۹ ایده طراحی تابلو های چوبی مدرن در طراحی نما مغازه تجاری و دکوراسیون

۹ ایده طراحی تابلو های چوبی مدرن در طراحی نما مغازه تجاری و دکوراسیون

طراحی تابلو های چوبی مدرن ؛ چوب برای صدها سال به عنوان متریالی جهت خلق علایم و تابلوها به کار رفته است. چه برای فروشگاه ها، یا رستوران‌ ها و یا کافی شاپ ها، و برای کسب و کارهای دیگر، تابلوهای چوبی معرف کار شما و آنچه که عرض می‌کنید هستند و به مردم پیش زمینه ای می دهند از آن چه که با ورود به مغازه شما با آن مواجه خواهند شد. امروز ما ۹ نمونه از تابلو های مدرن خلاقانه را معرفی می‌کنیم که با استفاده از چند تکنیک جالب و متنوع ساخته شده اند.
۱. تابلوی چوبی که در ورودی این کافه وجود دارد، معرف اسم کافه می باشد و همچنین لیوان قهوه ای که در علامت دیده می‌شود، گویای این می‌باشد که محصول اصلی قابل ارائه در این کافه، قهوه می باشد.
طراحی توسط دیزاین OOZN / کافه ای در اندونزی

طراحی تابلو های چوبی مدرن
طراحی تابلو های چوبی مدرن

۲. لوگویی که برای برند غذای خیابانی O'petit en'k به کار رفته است، روی یک قطعه چوب دایره شکل حک شده (سوزانده شده است) و کنتراست تیره ای را با رنگ روشن چوب پدید آورده است.
طراحی توسط شرکت معماری Hekla

۳. لوگوی چوبی که در طراحی نمای ساختمان این مرکز سلامتی به کار رفته است، با نمای ساختمان ترکیب شده و ظاهری یکپارچه را ایجاد کرده است.
طراحی توسط 3DReid / شرکت بنیاد بهداشت و مرکز تندرستی

۴. شکل گرافیکی سرویس کارد و چنگال، در کنار اسم رستوران روی تابلوی چوبی حک‌شده، و علامت سنتی که در کنار پیاده رو قرار گرفته، به شکل تخته برش ساخته شده و ظاهری منحصر به فردتر پدید آورده است.
طراحی توسط Anna Domovesova و Brandon Agency / رستوران Simple

۵. طرح های گرافیکی مینیمال که روی تابلو بالای بار این مغازه اغذیه فروشی حک شده اند، برای مشتریان آن چه را که در این بخش مغازه فروخته می‌شود معرفی می‌کنند.
طراحی توسط Bond Creative Agency

۶. دو پالت چوبی توسط لولا و طناب به یکدیگر وصل شده و سپس به سبک مینیمال روی آن ها طراحی شده است تا یک تابلوی چوبی ساده خلق شود و به مردم اعلام کند که مغازه دوچرخه فروشی باز می باشد.
فروشگاه دوچرخه Chappelli در ملبورن، استرالیا

۷. لایه هایی از چوب، تراشیده شده و روی یکدیگر انباشته شده اند تا یک تابلوی چوبی 3D را خلق کنند که معرف نام رستوران می باشد.
طراحی توسط Lo Siento

۸. تابلوی چوبی با رنگ روشن که در بیرون این رستوران مکزیکی نصب شده است، باعث چشمگیر شدن حروف لوگوی تیره رنگ می شود که موجب شده است رهگذران بتوانند به راحتی متوجه اسم رستوران شوند.
طراحی توسط Manifiesto Futura

۹. تابلو چوبی با لوگوی کوچک ساده ای که روی آن حک شده، در بالای این فروشگاه چای در ژاپن نصب شده است و در کنار ساختمان بتنی که ساختمان کناری آن می باشد، ظاهری طبیعی و روشن ایجاد کرده است.
طراحی توسط Planning ES
طراحی تابلو های چوبی مدرن

 

 

طراحی تابلو های چوبی مدرن

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist