طراحی داخلی فروشگاه تعمیرات موبایل در والنسیا به کمک رنگ‌های متضاد/ Masquespacio

طراحی داخلی فروشگاه تعمیرات موبایل در والنسیا به کمک رنگ‌های متضاد/ Masquespacio

طراحی داخلی فروشگاه تعمیرات موبایل : رنگ‌های متضاد و زوایای تند، طراحی فضای داخلی این فروشگاه تعمیرات اسمارت‌فون را که توسط مشاورین خلاق «ماسکوئزپاسیو» طراحی شده متمایز می‌کند. این مغازه رنگارنگ که در محدوده دانشگاه ولنسیا واقع است دومین شعبه از فروشگاه‌های تعمیرات اسمارت‌فون و گجت «دکتر مانزانا» است.

گروه طراحی ماسکوئزپاسیو که قبلا در سال 2013 اولین فروشگاه دکتر مانزانا را طراحی کرده‌بودند توسط آنا میلناهرناندزپالاسیوز و کریستف پناس اداره می‌شود. در این پروژه طراحان تصمیم داشتند از همان رنگ‌های تند و الگوهایی که چهارسال قبل در پروژه قبلی بکار برده‌بودند استفاده کنند اما در عین حال افزودن اجزای جدیدی را نیز در نظر داشتند.

 

درحالیکه نیمی از فضا به رنگ صورتی سالمونی است، نیمه دیگر دارای رنگ نقره‌ای متالیک است.

 

مربع‌های رنگی بر روی دیوارها، کف، سقف و اثاثیه ثابت فضا با زاویه 45 درجه اجرا شده‌اند. طراحان فضا معتقدند این طرح اشاره‌ای به زاویه‌ای است که معمولا یک صفحه لمسی در آن حالت نگه داشته‌ می‌شود.

در ارتباط با رنگ‌های بکار رفته در اسن طراحی، طراحان اینچنین وصف کردند: «علاوه بر چهار رنگ متفاوت –سبز، آبی، صورتی و نبفش- رنگ متال روحیه‌ای صنعتی به فضا می‌بخشد که ما را به یاد آزمایشگاه‌ها می‌اندازد.»

 

علاوه بر کمد جدید و اجزای ویترین فروشگاه که از شبکه‌های فلزی از تیپ‌های متنوع ساخته شده‌اند این فروشگاه در مقایسه با شعبه مرکزی ، دارای سهم بیشتری از اجزای فلزی است.

یک فضای روشن آبی‌رنگ بصورت جدا در گوشه این فروشگاه می‌تواند بعنوان فضایی برای کارگاه‌ها یا جلسات گفتگو بکار برود. درون این فضا که با پرده‌های پلاستیکی نیمه شفاف پوشانده شده چهارپایه‌های بنفش و میزی طراحی شده توسط ماسکوئزپاسیو قرار دارد.

 

این چهارپایه اولین محصولی است که مستقیما توسط برند«مس‌کرییشن» -زیرگروه جدید ماسکوئزپاسیو بصورت رسمی تولید شده‌است. این برند برای فروش لوازم خانگی، نورپردازی و لوازم جانبی طراحی به وجود آمده‌است.

 

 

 

 

 

 

طراحی داخلی فروشگاه تعمیرات موبایل

گردآوری و ترجمه تحریریه پویانو/فاطمه زنگی

منبع: dezeen