رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی
در این مطلب بررسی میکنیم چگونه رنگ سیاه که در طراحی مد و فشن بسیار پر طرفدار است وارد دکوراسیون داخلی میشود. سیاه به فضا سنگینی و وقار ، شکوه و قدرت، معنی و مفهوم و در نهایت سبک خاص و ویژه ای میدهد. تجربه ی طراحان دکوراسیون داخلی ثابت میکند که هر فضایی نیاز دارد کمی رنگ سیاه در آن به کار رود.
رنگ سیاه واقعا به فضا جان میبخشد بدون آنکه کسی متوجه تاثیر آن شود
نیاز نیست که رنگ سیاه در تمام اتاق تکرار شود. بهتر است فقط در یک قسمت حضور پررنگ داشته باشد. مانند این سقف ، سبکی قوی به وجود می آورد که تنها رنگ سیاه میتواند آن را به وجود آورد.

Picture1
همچنین رنگ سیاه در این دیوار حضور پررنگ دارد ، اگرچه به صورت .ماهرانه ای در چراغ رومیزی و پارچه ها تکرار شده است.

Picture2
میتوانید از رنگ سیاه یا رنگ در تنالیته ی آن استفاده کنید. در هر صورت تاثیر خود را روی طراحی میگذارد. توجه کنید که چگونه قاب .ها و کابینت های سیاه باعث میشود قاب طلایی عکس ها بدرخشد.

Picture3
استفاده از رنگ سیاه در این خانه مهارشده است به طوری که آنچنان محسوس نیست. اما همین مقدار کم ،موجی را در این پالت رنگ ایجاد میکند که باعث میشود جزئیات بشتر برجسته شوند که در غیر اینصورت ممکن بود .خیلی به چشم نیایند.

Picture4
در این حمام تماما سفید ، رنگ سیاه فقط برای قاب دور پنجره استفاده شده است ، اما رنگ سفید را از حالت سرد و خسته کننده ی آن خارج میکند. بدون رنگ سیاه هیچ طراحی در این فضا وجود ندارد.

Picture5
در این نمونه هم طراح قاب های سیاه را برای پنجره ها انتخاب کرده است. دقت کنید که رنگ سیاه چگونه حالت و تعریفی جدید به اتاق میدهد. پنجره ها را زیباتر میکند و به فضا انسجام کلی میدهد.
Picture6
کفپوش سیاه وسفید؛چه کاشی،مرمرویاچوب رنگ شده از طرح های متعارف در طول سالهای زیادی بوده است. اما کاغذ دیواری سبز فضایی کاملا مدرن را ارائه میدهد.Picture7
سیاه نه تنها همه ی رنگ ها را شامل میشود بلکه ترکیب بسیار زیایی هم با رنگ های دیگر به وجود می آورد. در این نمونه ی ساده ، رنگی وجود ندارد که از وجود آن درطراحی استفاده نشود.Picture8
رنگ سیاه در اتاق غذا خوری قرمز:Picture9
رنگ سیاه در ترکیب با دیوار های قرمز میدرخشد:

Picture10
یا در کنار مبلمان آبی رویال:Picture11
ترکیب با بنفش – طرح زیبا و مجلل با رنگ بنفش بیان .میشود و سپس با حضور رنگ سفید کامل میشود.

Picture12
از ترکیب رنگ سیاه و قهوه ای غافل نشوید! رنگ سیاه و قهوه ای به طرز ماهرانه ای در کابینت ها ترکیب شده اند که گرما و صمیمیت را به این آشپزخانه میبخشد.

Picture13
رنگ سیاه در این اتاق با دیوارهای آبی آن غیره منتظره و شگفت انگیز است. گرمای خاصی به فضا میدهد و کمی حس مردانه به آن میدهد در صورتی که این اتاق خواب .میتوانست کاملا زنانه به نظر برسد.Picture14

مطالب مرتبط:

روانشناسی رنگها(رنگهای مرئی)

کاربرد رنگ آبی در دکوراسیون خانه
منبع:houzz


[share title=” اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”square” ]