سرویس خواب سفید با بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب سفید با بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب سفید : سفید، یک رنگ خنثی و از آن رنگ هایی است که با هر رنگی که فکرش را می کنید، ست خواهد شد. در واقع، اگر سرویس خواب اتاق خود را به رنگ سفید انتخاب کرده اید، می توانید مطمئن باشید که هر ترکیب رنگی که در دکوراسیون اتاق لحاظ کنید، جواب خواهد داد. تنها رنگی که برای ست کردن با سرویس خواب سفید به شما پیشنهاد نمی کنم، خود سفید است. چرا؟ چون یقینا نمی خواهید فضای اتاق تان بی روح شود!

با وجود تنوع رنگ هایی که می توان در ترکیب با سفید به کار برد، یک سری از ترکیب ها هستند که جذابیت بیش تری دارند. در این مطلب به معرفی چند نمونه از همین ترکیب های خاص و محبوب خواهیم پرداخت. همراه پویانو باشید.

سرویس خواب سفید و آبی ؛ آرامش بخش

سفید رنگ صلح و آرامش است و آبی نیز چنین خصوصیتی دارد. به همین خاطر، اگر شدیدا طرفدار آرامش هستید، این ترکیب رنگ را به شما پیشنهاد می کنم. آبی و سفید از رنگ هایی هستند که به زیبایی در کنار هم قرار گرفته و ترکیب رنگ ملایم و آرامش بخشی را برای اتاق خواب شما ایجاد می کنند.

سرویس خواب سفید و ارغوانی ؛ متفاوت

اگر دوست دارید همیشه متفاوت به نظر برسید و در رابطه با دکوراسیون اتاق خواب تان نیز همین نظر را دارید، ترکیب سفید و ارغوانی از خاص ترین گزینه هایی است که می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب خود در نظر بگیرید. ارغوانی، یک رنگ متمایز و منحصر به فرد است که در ترکیب با سفید کنتراست بسیار جالبی ایجاد می کند.

سرویس خواب سفید و خاکستری ؛ خنثی

خاکستری هم مثل خود سفید، یک رنگ خنثی است و به همین خاطر، ترکیب این دو با یکدیگر خیلی جذاب می شود. ترکیب رنگ خاکستری و سفید را در صورتی به کار ببرید که اولا می خواهید فضای اتاق تان شیک و رسمی باشد و دوما محیط اتاق تان آن قدر بزرگ و پرنور هست که با به کار بردن خاکستری دلگیر نمی شود.

سرویس خواب سفید و قرمز ؛ جذاب

سفید، همان طور که گفته شد، یک رنگ خنثی است. دقیقا به خاطر خنثی بودن این رنگ است که رنگ هایی مثل قرمز با جذابیت خاص خودشان می توانند جلوه به مراتب بیش تری پیدا کنند. اگر احساس می کنید انتخاب سرویس خواب سفید، کمی فضای اتاق تان را بی رنگ و رو می کند، رنگ قرمز را در کنار آن به کار بگیرید و از خاص بودن آن لذت ببرید.

سرویس خواب سفید و قهوه ای ؛ همه پسند

قهوه ای یکی از محبوب ترین رنگ هایی که نه تنها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب، بلکه در دیگر قسمت های منزل نیز کاربرد زیادی دارد. این رنگ به خاطر تم گرمی که دارد، انتخاب خوبی برای دکوراسیون اکثر فضاها به شمار می رود. خبر خوش این که قهوه ای در کنار سفید هم خوب به نظر می رسد و شما می توانید با روی آوردن به آن، یک تصمیم مطمئن بگیرید.

سرویس خواب سفید و کرم ؛ ملایم

از دیگر رنگ های ملایمی که در ترکیب با سفید زیبا می شود، رنگ کرم است. کرم هم از رنگ های محبوب و مرسوم در طراحی داخلی اتاق خواب به شمار می رود و خیلی خوب هم با سفید ست می شود. اگر شما شخصیت آرامی دارید و می خواهید فضای اتاق تان هم دکوراسیون ملایمی داشته باشد، رنگ کرم را در ترکیب با سرویس خواب سفیدتان به کار بگیرید.

سرویس خواب سفید و مشکی ؛ جسورانه

یکی از جسورانه ترین انتخاب ها در طراحی داخلی، روی آوردن به رنگ مشکی است. مشکی، رنگی است بسیار جذاب و خاص که البته انتخابش جسارت زیادی می خواهد. این رنگ می تواند به فضای اتاق شما ابهت و رسمیت بدهد و از همه مهم تر، از بهترین رنگ هایی است که می توان در کنار سفید به کار برد. در واقع، ترکیب سفید و مشکی، جذاب ترین گزینه پیش روست.

 

 

 

 

تحریریه پویانو