رنگ قرمز در دکوراسیون منزل | پویانو

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

شاید رنگ قرمز برای خانه در ابتدا بسیار جسورانه به نظر برسد، اما با استفاده از ترکیب رنگ و لوازم دکوری مناسب، به نتیجه بی نظیری دست خواهید یافت. آیا آماده هستید تا از قرمز، رنگ عشق و هیجان در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید؟ با پویانو همراه باشید و راه های استفاده از قرمز را فرا بگیرید:

  1. زمینه ای قرمز رنگ بسازید.

می توانید یکی  از دیوار های سالن را به رنگ قرمز تغییر داده و به خانه رنگ تازه ببخشید. با نصب تابلو های کوچک و قاب عکس های سیاه و سفید خانوادگی دیواری شیک و زیبا بسازید.

زمینه ای قرمز رنگ بسازید.

  1. در آشپزخانه از رنگ قرمز استفاده کنید.

یکی از زیباترین رنگ ها در کنار رنگ سفید در آشپزخانه، بدون شک قرمز است. اگر شما هم آشپزخانه ای سفید رنگ دارید، می توانید از پرده ها، حوله ها و یا لوازم آشپزخانه به رنگ قرمز استفاده کنید.

 

در آشپزخانه از رنگ قرمز استفاده کنید.

 

  1. قرمز انگیزه را افزایش می دهد.

یک اتاق کار در خانه، همراه با آرامش رنگ سفید و جذابیت رنگ قرمز، برای انجام کار ها بسیار ایده آل است. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که قرمز در اتاق کار باعث می شود تا انگیزه کاری شما نیز افزایش بیابد.

رنگ قرمز انگیزه را افزایش می دهد.

  1. سبک کلاسیک خود را با قرمز مدرن کنید.

از این که رنگ قرمز متالیک را در خانه کلاسیک خود بکار ببرید هراس نداشته باشید. رنگ قرمز همیشه به سبک کلاسیک جلوه ای مدرن می بخشد.

سبک کلاسیک خود را با رنگ قرمز مدرن کنید.

  1. کنتراست ایجاد کنید.

با ترکیب رنگ هایی مانند آبی، بژ و قرمز می توانید کنتراست زیبایی در خانه ایجاد کنید. زمانی که مبل و فرشی به رنگ آبی و بژ، پردهای قرمز رنگ و لوازم دکوری به رنگ سفید در کنار یکدیگر قرار بگیرند، فضایی شیک و مدرن ایجاد خواهد شد.

کنتراست ایجاد کنید.

  1. فضایی رمانتیک ایجاد کنید.

زمانی که به رنگ قرمز فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند عشق و رومانتیک بودن است. یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد فضای رمانتیک در اتاق خواب، استفاده از رنگ قرمز است.

 

فضایی رمانتیک ایجاد کنید.

  1. شمع های قرمز و سفید

یکی از پرکاربرد ترین لوازم و اکسسوار های دکوری، شمع ها هستند. با کنار هم قرار دادن شمع های ساده و سفید رنگ و تزئینات قرمز، ترکیبی ظریف و شیک ایجاد می شود. شما نیز می توانید در خانه با ترکیب لوازم دکوری این چنینی به هماهنگی ظریف و زیبا دست پیدا کنید.

  1. رنگ قرمز در بالکن

صندلی های قدیمی بالکن را به رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید و یا بر روی آن ها از تشکچه های قرمز رنگ استفاده کنید و در روز های گرم بهار و تابستان در میان گل های زیبا از شب های خود لذت ببرید.

  1. توجه ها را جلب کنید.

اگر در سالن شما کمد و یا کنسولی قرار دارد، آن را همراه با دیوار به رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید. این گونه ظاهری خاص تر به کمد خواهید بخشید و توجه ها به آن جلب خواهد شد.

10. درب قرمز رنگ

اگه می خواهید جلوه و ظاهری متفاوت به خانه ببخشید و از بدو ورود از انرژی رنگ قرمز بهره ببرید، درب ورودی خانه را به رنگ قرمز انتخاب کنید. درب چوبی قرمز رنگ نقطه انرژی بخش خانه خواهد شد.

درب قرمز رنگ