سینک و روشویی بتنی : مزایا و معایب این انتخاب متفاوت

سینک و روشویی بتنی : مزایا و معایب این انتخاب متفاوت

سینک و روشویی بتنی : بتن یك ماده صنعتی است که شاید در رابطه با اصول زیبایی شناسانه و کاربردهای مختلفی که می تواند داشته باشد، آن طور که باید شناخته نشده است. بتن را می‌توان در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و متفاوتی تولید كرد و این خصوصیتی است که شاید ظاهر سخت آن را  برای شما دوست داشتنی کند. علاوه بر این، سطوح بتنی دارای مقاومتی هستند که مشابه آن را کم تر می توان دید یا حتی انتظار داشت.

یکی از کاربردهای جالب بتن که تا امروز بیش تر به عنوان یک متریال سازه ای مورد استفاده قرار گرفته است، تولید و ساخت انواع روشویی و سینک می باشد. با استفاده از بتن می توان به طرح های بی نظیر و جذابی از روشویی دست پیدا کرد. همراه ما باشید تا نظرتان را درباره این متریال تغییر دهیم.

چرا سینک و روشویی بتنی ؟

اگر دقیقا نمی دانید چرا باید بین این همه گزینه برای انتخاب به عنوان روشویی به سراغ بتن بروید، کافی است این را در نظر بگیرید که بتن هیچ چیزی از دیگر متریال های موجود کم ندارد و در عین حال می تواند انتخابی باشد که دکوراسیون فضای مورد نظر شما را دگرگون می کند. یک گزینه متفاوت با پتانسیل بالا جهت ایجاد تمایز در کنار ماندگاری بالا چیزی نیست که برای انتخاب آن تردید چندانی احساس کنید.

مزایا و معایب بتن

با وجود آن چه گفته شد، پیش از این که به استفاده از این متریال در دکوراسیون منزل خود روی آورید، مسلما نیاز دارید خصوصیات آن را بهتر بشناسید. وقتی با مزایا و معایب بتن آشنا باشید، خیلی بهتر قادر به تصمیم گیری خواهید بود.

مزایا 

  • بتن یك ماده ارگانیگ با ظاهری جذاب است كه چیزی از ظاهر سنگ‌های طبیعی کم ندارد و می تواند به عنوان یک انتخاب متفاوت باعث ایجاد تمایز در دکوراسیون نیز شود.
  • این متریال در رنگ های متنوعی موجود است و حتی در انواع تزیینی نیز قابل تهیه است که دست همه افراد را برای پیدا کردن گزینه مورد علاقه شان باز می گذارد.
  • بتن را می توان در شکل های مختلفی تولید کرد. بافت این متریال نیز می تواند تعریف شود. تقریبا هر فرمی را می توان به سادگی روی این متریال پیاده سازی کرد.
  • دوام و استحکام بتن بسیار زیاد است و در واقع می توان گفت کم تر متریالی وجود دارد که بتواند از لحاظ مقاومت و طول عمر خود با بتن به رقابت بپردازد.
  • از دیگر خصوصیات جالب بتن این است که دوست دار محیط زیست بوده و پس از بازیافت بدون وارد کردن آسیب به طبیعت می تواند دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

معایب

  • اکثر طرح های بتنی باید حتما توسط طراحان ارائه شود. کسی که قرار است یک عنصر بتنی را وارد دکوراسیون منزل شما کند، باید اصول زیبایی شناسانه را بداند.
  • یکی از مشکلاتی که انتخاب بتن دارد این است که برای اجرا نیازمند یک نصاب حرفه ای است که بایست به طور کامل با نحوه اجرا آشنایی داشته باشد.
  • بتن یک ماده متخلخل است و این از عیوب اصلی آن محسوب می شود. سطح بتن بایستی به صورت مداوم واکس زده شده و مورد درزگیری قرار گیرد.
  • بتن با وجود همه خصوصیات جذابش همچنان به عنوان یک متریال سرد شناخته می شود که شاید با دکوراسیون بسیاری از فضاها تناسب خوبی ایجاد نکند.
  • این متریال با توجه به ذاتی که دارد، سخت و زبر است و با وجود عملیاتی مثل صیقل دادن سطح نیز همچنان این خصوصیت را دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

اگر شما هم دوست دارید در منزل خود از این مدل روشویی و سینک داشته باشید حتما با ما تماس بگیرید (09126351882) تا از نحوه اجرا و قیمت ها اطلاع حاصل کنید

سینک و روشویی بتنی

تحریریه پویانو