رنگ های مناسب اتاق خواب نوجوان !

رنگ های مناسب اتاق خواب نوجوان : هنگام انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نوجوان ها، سوال های بسیاری در ذهن ایجاد می شود. نوجوان باید بتواند در اتاق خود احساس راحتی کرده، بر درس های خود تمرکز کرده و خواب راحتی داشته باشد؛ انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب بر درس، خواب و استراحت نوجوان تاثیر گذار است. ابتدا رنگ ها و طرح های مورد علاقه فرزند خود را در نظر بگیرید. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که سلیقه نوجوان ها به سرعت تغییر می کند، به همین دلیل تختی ساده برای آن ها انتخاب کنید و با سایر وسائل و لوازم دکوری به اتاق، رنگ و جلوه بدهید. اگر فرزند نوجوان شما با خواهر و یا برادر کوچک خود اتاق مشترک دارد، سلیقه و علاقه ی هر دوی آن ها را در نظر داشته باشید.

اگر در انتخاب رنگ مناسب برای اتاق فرزند خود دچار مشکل هستید، این مطلب می تواند به شما کمک کند. با پویانو همراه باشید:

  1. رنگ سبز ـ صورتی

می توانید رنگ صورتی را که معمولا برای دختر ها مورد استفاده قرار می گیرد را با رنگ سبز ترکیب کنید. شدت رنگ صورتی را با استفاده از رنگ سبز کاهش دهید و اتاقی تمیز، شاداب و مدرن برای نوجوان خود ایجاد کنید.

  1. رنگ آبی – طلایی

زمانی که خواهر و برادر در یک اتاق خواب مشترک هستند، با استفاده از ترکیب رنگ های آبی و طلایی می توانید دکوراسیونی فوق العاده برای هر دوی آن ها طراحی کنید.

  1. رنگ سبز – لاجوردی

در انتخاب رنگ اتاق نوجوان می توانید از ترکیب رنگ های لاجوردی و سبز استفاده کنید. اگر اندازه اتاق کوچک است از رنگ لاجوردی کمتر استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ با یک دیگر برای اتاق نوجوان ها بسیار مناسب است.

  1. رنگ طوسی – قرمز

با استفاده از رنگ طوسی می توانید جلوه ای زیبا در دکوراسیون اتاق نوجوان ها ایجاد کنید. می توانید با استفاده از لوازم دکوری قرمز رنگ، مانند تخت، صندلی، کمد و … جان تازه ای به  رنگ طوسی ببخشید.

  1. رنگ قهوه ای – نارنجی

اگر از تخت و لوازم قهوه ای رنگ در اتاق نوجوان استفاده می کنید، برای جلوگیری از تاریک شدن و بی روح شدن اتاق از رنگ نارنجی بهره ببرید. استفاده از رنگ نارنجی برای دیوار ها، پرده ها و سایر لوازم دکوری می تواند انرژی اتاق را افزایش دهید.

  1. رنگ هلویی – طلایی 

اگر می خواهید برای دختر نوجوان خود اتاقی رمانتیک طراحی کنید، می توانید از ترکیب رنگ های هلویی و طلایی استفاده کنید. برای مثال استفاده از رنگ هلویی برای روتختی و استفاده از رنگ طلایی در کاغذ دیواری ترکیب زیبایی خواهد بود.

  1. رنگ طوسی – سبز

اگر می خواهید ظاهری مدرن به اتاق ببخشید، رنگ طوسی انتخاب مناسبی است. سبز یکی از رنگ هایی است که می تواند به رنگ طوسی جلوه بدهد. با استفاده از رنگ سبز براق اتاقی مدرن برای نوجوان طراحی کنید.

  1. رنگ آبی – زرد از رنگ های مناسب اتاق خواب نوجوان

هنگام انتخاب رنگ اتاق فرزند خود، ترکیب رنگ های زرد و آبی را نیز در نظر داشته باشید. استفاده از رنگ های زرد و آبی روشن ظاهری تمیز، شاداب و روشن به اتاق می بخشد.

  1. رنگ صورتی – لاجوردی

اگر به دنبال طراحی ای خیره کننده و زیبا برای اتاق دختر نوجوان خود هستید، می توانید از ترکیب زیبای رنگ های صورتی و لاجوردی بهره ببرید. استفاده از صورتی و لاجوردی در کنار یکدیگر فضایی رمانتیک و خیره کننده ایجاد می کند.

  1. رنگ فیروزه ای – صورتی از رنگ های مناسب اتاق خواب نوجوان

ترکیب رنگ های صورتی و فیروزه ای برای اتاق خواب نوجوان ها به ویژه های دختر های جسور بسیار مناسب است. با ایجاد تعادل در استفاده از این دو رنگ دکوراسیونی جسورانه برای نوجوان خود طراحی کنید.