شیشه بین کابینتی : نمای براق آشپزخانه خاص شما

شیشه بین کابینتی : نمای براق آشپزخانه خاص شما

تایل های بین کابینتی که با نام کاشی آشپزخانه نیز شناخته شده اند، اولین گزینه های شما برای پوشش دادن دیوارهای قلب منزل تان هستند، اما اگر در جستجوی یک گزینه خاص باشید، احتمالا شیشه های بین کابینتی را بیش تر دوست خواهید داشت. شیشه های بین کابینتی، صفحات براق و شفافی هستند که معمولا به صورت یکپارچه بین کابینت های پایین و بالا نصب می گردند. این شیشه ها از تنوع رنگ برخوردارند و به همین خاطر با ظاهر اکثر آشپزخانه ها جور در می آیند. اگر مایل هستید شیشه بین کابینتی را بهتر بشناسید، همراه پویانو باشید.

شیشه های بین کابینتی چه جنسی دارند؟

شیشه های بین کابینتی به طور معمول از انواع شیشه های نشکن تولید می شوند. این شیشه ها در برابر ضربات احتمالی از مقاومت خوبی برخوردارند. از آن جا که کاربرد این شیشه ها در فضای آشپزخانه و در معرض حرارت است، طراحی آن ها به گونه ای صورت می گیرد که ضد حرارت باشند. با این حساب، شما می توانید با خیال آسوده از آن ها برای پر کردن فضای بین کابینت ها استفاده کنید و از بابت شکستن آن ها در اصر ضربه یا حرارت نگران نباشید.

تنوع رنگ شیشه های بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی نیز مانند کاشی ها از تنوع رنگ برخوردارند. رنگ های سفید، مشکی، قرمز، زرد، آبی و سبز از جمله محبوب ترین رنگ های موجود در میان این شیشه ها هستند که در کابینت های مختلف به زیبایی دیده می شوند. شما می توانید رنگ شیشه بین کابینتی آشپزخانه خود را متناسب با رنگ کابینت ها یا کفپوش انتخاب کنید و یک هارمونی بی نظیر در فضا به وجود آورید.

کاربرد دیگر شیشه بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی به غیر از کاربرد اصلی شان که استفاده به عنوان پوشش فضای خالی بین کابینت های پایین و بالا در آشپزخانه است، به منظور پوشاندن سطح کانترها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با نصب این شیشه ها روی سطح کانتر کابینت های خود به آن ها جلوه ای خاص و متفاوت بدهید و ظاهر آشپزخانه تان را از این رو به آن رو کنید.

مزیت عملکردی شیشه بین کابینتی

خوب است بدانید که شیشه های بین کابینتی به خاطر یکپارچه بودن خود به راحتی قابل تمیز شدن هستند. این شیشه ها درز ندارند و شما را در هنگام پاک کردن آلودگی ها اذیت نمی کنند. مسطح بودن شیشه نیز به شما کمک خواهد کرد که با دردسر بیرون کشیدن چربی و انواع دیگر آلودگی از بین شیارها و بافت برجسته ای که معمولا در سایر متریال ها به چشم می خورند، مواجه نشوید.

 

 

 

 

تحریریه پویانو