مخصوصا به خاطر اضافه کردن مبلمان راحت و دلپذیر.

آیا می‌خواهید بدانید که این طراحی دکوراسیون چقدر سحرانگیز است؟ پس در ادامه با پویانو همراه باشید.

طراحی اتاق نشیمن این خانه کاملا جسورانه است! از لوستر گرفته تا آباژورهای رومیزی همگی باعث شده‌اند تا این اتاق پذیرایی به وضوح طراحی پیچیده و پرظرافتی داشته باشد.

فیلم City of Angels در این عکس به نظر می‌رسد که از صفحه تلویزیون ذره هایی از سحرانگیزی زیبایی و ظرافت را به این داخل فضای این اتاق می‌پاشد. این لوستر طلایی نه تنها دوست داشتنی است بلکه دکوری مرکزی جالبی نیز هست.

اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که در وجب به وجب این خانه، ویژگی های لوکس در پرده ها، دکوری ها و حتی در پارتیشن‌های ریلی قابل مشاهده هستند.

لامپ دوقلوی روی میز ضمائم زیبای هنر آرت دکو در این فضا می‌باشند. در دکوری های روی دیوار به همراه مبلمان از سبک Art Deco پیروی شده است.

پالت رنگ محدود در این دکوراسیون انتخاب شده است که به زیبایی اشیاء عجیب و طبیعی را با یکدیگر ترکیب کرده است.

کفپوش پالوده این خانه جذابیت و درخشندگی را به نمایش می‌گذارد و جلوه یک هتل پنج ستاره را دارا می‌باشد.

در این جا تلویزیون همانند همچون پادشاهی قدرت تمرکز بر اتاق را به خود معطوف کرده چرا که با راه راه های سنگ مرمر خاکستری و تاکیدی دیواری طلایی در بالا به زیبایی تزئین شده است. با کمی دقت می‌بینید که میز عسلی این جا نیز چقدر ظاهری دوست داشتنی دارد.

درست در کنار اتاق نشیمن قسمت ناهارخوری و آشپزخانه واقع شده که در آن از کانترها چوبی استفاده شده است. زیبایی گلی که نزدیک جزیره آشپزخانه قرار گرفته است بسیار محسورکننده است.

طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco

کفپوش چوبی از لوکس بودن محیط اندکی کاسته و به جای آن حس گرما و راحتی را با خود به ارمغان آورده است.

کابینت و طبقات سفید در کنار شلف‌های چوبی در این خانه استفاده شده اند. آن ها یک طراحی مدرن با خطوط صاف و براق ساخته‌اند.

بافت و نقش چوب به این اتاق خواب جلوه خاصی از زیبایی را بخشیده است. لامپ های روی میزهای پاتختی المان های سبک طراحی آرت دکو هستند که در روشنایی بخشیدن شکوهند و سحرآمیز به هر فضا هیچ گاه شکست نمی‌خورند.

در اتاق خواب دیگر نیز موتیف مشابهی در بالای تخت مشاهده می‌شود با این تفاوت که در آن از یک اثر هنری دیواری بزرگ به عنوان تاج تخت استفاده شده است.

طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco
طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco

حتی فضای حمام و سرویس این خانه دیزاین لوکسی دارد اما میزان آن توسط گل اضافه شده روی کابینت اندکی فرونشانده شده است.

چه کسی دوست ندارد در چنین فضایی دوش بگیرد؟

طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco
طراحی داخلی لوکس آرت دکو Art Deco

این تراس با طراح و نقش های جذاب روی مبلمان قطعه ای از زیبایی محسوب می‌گردد. در حال حاضر شما کاملا درک کردید که منظور ما  از بیان عباراتی چون لوکس، پرزرق و بر و عجیب در توصیف این خانه چه بود.

طراحان استودیو NG Sanremo موفق شده اند طراحی دکوراسیون شیک و درجه یکی برای این خانه انجام دهند که کل فضای آن غرق در زرق و برق و شکوه باشد.

آیا شما نیز چنین خانه ای را دوست دارید؟ این خانه فضای شاهانه و رویایی دارد و در عین حال از راحتی و گرم بودن آن چیزی کم نشده است.

ماندن در خانه‌ای مانند این قطعا بسیار دوست داشتنی است. در نظر داشته باشید که این یک اقامتگاه موقت برای صاحبخانه است. اگر اقامتگاه دائمی او می‌بود دیگر چه طراحی می‌داشت!

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover