صورتی در دکوراسیون : ترکیب های بی نظیر با رنگ صورتی

صورتی در دکوراسیون : ترکیب های بی نظیر با رنگ صورتی

صورتی در دکوراسیون : صورتی را شاید کم تر کسی به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون منزل خود انتخاب کند، اما واقعا چرا؟ شاید به این خاطر که این رنگ به راحتی ست شدنی نیست. اگر تا امروز به این خاطر برای استفاده از رنگ زیبای صورتی اقدام نکرده اید، باید رویکرد خود را عوض کنید. صورتی شاید در نگاه اول با بسیاری از رنگ ها ست نشود، اما اگر شهامت کافی را داشته باشید و دید خود را کمی گسترده تر کنید، مطمئنا خواهید دید که ترکیب های بی نطیری از هم نشینی این رنگ با بسیاری از رنگ ها قابل ایجاد است.

اگر به رنگ صورتی در دکوراسیون علاقه دارید، مسلما برای یافتن و ست کردن رنگ های مناسب با آن به بهترین شکل دغدغه دارید. همراه پویانو باشید تا مناسب ترین گزینه های ممکن را بشناسید.

صورتی و ارغوانی

ارغوانی از خانواده صورتی است و هم خانواده ها همیشه جزو بهترین گزینه های ترکیب رنگ هستند. رنگ ارغوانی به این خاطر که تیره است در کنار صورتی ملایم کنتراست زیبا و جذابی ایجاد می کند. به مبل های به کار برده شده در دکوراسیون زیر توجه کنید. با وجود این که مدل مبل ها کاملا متفاوت است، ترکیب رنگ صورتی و ارغوانی خیلی خوب جواب داده و یک ست زیبا ایجاد کرده است.

صورتی و خاکستری

خاکستری یک رنگ خنثی است و رنگ های خنثی با هر رنگی ست می شوند. خاکستری یک رنگ سرد است و در کنار صورتی که تم ملایم دارد، ترکیب جالبی ایجاد می کند. در تصویر زیر هم نشینی مبل خاکستری با دیوار، گلدان و کوسن صورتی رنگ را می بینید که ترکیب رنگ متعادل و مناسبی ایجاد کرده اند.

صورتی و سبز

صورتی و سبز از دو خانواده متفاوت هستند و تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. سبز یک رنگ جذاب است که به دکوراسیون شما حس سرزندگی می دهد و صورتی یک رنگ لطیف و ملایم است که تم چیدمان را تلطیف می کند. این دو رنگ به خاطر کنتراست و تفاوتی که با هم دارند، ترکیب بسیار جالبی ایجاد می کنند. در تصویر هم می توانید مبل سبز رنگ و قاب پنجره صورتی رنگ را ببینید که در کنار هم تم جالبی خلق کرده اند. همین تم در کاغذ دیواری نیز مشاهده می شود.

صورتی و سفید

به طور قطع نمی توان رنگی پیدا کرد که با سفید ست نشود. سفید یک رنگ خنثی و از مواردی است که می توانید با اطمینان خاطر با هر رنگی هم نشین کنید. صورتی در دکوراسیون و سفید یک تم تماما ملایم و آرامش بخش است که فضا را تلطیف می کند و محیط را احساسی جلوه می دهد. همان طور که می بینید، مبل صورتی رنگ دکوراسیون زیر با پس زمینه سفید رنگ در تناسب کامل است.

صورتی و طلایی

متالیک ها رنگ های بسیاری جالبی هستند. یک رنگ متالیک دقیقا به همان اندازه که جذاب و منحصر به فرد است، قدرت این را دارد که با اکثر رنگ ها ترکیب فوق العاده ای به وجود آورد. صورتی هم از رنگ هایی است که با رنگ های متالیک ترکیب جذابی ایجاد می کند. در این نمونه مشاهده می کنید که طلایی به عنوان نماینده ای از رنگ های متالیک به خوبی با صورتی ست شده و تمایز خاصی ایجاد کرده است.

صورتی و قهوه ای

برای کسانی که ترکیب رنگ های گرم و دعوت کننده را ترجیح می دهند، صورتی می تواند در کنار رنگ محبوب و پرکاربرد قهوه ای به کار برده شود. شاید قبلا این ترکیب رنگ را امتحان نکرده باشید، اما صورتی ملایم با برخی از تم های قهوه ای رنگ ترکیب مناسبی ایجاد می کند. همان طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، مبل صورتی رنگ با کوسن قهوه ای رنگ و فرش کرم قهوه ای ترکیب معقولانه ای دارد.

صورتی و مشکی

مشکی هم از جمله رنگ های خنثی است و همان طور که احتمالا تا به حال فهمیده اید، رنگ های خنثی در ترکیب با همه رنگ ها مناسب به نظر می رسند. مشکی به قابلیت ست شدن با همه رنگ ها معروف است و مسلما صورتی از این مجموعه مستثنی نخواهد بود. جذابیت ترکیب صورتی ملایم با مشکی در این است که کنتراست فوق العاده ای ایجاد می کند. در تصویر زیر نیز می توانید این کنتراست را بین کاشی های بین کابینت و کابینت ها ببینید.

صورتی و نیلی

نیلی یک رنگ تیره و خاص است که شاید آن قدرها در دکوراسیون داخلی کاربرد نداشته باشد، اما اگر در ترکیب با یک رنگ روشن و ملایم مثل صورتی به کار رود، طبیعتا بسیار جذاب خواهد بود. وقتی یک رنگ تیره را با یک رنگ روشن به کار می برید، تعادل ایجاد می شود. اگر به ترکیب رنگ دکوراسیون زیر دقت کنید، می بینید که این دو رنگ مکمل هم هستند و در مجموع، یک ترکیب متعادل و خاص ایجاد کرده اند.

 

 

 

 

 

صورتی در دکوراسیون

تحریریه پویانو