رنگ های الهام بخش از طبیعت در دکوراسیون و دیزاین که میتوان از آنها استفاده برد

رنگ های الهام بخش از طبیعت در دکوراسیون و دیزاین که میتوان از آنها استفاده برد

رنگ های الهام بخش از طبیعت در دکوراسیون ؛ رنگ ها معنابخش زندگی ما هستند. نقش رنگ ها در هر هنری برهیچ کسی پوشیده نیست. رنگ ها در طبیعت ، حیوانات ، میوه ها ، مناظر دیدنی و … هر جایی که سر بچرخانیم روبروی ما در نهایت زیبایی و وسعت خلقت خدا در دنیا گسترده شده اند.

رنگ های الهام بخش از طبیعت در دکوراسیون و دیزاین
رنگ های الهام بخش از طبیعت در دکوراسیون و دیزاین

رنگ ها در طراحی و دیزاین داخلی بزرگترین سهم را به خود اختصاص داده اند. علم روان شناسی رنگ ها در دنیای مدرن امروز بیش از پیش مورد مطالعه وتحقیق قرار گرفته ا ست تا مزایای و تاثیرات رنگ های مختلف در محیط رندگی و خانه ما بر همه مشخص و قابل درک باشد.

ترکیب های رنگی وقتی به درستی در دکورلسیون داخلی در کنار هم قرار گیرند زیبایی و تناسب را به همراه رعایت اصول دیگر دکوراسیون به طور دو چندان می توانند به ارمغان بیاورند.

در طراحی دکوراسیون هر فضایی اولین قدم ، انتخاب رنگ مناسب در کنار رنگ های ست یا مکمل خود می باشد. چه راهنمای بهتری از طبیعت که ترکیب ها و تم های رنگی بی نظیر خود را با ما به اشتراک بگذارد. چه استاد مسلم بی خطایی جز خالق یکتا که زیبایی را تا سر حد نهایت در طبیعت به نمایش گذاشته است.

از سال 2009 یک بلاگر بعد از اینکه از ترکیب های رنگی خود در صنایع پوشاک و مد استفاده کرده است ، به راه خود در جمع آوری ترکیبات رنگی که از طبیعت الهام گرفته است ادامه داده است. امروزه صدها ترکیب رنگی یا تم رنگی که از طبیعت ، میوه ، مناظر طبیعی ، حیوانات و حتی دست ساخته های هنری بشر عکاسی شده است برداشت شده و به صورت کد های تفکیک رنگی استاندارد برای علاقمندان و طراحان در صنعت مد، پوشاک ، طراحی ، دیزیان و دکوراسیون داخلی و گرافیست ها برای راهنمایی آماده شده است.

این ترکیبات رنگی گلچینی از ترکیب های رنگی زیبا و کاربردی در انتخاب رنگ دکوراسیون و چیدمان منزل ما ایرانی ها نیز می تواند باشد.

تمام ترکیب های رنگی هر کدام از این پالت های رنگی از ترکیبات رنگی گل ، درخت ، میوه ، دریا ، حیوان و .. می باشد. فکر می کنیم بسیار الهام بخش و در عین حال هیجان انگیز است که از پالت رنگی طبیعت خبردار باشیم و آن ها را در انتخاب وسایل خانه ، مبلمان ، انتخاب پارچه پرده و کوسن ها به کار ببریم.