20 ست ناهار خوری کمجا

ست ناهار خوری کمجا ؛ چه در یک آپارتمان کوچک و جمع و جور زندگی کنید یا خانه‌ای با آشپزخانه کوچک داشته باشید پیدا کردن مبلمان و ست ناهارخوری که فضا را بیش از حد تنگ نکند یک چالش همیشگی است و سخت تر از آن پیدا کردن ست ناهارخوری است که بیشتر از دو یا سه صندلی در آن جا بگیرند.

این 20 مدل ست میز و صندلی ناهار خوری برای فضاهای کوچک ایده آل است و تا 4 نفر می‌توانند دور آن بنشینند.

با طراحی مدرن، براق و مبتکرانه، این صندلی‌ها برای صرفه جویی در فضا کاملا در زیر میز داخل می‌روند. تکیه گاه صندلی ها به گونه ای طراحی شده‌اند که با انحنای میز به طور کامل همپوشانی می‌کنند.

این میز که هم ارتفاع با صندلی های اطراف خود می‌باشد با ارتفاع خاصی که دارد مناسب افرادی هست که به دنبال سبک‌های اندکی متفاوت می‌گردند. در قسمت نشیمن و تکیه گاه این صندلی‌ها برای راحتی هر چه بیشتر اسفنج قرار داده شده است.

ست ناهار خوری کمجا
ست ناهار خوری کمجا

من ایده میزهای دارای فضاهای ذخیره سازی را دوست دارم. این یکی دو شلف و دو لبه کناری دارد که وقتی نیاز باشد می‌توانید آن ها را برای گسترش فضای میز بالا بیاورید.

این میز چوبی دایره ای دارای چهارپایه‌های کوسن دار می باشد. ظاهر این میز به همراه صندلی هایش ظریف و کلاسیک است.

به عنوان یک ست ناهارخوی کمی غیرمعمول نگاهی به این یکی بیندازید که شامل سه صندلی و یک نیمکت می‌شود. این نیمکت برای نشستن بیش از دو نفر است که آن را برای یک خانواده 5 نفره ایده آل می‌کند.

این میز شیک باریک دارای 4 صندلی هم ارتفاع با خود میز است و سه شلف توکار در یک سمت میز فضای ذخیره سازی کافی فراهم می‌کند. این ست ناهارخوری برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار ایده آل است.

تکیه گاه و پایه‌های متقاطع و متمایز این میز به آن سبک خاصی داده است.

از فضای بی استفاده گوشه یک فضا با این ست ناهارخوری سه تکه‌ای نهایت استفاده را ببرید. نیمکت دیواری L شکل، میز کوچک و یک نیمکت فضایی برای نشستن بیش از 4 نفر ایجاد کرده اند.

تولید کننده این را میز کارتی یا ورقه ای می‌نامد اما آن به اندازه کافی مناسب هست که بتوان به عنوان میز آشپزخانه استفاده کرد. انحنای اطراف این میز ظاهر آن را جالب تر و مقاوم تر کرده است. این میز با مساحت تنها 32 اینچ به خوبی در فضاهای کوچک جا می‌گیرد. نشیمن صندلی‌ها با کوسن‌های سیاه از جنس وینیل برای راحتی و زیبایی بیشتر پوشانده شده است.

برای داشتن فضای ذخیره سازی کافی و سبک خانه رعیتی کلاسیک این میز متناسب است. با قرار دادن ظروف و سایر لوازم غذاخوری درون شلف یا کابینت زیر این میز در فضا صرفه جویی می‌شود.

برای آن هایی که به دنبال جلوه ای مدرن و براق می‌گردند میز این ست ناهارخوری دارای فریم کرومی و سطح شیشه ای است. به علاوه صندلی های آن با روکش چرم مصنوعی پوشانده شده است.

صندلی ها کجا هستند؟ آن ها به طور کاملا یکدست و مرتب در زیر میز جا گرفته‌اند و پشت صندلی ها با شکل گرد میز همپوشانی پیدا کرده است.

برای داشتن ست ناهارخوری به سبک رترو این دارای صندلی‌های نیمکتی کوسن قرمز و یک میز با حاشیه فلزی می‌باشد.

ست ناهار خوری کمجا
ست ناهار خوری کمجا

این میز به اندازه کافی کوچک هست که بتوان آن را در فضاهای کوچک جاسازی کرد و برای یک ست ناهارخوری خوب به اندازه کافی زیبا هست. این ست دارای صندلی های کوسنی با بدنه پشتی شیک می‌باشد.

برای داشتن یک ست ناهارخوری غیرصمیمی و خودمانی می‌توانید این یکی را امتحان کنید که دارای چهار صندلی زین شکل و جلوه سرگرم کننده می‌باشد.

این ست میز غذا خوری اندکی گران است اما دارای یک صفحه گردان توکار می‌باشد که با آن دیگر معضل دسترسی نداشتن به غذاها و فرورفتن آستین لباس‌ها در غذا وجود ندارد. به علاوه پوسته تیره و چوب گیلاسی این میز نیز جلوه لوکسی دارد.

برای آن هایی که جلوه میزهای معمولی ناهارخوری را بیشتر می‌پسندند این یکی مناسب است. این دارای 4 صندلی است که برای صرفه جویی در فضا کاملا در زیر میز جا می‌گیرند. سطح ملامینی میز تمیز کردن آسانی دارد که برای خانواده های بچه دار گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

با این میز پیک نیک را به داخل خانه خود بیاورید. یک میز پیک نیکی به آشپزخانه جلوه خاصی می‌دهد و کودکان نشستن روی نیمکت های آن را دوست دارند. این یکی از چوب کاج ساخته شده و بسیار مقرون به صرفه است. اگر می‌خواهید مقداری رنگ به فضای تان اضافه کنید می‌توانید این میز را با رنگی نقاشی کنید که با دکور آشپزخانه تان هماهنگ شود.

آیا فکر می‌کنید که این ست ناهارخوری جای زیادی اشغال کرده و بهتر بود در این مقاله ذکر نمی‌شد؟ حال با دقت بیشتر به آن نگاه کنید. هر کدام از صندلی ها تاشو هستند و می‌توان آن ها را در مرکز میز جای داد و هر دو طرف میز نیز به سمت پایین تا می‌خورد.

ست ناهار خوری کمجا
ست ناهار خوری کمجا

به این میز سه گوش نیز نگاهی بیندازید. چوب رابروود آسیایی مقاوم و کوسن چرمی نیمکت‌ها این ست را برای نشستن با دوام و راحت کرده است.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz