طراحی داخلی حمام‌های کوچک، زیبا و کاربردی در منزل

طراحی داخلی حمام‌های کوچک، زیبا و کاربردی در منزل

دکوراسیون و طراحی حمام‌های کوچک ممکن است کار سختی به نظر برسد اما می‌تواند چالش طراحی هوشمندانه‌ای را پیش روی شما قرار بدهد. ایجاد یک حمام کاربردی با فضاهای ذخیره سازی مناسب ممکن است فضایی ضروری باشد که خانه‌ی شما واقعا به آن احتیاج دارد. با مقدار زمانی که شما صرف حمام می کنید، باید مطمئن شوید که هر عنصر طراحی دارای یک هدف و کاربردی است در جهت حفظ و بهره وری بهینه از فضای محدود موجود، در ادامه می توانید لوازم و دیگر نکات دکوراسیون حمام‌های کوچک را بیابید. با گروه معماری و دکوراسیون داخلی پویا نو همراه باشید با طراحی داخلی حمام‌های کوچک، زیبا و کاربردی در منزل:

یک فضای ذخیره سازی و نگه داری لوازم ایجاد کنید:

به جای گذاشتن یک دراور بزرگ در رختکن حمام می توانید حوله‌های رنگی و بافت را با قفسه‌های باز به نمایش بگذارید. این می تواند رنگ و بافت را به دکوراسیون حمام شما اضافه کند و نیاز به دراور‍‌های بزرگ دست و پا گیر را از بین ببرد.

02کاربردی بودن:

عملکرد نکته‌ی کلیدی برای فضاهای کوچک در طراحی داخلی است. اتاق‌های کوچک به سادگی می توانند به یک شلختگی و بی‌نظمی ناخواسته منجر شوند. باید مطمئن شوید عناصر طراحی که اضافه می کنید حتما کاربردی هستند. وسایلی را اضافه نکنید که واقعا هیچ هدفی ندارند.

neutrals1پالت رنگ:

نوبت به اضافه کردن رنگ رسیده است. توجه داشته باشید که برای اضافه کردن رنگ حتما باید برنامه ریزی داشته باشید. رنگ آمیزی و ایجاد دیوار برجسته زمان زیادی می برد. در حمام‌های کوچک رنگ‌های خنثی را به کار ببرید زیرا می تواند به حس آرامش بخش در طراحی داخلی کمک کند.

smallbath14

رنگ آمیزی:

یک جایگزین خوب برای رنگ آمیزی کردن دیوارها این است که رنگ‌های جذاب را با استفاده از وسایل و لوازم به دکوراسیون حمام اضافه کنید. مثل حوله‌های رنگی رنگی ، کاشی‌های رنگی زیبا، آویزان کردن لباس‌ها و یا حتی قرار دادن فرش در رختکن حمام برای ایجاد محیط رنگی زیبا.

منبع: Freshhome

گردآوری در تحریریه پویانو | پرستو نبیلو

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

دکوراسیون داخلی حمام با رنگ آبی

جزئیات فراوان ، دکوراسیونی لوکس برای حمام منزل

سبک گرافیکی برای حمام

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید