طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی ؛ جدیدترین مدل های 2017

طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی ؛ جدیدترین مدل های 2017

طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی ؛ تدارکات مراسم عروسی شامل مهم ترین انتخاب های شما در زندگی است. معمولا سبک های جدید دکوراسیون و به کارگیری مدل های روز برنامه ریزی تدارکات از دغدغه های افرادی هستند که می خواهند در آینده ای نزدیک ازدواج کنند. ترندهای موجود هر سال تغییر کرده و سبک جدید و متفاوتی پیدا می کنند. مسلما برای شما که قرار است به زودی شاهد مهم ترین اتفاق زندگی خود باشید، آشنایی با جدیدترین مدل ها و ترندهای تدارکات جشن عروسی اهمیت زیادی دارد. طی این مطلب ما به شما کمک خواهیم کرد جدیدترین سبک های امروزی در طراحی مقدمات جشن عروسی را بشناسید.

با پویانو و جدید ترین ترندهای طراحی تدارکات عروسی همراه باشید.

 

 

کارت دعوت خاص

اولین قدم برای داشتن یک مراسم عروسی به یاد ماندنی، انتخاب کارت دعوت زیبا و متفاوت است. اگر به سبک طراحی کارت های جدید عروسی دقت کنید، متوجه خواهید شد که بسیار ساده تر از انواع قدیمی تر هستند. به طور کلی این روزها سادگی در اصول طراحی همه چیز مد نظر گرفته می شود و جشن عروسی و تشریفاتش نیز از این قضیه مستثنی نیستند. یک کارت عروسی شیک و در عین حال ساده می تواند همان چیزی باشد که عروسی های امروزی می طلبند. کارت شما می تواند با یک طرح ساده و تک رنگ، همراه با یک روبان پیچ خورده یا کنف طراحی شده باشد که در عین داشتن ساده ترین ظاهر، زیبا و برازنده است.

گیاهان آویز شده

از دیگر سبک های تزیین حال حاضر، گل آرایی فضا با کمک گیاهان آویز شده است. این ایده می تواند بالای سطح میزهای غذا خوری اجرا شود. از دیگر فضاهایی که می توانید گل آرایی را به این شکل در آن ها انجام دهید، می توان به فضای ورودی تالار، محل ایستادن یا نشستن عروس و داماد و قسمت هایی از سالن رقص اشاره کرد. در واقع گل آرایی با کمک گیاهان آویز از آن طرح هایی است که می توانید تقریبا در هر فضایی از آن کمک بگیرید، چرا که در یک عروسی باید تا می توان از گل ها و زیبایی چشم نوازشان بهره گرفت. می توانید در کنار گل های آویز شده، لامپ های کوچکی نیز آویزان کنید تا فضا نورانی و زیبا شود.

گلدان های متفاوت

در طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی سبک های جدید تزیین سالن عروسی به سراغ لوازم و ایده هایی رفته اند که شاید برایتان جالب و باور نکردنی باشد. در سبک های جدید طراحی فضای برگزاری عروسی دیگر از آن گلدان های بزرگ و شکوهمند خبری نیست و به جای آن ها، گلدان های متفاوت و بعضا عجیبی مورد استفاده قرار می گیرند که ظاهر بسیار ساده و زیبایی هم دارند. گلدان های جدید معمولا از طرح ها و وسایلی الهام گرفته می شوند که شاید فکر استفاده از آن ها به عنوان محل قرارگیری گل و گیاه حتی به ذهن شما خطور هم نکند. این گلدان ها می توانند حباب لامپ های کوچکی باشند که خالی شده و بعد از پر شدن با آب و قرار گرفتن گل ها آویز می شوند. تصور کنید تعداد بسیار زیادی لامپ در سالن عروسی شما وجود داشته باشند که به جای نور، پر از گل هستند. این دقیقا همان ایده ای است که از آن صحبت می کنیم.

تراریوم الماسی شکل

از دیگر ایده های امروزی برای نمایش گل های مراسم عروسی در طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی ، به کارگیری تراریوم هاست. تراریوم در واقع یک گلخانه کوچک و مینیاتوری است که می توان آن را به جای گلدان استفاده کرد و روی سطح میزها قرار داد. تراریوم ها با بدنه شیشه ای خود آب تبخیر شده از سطح گیاهانی که داخل آن ها قرار دارند را به صورت میعان بازگردانده و دوباره به گیاه می رسانند و از این رو تا حدود زیادی دردسر آبیاری را از بین می برند، اما چیزی که در مراسم عروسی شما اهمیت دارد، نحوه عملکرد این گلخانه های دوست داشتنی نیست. تراریوم ها می توانند در اندازه ها و شکل های بسیار متفاوتی طراحی شوند و به زیبایی میزهای سالن عروسی شما را زینت دهند. شاید اگر تعدادی از تراریوم های الماسی شکل طراحی شده مخصوص جشن عروسی را ببینید، شما نیز عاشق آن ها شوید.

