سبک شما در دکوراسیون داخلی چیست ؟

سبک کانتری

سبک شما در دکوراسیون داخلی چیست ؟

سبک شما در دکوراسیون داخلی : در دکوراسیون داخلی سبک های بسیاری وجود دارد؛ سبک کلاسیک، بوهمین، مدرن، رترو و … سبک شما در دکوراسیون کدام است؟ برای این که سبک های مختلف در دکوراسیون داخلی را بشناسید با پویانو همراه باشید:

  1. سبک رترو

در سبک رترو معمولا طرح های سرگرم کننده، بسیار رنگی و هیجان انگیز در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اگر دوست دارید از سبک رترو که از سبک های محبوب دهه 70 میلادی بوده است، استفاده کنید، می توانید پوسترهای مطرح و محبوب آن دوران را قاب کرده و به دیوار نصب کنید. رنگ های سرخابی، قرمز و آبی نماینده های این سبک محسوب می شوند. پارچه هایی با طرح های هندسی و اشیاء قدیمی از جزئیات اصلی سبک رترو هستند. در استفاده از اکسسوار ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و برای کفپوش زمین نیز کفپوش های چوبی و پارکت انتخاب مناسبی هستند.

سبک رترو

  1. سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در دکوراسیون، معمولی و راحت بودن را با هم ترکیب می کند. در سبک کلاسیک، مبلمان و درب و پنجره های چوبی  در الویت قرار دارند. به خصوص در مبل ها کنده کاری و تزئینات دستی بسیار دیده می شوند. در این سبک اکسسوار ها و مبلمان معمولا در یک سبک و رنگ انتخاب شده و در کنار یکدیگر قرار می گیرند. رنگ های یک دست، طرح های راه راه و پارچه های هم رنگ از جزئیات اصلی این سبک محسوب می شوند.

در سبک کلاسیک می توان از رنگ های بسیار روشن و بسیار تیره در کنار یکدیگر استفاده کرد. می توانید رنگ های شرابی و بژ را در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار دهید. در کنار رنگ ها، کاغذ دیواری نیز در این سبک بسیار محبوب است. در اکسسوار ها، لوستر های بزرگ و مجلل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان های طرح دار، فرش هایی با طرح های اسلیمی، جزئیات اصلی سبک کلاسیک به شمار می روند.

سبک کلاسیک

  1. سبک مدرن

در سبک مدرن اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، سادگی و دلبازی است. در سبک مدرن از شلوغی و ازدحام خبری نبوده و مکانی دلباز پیش روی شما قرار دارد. در این سبک اکسسوار ها کم و ساده بوده و رنگ های حاکم بر این سبک نیز رنگ های سفید و روشن هستند. در سبک مدرن کم همیشه بهترین است.

در این سبک از طرح های گل دار، حکاکی ها، منگوله ها و سطوح براق فاصله بگیرید. یکی از اشیاء اصلی در سبک مدرن، لوازم شیشه ای هستند. در انتخاب کفپوش به سراغ رنگ های روشن بروید و اگر می خواهید از فرش استفاده کنید، طرح های هندسی انتخاب مناسبی خواهند بود.

سبک مدرن

  1. سبک بوهمین

تضاد بهترین کلمه برای توصیف سبک بوهمین است. در سبک بوهمین بسیاری از رنگ ها و طرح ها در کنار یکدیگر به کار برده می شوند. پارچه های چهل تیکه در این سبک بسیار دیده شده و در مبلمان نیز سبک وینتیج حاکم است. در سبک بوهمین اشیاء متفاوت در کنار یکدیگر قرار داده می شوند. تابلوها، آباژور هایی با نور کم، اکسسوار هایی به سبک وینتیج و کوسن های رنگی و طرح دار از زیباترین اشیاء در سبک بوهمین به شمار می روند. رنگ های نارنجی، آبی، بنفش و صورتی از رنگ های اصلی این سبک هستند.

سبک بوهمین

  1. سبک کانتری

کانتری سبکی گرم و راحت در دکوراسیون داخلی است. پارچه های طبیعی و گلدار در این سبک بسیار پرکاربرد هستند. پرده های ضخیم، مبلمان چوبی و آباژور های زیبا از اکسسوار های محبوب سبک کانتری به شمار می روند. شومینه از باید های سبک کانتری است. در مورد رنگ نیز، تنالیته های رنگ زرد، آبی، رنگ چوب، قهوه ای و بژ از رنگ های اصلی در این سبک هستند. در کفپوش بیشتر از سنگ های طبیعی و یا کفپوش هایی چوبی به سبک قدیمی استفاده می شود. در سبک کانتری گیاهان طبیعی را نیز فراموش نکنید.

سبک کانتری

  1. سبک ترکیبی

سبک ترکیبی سبکی آزاد و با نشاط است. در این سبک رنگ ها، بافت ها، مبلمان و اکسسوار های متفاوت و متنوعی وجود دارد. سبک ترکیبی را می توان سبک مدرنی دانست که با سبک های دیگر ترکیب شده است.

در این سبک خلاقیت حرف اول را می زند. شما می توانید در سبک ترکیبی از لوازم و اشیاء دکوری متفاوت در کنار یکدیگر استفاده کنید. برای مثال مبلمان کلاسیک در کنار اکسسوار های مدرن و ساده…

سبک ترکیبی

 

 

 

 

 

سبک شما در دکوراسیون داخلی

تحریریه پویانو