طراحی داخلی خانه به سبک مدرن در بورلی هیلز برای یک کلکسیونر هنر / شرکت معماری William Hefner

طراحی داخلی خانه به سبک مدرن در بورلی هیلز برای یک کلکسیونر هنر / شرکت معماری William Hefner

طراحی داخلی خانه به سبک مدرن ؛ استودیو لس آنجلسی William Hefner با الهام گرفتن از سبک مدرن کالیفرنیایی این خانه را برای یک کلکسیونر هنر ساخته است؛ خانه ای که مشرف به منظره بورلی هیلز واقع شده است.

از استودیو William Hefner خواسته شده بود تا این ملک در Trousdale Estate بورلی هیلز را به گونه ای طراحی کند که پاسخگوی جست و جوی ناموفق صاحب ملک برای یک خانه مدرن به سبک اواسط قرن باشد، همراه یک دیوار بزرگ که فضای کافی برای آویزان کردن آثار هنری بزرگ تر کلکسیون خود داشته باشد.

به گفته معماران: ” صاحب ملک یک معضل بزرگ داشت: به عنوان یک طرفدار طولانی مدت سبک مدرن اواسط قرن، او در تطبیق تناسبات کوچک این استایل با نیازی که به فضای وسیع برای نگهداری کلکسیون هنری معاصر خود داشت – شامل چند قطعه هنری بزرگ مقیاس – با مشکل رو به رو بود. ”

برای اصلاح این مشکل، معماران یک تالار ورودی را در قلب خانه خلق کردند، با یک نورگیر سقفی باریک و بلند و دیوارهای مرتفع سفید رنگ برای به نمایش گذاشتن آثار هنری.

بقیه فضاهای این ملک یک طبقه در اطراف این تالار چیده شده اند؛ شامل یک سالن نشیمن و سالن ناهارخوری با پلانی باز در پشت این تالار. دو بال در دو طرف این فضا قرار گرفته اند؛ یک بال توسط اتاق خواب ها اشغال شده و دیگری آشپزخانه و یک فضای ناهارخوری را در خود جای داده است.

بسیاری از ویژگی های این خانه یادآور خانه های مدرن اواسط قرن بیستم می باشد. معماران خطوط افقی قوی را با توسعه سقف تخت خانه در برخی قسمت های هر حجم ساختمان پدید آورده اند – بعضی از این پیشروی ها به صورت کنسول هستند، در حالی که بقیه روی ستون ها قرار گرفته اند.

درب های شیشه ای کشویی که در پشت خانه قرار دارند، مناظری از شهر را وارد خانه می کنند. پانل های شیشه ای نیز فضا را کاملا به باغ پشتی خانه باز کرده اند؛ این باغ شامل یک استخر شنا و یک فضای ناهارخوری باز می باشد.

بالی که شامل اتاق خواب ها می باشد تا درون باغ پیش رفته است. اتاق خواب مستر که در یک انتهای این بال قرار دارد، دارای درب هایی می باشد که کل گوشه اتاق را به یک تراس با نرده های شیشه ای باز می کند؛ این نرده ها با هدف این که مانع منظره موجود نشوند انتخاب شده اند.

یک فضای آلاچیق مانند در طرف دیگر استخر ساخته شده است که یک فضای نشیمن باز را در زیر خود پوشش داده است.

یک حجم که جلوی آن باز می باشد، ورودی خانه را در جلوی ملک قاب گرفته است و در مقابل یک حیاط واقع شده است. این حجم دارای یک نیمکت سفید رنگ بدون پشتی می باشد که به یک مسیر که توسط آب احاطه شده است متصل می باشد. دیوارها با سنگ آهک پوشیده شده اند و برای درب ورودی و سطح زیر سقف از چوب استفاده شده است.

این پالت ساده متریال در سراسر خانه ادامه یافته است و معماران آن را با هدف ” نفوذ گرما در خطوط سرد و ساده مدرن خانه ” انتخاب کرده اند.

طراحی داخلی خانه به سبک مدرنفضای داخلی خانه نیز پالت ساده مشابهی را به نمایش گذاشته است؛ موزاییک مرمرنما برای کف فضا، دیوارهای سنگ مرمر در حمام ها و چوب بلوط سفید رنگ.

کالیفرنیا پیوند تاریخی محکمی با مدرنیسم دارد و بستری برای آزمایش های معمارانه توسط پیشگامان شناخته شده این جنبش بوده است، مانند Charles Eames و Ray Eames، Richard Neutra و Rudolf Schindler.

 

 

 

 

طراحی داخلی خانه به سبک مدرن

تحریریه پویانو

منبع: dezeen