کیک چند طبقه

طی سال های اخیر با ورود ایده های جدید تشریفات به اصول برگزاری مراسم عروسی، کیک های بزرگ و باشکوهی که قبلا در همه عروسی ها دیده می شدند، تقریبا کنار رفته و جای خود را به کاپ کیک ها، دونات ها و شیرینی های کوچک دادند که البته بسیار زیبا و جالب هستند، اما اگر حقیقت را بخواهید، هرگز نمی توانند جای آن کیک با عظمت را بگیرند. کیک عروسی یکی از آن چیزهایی است که شاید کنار رفتنش چندان ایده جالبی نباشد؛ بنابراین حتی اگر می خواهید کاپ کیک های زیبا و خاص را سفارش دهید و از انواع و اقسام شیرینی های رنگارنگ استفاده کنید، بهتر است در کنار آن ها کیک را نیز داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که یکی از انواع بزرگ را سفارش دهید. کیک های بزرگ و چند طبقه شکوه خاصی به مراسم عروسی می دهند که قابل وصف نیست.

شیرینی های تزیین شده

تزیین شیرینی ها یکی از مهم ترین کارهایی است که باید طی تدارک دیدن تشریفات عروسی به آن توجه کنید. تشریفات امروزی با روش های ساده ولی خاص به طراحی جزییات می پردازند که شامل شیرینی ها نیز می شود. هرچند شیرینی ها به هر شکل که باشند، در نهایت قرار است صرف شوند، اما بسیار مهم است که با تزیین زیبا و خاص آن ها، تاثیر زیادی در باب کیفیت تشریفات ایجاد کنید. شیرینی های مراسم می توانند با روبان های کوچک یا نان های مخصوص تزیین شوند. همچنین می توان آن ها را در قالب های فنجانی رنگارنگ قرار داد و به هر حال، نحوه تزیین شما هر چه باشد، شیرینی ها را نباید همین طور ساده روانه تشریفات عروسی خود کنید. پرداختن به همین جزییات است که می تواند عروسی شما را خاص جلوه دهد.

دونات های قاب شده

اگر می خواهید خاص باشید و جشن عروسی تان با دیگران متفاوت باشد، باید از جدید ترین ایده های روز کمک بگیرید. یکی از ترند هایی که به تازگی در برخی از جشن های عروسی به اجرا گذاشته می شود، ایده قاب کردن دونات های رنگارنگ است. طی این ایده، دونات ها به محل های آویز یک صفحه تابلو مانند وصل شده و آماده خوردن خواهند بود. این یک ایده خاص و جذاب است. با اجرای آن، به جای این که دونات های عروسی در ظرف های بزرگ روی هم چیده شوند، با سلیقه روی یک صفحه عمودی قرار می گیرند و برای مهمانان و به خصوص کودکان چشمک خواهند زد.

خوردنی های کوچک جذاب

اگر ترندهای جدید در طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی را دنبال کنید، حتما خواهید فهمید که در عروسی های امروزی از ظروف بزرگ با غذاهای برش نخورده خبری نیست. در جشن های امروزی شما نیازی به بلند شدن از جای خود و بریدن تکه های غذا به کمک کارد و چنگال از غذایی که به صورت مشترک سر میز قرار داده شده نخواهید داشت، چرا که در این جشن ها غذا به صورت لقمه های آماده سرو می شود. در جشن های امروزی، گارسون ها با سینی های کوچکی به میزهای مختلف سر زده و با لقمه های کوچک و متنوع از خوردنی های مختلف از شما پذیرایی می کنند که شاید آن ابهت غذای بزرگی که وسط سفره قرار گرفته را نداشته باشد، اما بسیار شکیل و زیبا تزیین شده و دردسر سرو شدن نیز ندارد. همچنین با اجرای این روش می توانید مطمئن باشید که همه می توانند از غذاهای متنوع تهیه شده بچشند.

جایی برای تاب خوردن در طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی

اگر به دنبال این هستید که مراسم عروسی خود را به صورت منحصر به فرد برگزار کنید، خیلی جالب می شود که فضایی برای تاب خوردن در باغ خود داشته باشید. تاب ها می توانند رویایی ترین قسمت تزیینات و دکوراسیون جشن عروسی شما را تشکیل دهند. اگر آن ها را در فضای باغ خود قرار دهید، می توانید به دختربچه های کوچکی که به مراسم شما دعوت شده اند، اجازه دهید طی برگزاری مراسم یکی از رویایی ترین تاب خوردن های عمرشان را تجربه کنند. تاب ها را بهتر است با تخته های سفید در نظر بگیرید تا با دیگر قسمت ها همخوانی داشته باشند. همچنین می توانید از گل آرایی برای زیبا کردن آن ها استفاده کنید.

یک ایده اینستاگرامی

این روزها با حکمرانی شبکه های مجازی در سرتاسر لحظات زندگی انسان ها، عجیب نیست اگر پای آن ها به عروسی ها نیز باز شود. یک عروسی که لحظات زیبا و شاد آن با هشتگ های یکسان و خاص در فضای اینستاگرام ثبت و منتشر می شود، می تواند به خاطره انگیزترین اتفاق زندگی شما در فضای مجازی تبدیل شود. با اجرای چنین ایده ای شما می توانید همه مهمانان را در ترند نوآورانه خود سهیم کنید. تنها کاری که برای به کار بردن این ایده باید انجام دهید، تهیه یک تابلو است که روی آن هشتگ مد نظر خود را نوشته و از مهمانان درخواست می کنید عکس هایشان را با آن هشتگ به اشتراک بگذارند.

 

 

 

طراحی تشریفات و تزیینات تالار عروسی

تحریریه پویانو