سبک راستیک ، طراحی خانه ای معاصر در دریاچه ی تاهو

سبک راستیک ، طراحی خانه ای معاصر در دریاچه ی تاهو

سبک: طراح sagemodern خانه ای جدید و راستیک را در دریاچه ی تاهو در نزدیکی کالیفرنیا طراحی کرد.

این خانه ی سفارشی ، فضایی صمیمی ، گرم ، پیچیده و ماهرانه را برای لذت بردن از زیبایی های طبیعی کمپ مارتیس فراهم می کند و مشرف به آن و فضای پارک مانند اطراف است. خانه فاصله ی پیاده روی کمی تا پاویون اسپرینگ و پاویون تنیس دارد.

house-design_260915_01

چیزی که این خانواده از طراحی خانه می خواستند ، راحتی ، حفظ حریم خصوصی و انعطاف پذیری بود. خانه ی طراحی شده به راحتی میزبان جمع کثیری از دوستان و اشنایان آن ها و یک مهمانی بزرگ خواهد بود. خانه با در نظر گرفتن امکان راحتی برای بهره گیری از فضای داخلی و خارجی و باز شدن به یک جریان رود ملایم و استراحت در محیطی بی سر و صدا و لذت بردن از هوای تازه ی کوهستان ، طراحی شده است.

بتن معماری و ستون های فلزی ، سقفمنحصر به فرد پروانه ای ساختمان را نگه می دارد. در طول فصل بهار ، باران و در زمستان روان آب این ستون ها به آبشاری جاری و یا‌ آبشار یخی تبدیل خواهند شد. یک بخش غذاخوری بزرگ سر پوشیده با یک اجاق حفاظ دار ، فضای قابل استفاده در زمستان را به وجود می آورد.

یک بخش بزرگ خانه فضای کافی را برای افراد زیادی در آشپزخانه ، غذاخوری و فضاهای نشیمن جاری در هم فراهم می کند. این اتاق بزرگ دارای شومینه ای منحصر به فرد است که داخل دهانه ی سنگ و فلز قرار گرفته است و حس گرما را هم برای نشیمن و هم برای ورودی ایجاد می کند. مبل راحتی بزرگی که رو به روی شومینه قرار گرفته است ، محلی راحت و گرم و نرم را برای لم دادن و یک خواب بعد از ظهری دلچسب و یا مطالعه در گوشه ای آرام ایجاد می کند.

house-design_260915_02

house-design_260915_04

house-design_260915_06

house-design_260915_07

 

منبع: contemporist

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو