رنگ های هماهنگ با صورتی : چه رنگ‌هایی را میتوانیم با رنگ صورتی در دکوراسیون جفت کنیم؟

رنگ های هماهنگ با صورتی : چه رنگ‌هایی را میتوانیم با رنگ صورتی در دکوراسیون جفت کنیم؟

رنگ های هماهنگ با صورتی : صورتی این رنگ شیرین دخترانه شاید از نظر خیلی‌ها برای دکوراسیون منزل و فضاهایی به جز اتاق خواب کودک دختر مناسب نباشد. اما در این پست میبینیم که ممکن است تمام خانه را به رنگ صورتی درنیاوریم ولی میتوانیم آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنیم و این رنگ دوست داشتنی و شاد را در دکوراسیون فضاهای داخلی خود حتی در نشیمن و پذیرایی داشته باشیم.

رنگ قرمز

قرمز و صورتی فضایی با حس‌های گرم ، هیجان و پویایی برای شما به وجود می‌آورند. زمینی که این دو رنگ در سطحی وسیع به کار روند کاملا میتوانند یک نقطه عطف در دکوراسیون شما ایجاد کنند. مانند یک فرش لاکی رنگ و یا یک مبل با پارچه صورتی و کوسن‌های قرمز.

رنگ مشکی

مشکی و صورتی در نهایت ترکیبی دراماتیک و جسورانه به شما میدهد. ممکن است این ترکیب را در کل فضا و عناصر مختلف تکرار کنید مانند تصویر بالا. اما میتوانید این ترکیب را تنها در یک عنصر نیز داشته باشید و آن را به نقطه عطف طراحی تبدیل کنید.

خاکستری مایل به قهوه‌ای

صورتی میتواند چون چراغی در میان مه خود را در کنار این رنگ به نمایش بگذارد. این دو در کنار هم تعادل خوبی دارند و ترکیب رنگی جالب توجهی را به وجود می‌آورند.

رنگ‌های متالیک

ترکیب صورتی با رنگ‌های متالیک مثل طلایی و نقره‌ای بی نظیر است. این ترکیب چشم‌نواز ، مجلل و شیک است و در هر قسمتی از خانه و در هنر عنصری میتواند به کار رود.

رنگ خاکستری

شاید بتوان گفت خاکستری بهترین رنگی است که در کناد صورتی ترکیبی بی نهایت جذاب به وجود می‌آورد. هر طیفی از رنگ خاکستری ، از روشن تا تیره برای ترکیب با صورتی زیبا و شیک است. طراحی با رنگ‌های خنثی و کمی صورتی برای هر فضایی در دکوراسیون منزل مناسب و زیبا است و به ویژه در طراحی به سبک‌های مدرن و معاصر کارامد میباشد. این ترکیب همچنین برای فضاهایی مثل اتاق خواب نیز در عین شیک و جذاب بودن ، آرامش بخش و ملایم است.

رنگ زرد

شاید عجیب باشد اما رنگ زرد نیز ترکیب خوب و شادی را در کنار صورتی پدید می‌آورد. این ترکیب حس زیبای سرزندگی و نشاط یک روز تابستانی زیبا را به شما القا میکند.  زرد با صورتی همنشینی خوبی دارد به ویژه اگر با طرح‌های گل گلی و طرح ماهی همراه شود. تقریبا غیر ممکن است در فضایی که از این ترکیب رنگ در آن استفاده شده احساس ناراحتی کنید!

رنگ قهوه‌ای

قهوه‌ای با صورتی ترکیبی بولد و مجلل است و به حدی چشم گیر است که در اولین مواجهه توجه شما را به ترکیب رنگی جلب خواهد کرد. این نوع ترکیب رنگ شاید کمی زنانه‌تر باشد و به همین دلیل برای استفاده در اتاق خانم‌ها ایده عالی و منحصر به فرد است.

رنگ سبز

صورتی ملایم در کنار سبز زیبایی منحصر به فردی دارد. لازم نیست برای اینکه این ترکیب را در منزل خود به کار ببرید حتما یک مبل سبز و صورتی بخرید. این کار را به ظرافت تمام انجام دهید. به عنوان مثال اگر در منزل خود از گیاهان آپارتمانی نگهداری میکنید و رنگ سبز در منزل شما به این شکل وجود دارد با کمی خلاقیت میتوانید کمی صورتی به فضا اضافه کنید تا رنگ سبط گیاهان در این بستر خود را بهتر و بیشتر نشان بدهند. مثلا گلدان یا آباژوری به رنگ صورتی ملایم میتواند این امر را برای شما انجام بدهد.

رنگ های هماهنگ با صورتیرنگ آبی

ترکیب رنگ آبی و صورتی را اخیرا ممکن است زیاد مشاهده کرده باشید زیرت طراحان از ترکیب دین دو رنگ برای طراحی فضاهای تجاری مثل کافه‌ها و بستنی فروشی‌ها استفاده می‌کنند. در دکوراسیون منزل نیز این ترکیب میتواند کاربرد داشته باشد. حسی که از دیدن این رنگ‌ها در کنار هم به شما دست خواهد داد حس تابستانی با نشاط و یک خانه ساحلی خواهد بود. بنابراین این ترکیب میتواند برای دکوراسیون یک خانه در کنار ساحل بی‌نظیر باشد و تمام حس‌های خوب و تابستانی را به شما منتقل کند.

رنگ بنفش

و در آخر رنگ بنفش با صورتی. این دو رنگ دوست داشتنی و دخترانه که برای دکوراسیون اتاق خواب ترکیب رنگی مجلل ، بولد و زیبایی است. رنگ بنفش به طور کلی رنگ مجللی محسوب میشود ، میتوانید این دو رنگ را در دکوراسیون نشیمن هم به کار ببرید ، به عنوان مثال یک مبل با پارچه مخملی بنفش و کوسن‌های صورتی عنصری مجلل و نقطه عطف در دکوراسیون محسوب میشود.

 

 

 

رنگ های هماهنگ با صورتی

گرداوری در تحریریه پویانو|نبیلو