طراحی داخلی خانه جدید کنار رودخانه The Intracoastal / شرکت معماری Gardner

طراحی داخلی خانه جدید کنار رودخانه The Intracoastal / شرکت معماری Gardner

طراحی داخلی خانه جدید کنار رودخانه ؛ معماران Gardner یک خانه با نمای توفال کوبی شده در Rehoboth، Delaware طراحی کرده اند که روی کانال های Lewes و Rehoboth قرار گرفته است. قرارگیری این خانه به گونه ای می باشد که چشم اندازهای خانه از آب را به حداکثر رسانده و در عین حال فضایی پوشیده و دارای سایه کافی را ایجاد کرده است. یک اسکله در جلوی خانه به صاحبان ملک این امکان را می دهد که دسترسی مستقیمی به آب داشته باشند.

در پشت خانه، اسکله ای وجود دارد که در ادامه مسیر آن به ورودی خانه می رسیم. در ورودی خانه یک پاسیوی بزرگ چوبی وجود دارد که با توجه به درخت های موجود در آن، محیط بسیار مناسبی را برای لذت بردن از فضای باز در زیر سایه درختان خلق کرده است.

ایوان چوبی کوچکی با چندین درب که به آن باز می شوند، دورتادور فضای بیرونی خانه کشیده شده است.

در داخل ساختمان، فضا روشن و باز است. سالن نشیمن اصلی، سالن ناهارخوری و آشپزخانه همگی دارای پلانی باز و یکپارچه می باشند با درهای شیشه ای کشویی بزرگ در دو طرف فضا.

دو چراغ آویزی، مشخصه اصلی فضای ناهارخوری می باشند که در بالای یک میز چوبی بزرگ آویزان شده اند؛ در کنار این فضا، کابینت جزیره ای آشپزخانه، فضای کافی برای ذخیره وسایل و آماده سازی غذا پدید آورده است.

علاوه بر فضاهای معرفی شده، چند اتاق خواب نیز در طبقه اصلی خانه واقع شده اند. یک درب چوبی کشویی این اتاق خواب ها را از بقیه فضاهای خانه جدا کرده است.

فضای اتاق خواب ها در این قسمت توسط پرده بسته شده است.

پله هایی چوبی و فولادی طبقه اصلی خانه را به طبقه بالایی آن متصل کرده اند.

طراحی داخلی خانه جدید کنار رودخانهدر طبقه بالایی، یک میز کار متصل در راهرو وجود دارد که به سمت اتاق خواب مستر می رود. پنجره های بزرگ به فضای بیرونی مشرف می باشند و در بخش اتاق خواب مناظری از آب را پدید آورده اند.

در حمام مستر خانه، وان در انتهای روشویی ها و متصل به آن ها قرار گرفته و توسط کاشی های طوسی رنگ پوشیده شده است.

 

 

 

طراحی داخلی خانه جدید کنار رودخانه

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist