سبک کانتری در دکوراسیون داخلی ؛ خانه ای گرم و صمیمی!

سبک کانتری در دکوراسیون خانه

سبک کانتری در دکوراسیون داخلی ؛ خانه ای گرم و صمیمی!

برای افرادی که می خواهند  آن ها است مشخص کنند و برای مشخص کردن این موضوع نیز باید بدانند که چه می خواهند. برای افرادی که می خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا خانه جدید خود را دکوراسیون کنند سبک های بسیاری برای انتخاب وجود دارد، اما مسئله مهم این است که از میان تمام این سبک ها، سبکی را که مناسب آن ها است انتخاب کنند. بررسی ویژگی های سبک های مختلف می تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند. برای مثال اگر به مبل های بزرگ، کوسن های حجیم، پارچه های گلدار، مبلمان و اشیاء چوبی و ظاهر قدیمی اشیاء علاقه مند هستید سبک کانتری کاملا مناسب شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با سبک کانتری در دکوراسیون داخلی با پویانو همراه باشید:

سبک کانتری در دکوراسیون داخلی با پویانو

در واقع کلمه کانتری که در دکوراسیون به کار برده می شود، به معنای خانه کلبه ای و روستایی است. خانه ای را تصور کنید که در میان دشتی از گل های رنگارنگ و با لوازم چوبی قدیمی شما را به لذت بردن از زندگی دعوت می کند. هماهنگی این نوع خانه ها با زندگی شهری با نام کانتری مدرن شناخته می شود. در این سبک می توانید از درخت ها، گل ها، پرنده ها و رنگ آبی آسمان که از پنجره ها دیده می شوند الهام بگیرید. بیشترین ترکیب رنگی هایی که در این سبک به کار برده می شوند رنگ های آبی و سفید، قرمز و سفید و سبز و سفید است. می توانید تمام رنگ های پاستلی را با رنگ سفید ترکیب کرده و در دکوراسیون خانه به کار ببرید.

سبک کانتری در دکوراسیون داخلی با پویانو

کوسن های حجیم و رنگی زمانی که بر روی مبل های بزرگ قرار بگیرند فضایی جذاب و راحت ایجاد می کنند. معمولا پارچه هایی که در این سبک به کار برده می شوند از جنس کتان و یا پنبه هستند. پارچه هایی با طرح های گلدار، راه راه و یا شطرنجی محبوب ترین روکش ها برای مبلمان و کوسن های سبک کانتری به شمار می روند. یکی از باید های سبک کانتری این است که محیط خانه باید همیشه تمیز و گرم باشد، به همین دلیل همیشه از رنگ های درخشان در کنار رنگ سفید استفاده می شود. مبلمان این سبک معمولا پتینه کاری شده و ظاهری قدیمی داشته و دارای خطوط منحنی و لطیف هستند و در رنگ چوب ها بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود. چوب های طبیعی، چوب درخت گردو و چوب ماهون کاربرد بسیاری در اشیاء سبک کانتری دارند. هم چنین مبلمان حصیری و یا ساخته شده از چوب بامبو نیز برای استفاده در سبک کانتری مناسب بوده و فضایی شیک ایجاد می کنند.

طرح های گلدار، راه راه و یا شطرنجی محبوب ترین روکش ها برای مبلمان و کوسن های سبک کانتری

یکی دیگر از باید های سبک کانتری در دکوراسیون داخلی استفاده از اکسسوار های متعدد است. به ویژه گل های طبیعی، گلدان های رنگی، قفس پرندگان و لوازم فرفورژه…

یکی از مهم ترین ویژگی های سبک کانتری این است که در کنار ایجاد فضایی گرم و آرام، باعث ایجاد حس نوستالژی در افراد نیز می شود. این سبک با وجود این که ظاهری پر از اشیاء دارد، اما در واقع سبکی بسیار ساده است. سبک آمریکایی و فرانسوی سبک کانتری از معروف ترین شاخه های این سبک به شمار می روند. در سبک کانتری آمریکایی بیشتر از خطوط تند و صاف برای مبلمان استفاده می شود و در سبک کانتری فرانسوی بر روی مبل های منحنی طرح های ظریف دستی کار شده و رنگ های روشن به کار برده می شود. با وجود این که تفاوت هایی در شاخه های مختلف این سبک وجود دارد، اما در نهایت همگی دارای ویژگی های مشابه هستند.

اگر شما هم به دنبال ایجاد محیطی گرم و صمیمی برای زندگی هستید سبک کانتری در دکوراسیون داخلی خانه شما می تواند سبک مناسبی برای شما باشد…

سبک کانتری استفاده از اکسسوار های متعدد است. به ویژه گل های طبیعی، گلدان های رنگی، قفس پرندگان و لوازم فرفورژه

محیطی گرم و صمیمی برای زندگی هستید سبک کانتری می تواند سبک مناسبی برای شما

مبلمان این سبک معمولا پتینه کاری شده و ظاهری قدیمی داشته و دارای خطوط منحنی و لطیف