سینک ظرفشویی روکار یا توکار : کدام بهتر است؟

سینک ظرفشویی روکار یا توکار : کدام بهتر است؟

سینک ظرفشویی روکار یا توکار : اگر تکلیف شما با زیبایی و عملکرد مشخص است، احتمالا پاسخ پرسش را خودتان می دانید، اما اگر با این وجود هنوز هم سردرگم هستید، شاید احتیاج به کمک داشته باشید. در رابطه با این که از میان دو نوع سینک روکار و توکار، کدام یک برای آشپزخانه شما مناسب تر است، نظر قطعی وجود ندارد. مسلما هر کس با توجه به معیارهای خود به استفاده از یکی از این دو مایل تر است. به همین خاطر هم شما می توانید هر دو مدل سینک های مذکور را در میان گزینه های موجود ببینید. با این حال، خوب است پیش از خرید سینک برای آشپزخانه منزل تان ابتدا معیارهای خرید سینک را بدانید و سپس با ویژگی های هر یک از این دو مدل و مزایا و معایب آن ها آشنا شوید تا تصمیم خود را راحت تر اتخاذ کنید. همراه پویانو باشید.

معیارهای انتخاب سینک

برای این که سینک ایده آل خود را برای آشپزخانه خریداری کنید، باید معیارها را بدانید. معیارهای اصلی در خرید سینک آشپزخانه، زیبایی و عملکرد هستند. زیبایی به ظرافتی گفته می شود که در طراحی سینک به کار برده شده است. عملکرد به میزان راحت بودن استفاده از سینک اطلاق می شود. بسته به این که کدام یک از این دو معیار برای شما در اولویت قرار داشته باشند، انتخاب تان شکل خواهد گرفت. با این حساب نمی توان گفت که کدام سینک بهتر است، اما می توان با توجه به همین دو معیار به صورت کلی مشخص کرد که کدام گزینه برای شما مناسب تر خواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی های هر یک از دو مدل سینک روکار و توکار خواهیم پرداخت تا نقاط ضعف و قوت آن ها برای شما آشکار شود.

سینک روکار

سینک های روکار که احتمال همه شما با آن ها آشنایی دارید، انواعی از سینک ظرفشویی هستند که دقیقا مطابق اسم شان روی سطح کابینت ها نصب می شوند و لبه های آن ها از بیرون قابل مشاهده است. این سینک ها برای کسانی که نمی خواهند وقت زیادی را صرف خشک کردن لبه های کابینت کنند و زیبایی و ظرافت برای آن ها در اولویت بعدی قرار دارد، خیلی مناسب هستند. سینک های روکار، شما را از دردسر احتمالی باد کردن کابینت ها به خاطر نفوذ آب نجات می دهند و این مزیتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، اما فراموش نکنید که این سینک ها به اندازه مدل های توکار ظریف نیستند.

سینک توکار

سینک های توکار به نوع دیگری از سینک های ظرفشویی گفته می شود که داخل فضای مخصوص سینک کار گذاشته می شوند و لبه های آن ها از بیرون مشخص نیست. مسلما مهم ترین خصوصیت این سینک ها که آن ها را از انواع روکار متمایز می کند، زیبایی و ظرافت خاص آن هاست که جلوه بی نظیری به فضای آشپزخانه می دهد. اگر شما زیبایی و ظرافت را در اولویت اصلی قرار می دهید و با رسیدگی به وضعیت خشک بودن کابینت ها پس از هر بار استفاده از سینک مشکلی ندارید، می توانید این سینک ها را انتخاب کنید. البته با آب بندی مناسب اطراف سینک می توان از بروز مشکلاتی مثل باد کردن کابینت نیز جلوگیری کرد.

 

 

 

 

سینک ظرفشویی روکار یا توکار

تحریریه پویانو