طراحی خانه ساحلی مدرن و جدید در میامی

طراحی خانه ساحلی مدرن و جدید در میامی

طراحی خانه ساحلی ؛ معمار Ralph Choeff، این خانه مدرن جدید را که توسط شرکت ساخت و ساز Bosch روی مرزهای آبی در میامی فلوریدا ساخته شده است، طراحی کرده است.

طراحی خانه ساحلی
طراحی خانه ساحلی

وقتی در مقابل خانه می ایستیم، یک گاراژ در سمت راست آن وجود دارد، در حالی که چشم افراد توسط مسیری روشن که در ورودی خانه طراحی شده است، به سمت آن جذب می شود. پله هایی سنگی به سمت این مسیر چوبی در ورودی خانه بالا رفته اند که از روی یک برکه Koi  میگذرد.

در پشت خانه، فضاهای داخلی به سمت یک استخر شنا باز می شوند.

در انتهای فضای استخر، یک فضای باز سرپوشیده با یک سالن نشیمن فرو رفته در زمین، یک آشپزخانه، یک سالن نشیمن دیگر و همچنین یک فضای ناهارخوری وجود دارد.

داخل طبقه اصلی، آشپزخانه و یک فضای نشیمن کوچک در سمت چپ واقع شده اند، در حالی که سالن نشیمن اصلی در سمت راست آن قرار گرفته است.

آشپزخانه ترکیبی است از کابینت های چوبی با رنگ روشن و کانترها، میز جزیره ای و دیواری از جنس سنگ مرمر. سه چراغ آویزی ساده در بالای میز جزیره آشپزخانه آویزان شده اند. این میز به قدری بزرگ است که برای نشستن پنج نفر فضای کافی دارد.

در سالن نشیمن، درهای شیشه‌ای کشویی می‌توانند به طور کامل باز شوند و برای فضای نشیمن مناظری بدون مانع از شهر پدید آورده اند.

در اینجا، فضای ناهارخوری را می بینیم که چراغ های آویز شیشه ای تندیس وار از سقف آن آویزان شده اند.

این خانه همچنین دارای یک فضای نشیمن خصوصی تر می باشد که یک کاناپه راحتی بزرگ دارد. در کنار فضای نشیمن، یک بار همراه با یک دیوار آیینه ای و چراغ‌های تندیسی چوبی آویزی وجود دارد.

پله های چوبی با رنگ روشن و نرده های شیشه ای، تا طبقه بالای خانه ادامه یافته اند. در طبقه بالا اتاق خواب مستر با یک فضای نشیمن کوچک و یک فضای کار به یک بالکن خصوصی باز می شود.

حمام مستر دارای کابینت روشویی با دو سینک، یک فضای دوش با پارتیشنی شیشه‌ای که از کف تا سقف فضا کشیده شده است و یک وان سفید رنگ می باشد که این وان در کنار پنجره های بزرگی قرار گرفته است و چشم اندازی به مناظر درختان نخل بیرون دارد.

در این جا نگاهی به یکی دیگر از اتاق خواب های خانه می‌اندازیم. این اتاق دیواری پوشیده از کمدهای چوبی دارد با فلزاتی سیاه رنگ که در فضا تضاد ایجاد کرده اند.
این اتاق همچنین به یک بالکن باز می شود.

در این حمام چراغ‌های مخفی در سقف تعبیه شده اند که روی دیوار و زمین چوبی فضا درخششی گرم پدید می‌آورند.

 

طراحی خانه ساحلی

تحریریه پویانو: جعفری

برگرفته از: contemporist