سبک های مختلف دکوراسیون داخلی در 10 فرهنگ متفاوت!

دکوراسیون داخلی با فرهنگ های متفاوت

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی در 10 فرهنگ متفاوت!

همان گونه که در تمام کشور ها و تمام فرهنگ ها سبک های مختلفی برای زندگی وجود دارد، در دکوراسیون داخلی نیز سبک های متفاوتی دیده می شود. تمام افراد دنیا در خانه هایی با سبک ها و دکوراسیون های متفاوت و مناسب با فرهنگ خود زندگی می کنند. هر فرهنگی سبکی خاص در دکوراسیون داخلی دارد؛ برای مثال دکوراسیون سبک بومی هندوستان، خانه های رمانتیک انگلیسی، سبک اصیل فرانسوی و طراحی بوهمین به سبک عربی. برای این که با تفاوت های موجود در سبک های مختلف دکوراسیون داخلی در فرهنگ های متفاوت آشنا شوید با پویانو همراه باشید:

  1. سبک آمریکایی

هر چه قدر هم که مردم آمریکا به دلیل مصرف غذاهای آماده و فست فودی شهرت داشته باشند، به آشپزخانه های خود بسیار اهمیت می دهند. سبک آمریکایی با آشپزخانه های بزرگ و روشن خود سال ها است که به یکی از ترندی مطرح در دکوراسیون تبدیل شده است.

سبک آمریکایی

  1. سبک عربی

در سبک عربی که ریشه سبک بوهمین به شمار می رود تعداد زیادی از تنالیته های رنگ های گرم در کنار یکدیگر به کار برده می شوند.

سبک عربی که ریشه سبک بوهمین

  1. سبک چینی

در خانه های چینی با وجود تقویم ها و طالع بینی های چینی و استفاده از سنت های فنگ شویی به سبک های اسرار آمیز، باید خود را برای دکوراسیونی جالب و هیجان انگیز آماده کنید.

سبک چینی

  1. سبک انگلیسی

فرهنگ انگلیسی از قدیمی ترین تمثیل کننده های آیین صرف چای در ساعت 5 بعد از ظهر است! اما در دکوراسیون داخلی نیز هرگز جزئیات رمانتیک و عاشقانه را فراموش نمی کند.

سبک انگلیسی

  1. سبک فرانسوی

فرانسوی ها که دارای فرهنگی بسیار ظریف و مودب هستند، در دکوراسیون داخلی نیز به همان میزان از جزئیات ظریف استفاده می کنند.

سبک فرانسوی

  1. سبک هندی

در میان تمام کشور ها، فرهنگ هندی دارای عجیب ترین و جالب ترین فرهنگ ها است. آن قدر از اشیاء و لوازم متفاوت و متنوع در هر زمینه ای استفاده می کنند که به هیچ عنوان نمی توان به دنبال سادگی در دکوراسیون داخلی بود.

سبک هندی

 

  1. سبک ژاپنی

ژاپنی ها بر خلاف فرهنگ ما علاقه چندانی به مهمان ندارند و معمولا در رستوران ها و مکان های عمومی با یکدیگر دیدار می کنند. اگر به طور تصادفی مهمان یک خانه ژاپنی شدید باید به این موضوع بسیار افتخار کنید! اما مراقب باشید که به هیچ عنوان با کفش وارد خانه آن ها نشوید، زیرا احترام خانه برای آن ها بسیار با اهمیت است.

سبک ژاپنی

  1. سبک ترکی

خانه های ترکی به معنای خانه ای گرم، صمیمی و خانوادگی هستند. خانه های ترکی دارای هنر های دستی مادر و صندلی مخصوص به پدر هستند که فرد دیگری از آن استفاده نمی کند.

سبک ترکی

  1. سبک مراکشی

می توان گفت که تندی و گرمای ادویه هایی که در غذاهای خود استفاده می کنند در دکوراسیون داخلی آن ها نیز تاثیر گذاشته و قابل مشاهده است. طرح های قومی و محلی و صنایع دستی از جمله جزئیاتی هستند که در سبک مراکشی بسیار دیده می شوند.

سبک مراکشی

  1. سبک اسکاندیناوی

اسکاندیناوی ها ترجیح می دهند که سرمای هوا را به خانه های خود نیز وارد کنند و از رنگ ها به میزان بسیار کم استفاده می کنند. رنگ های انتخابی در سبک اسکاندیناوی معمولا سفید و طوسی هستند.

سبک اسکاندیناوی

 

 

 

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی

تحریریه پویانو