دیزاین آپارتمان با رنگ طلایی و مشکی

دیزاین آپارتمان با رنگ طلایی و مشکی

دیزاین آپارتمان با رنگ طلایی و مشکی ؛ معمار Prineas  فضای داخلی این آپارتمان پیچیده مدرن را که در سیدنی استرالیا واقع شده است، طراحی کرده است.

رنگ طلایی و مشکی
رنگ طلایی و مشکی

آپارتمانی که تاکید زیاد بر رنگ طلایی و رنگ مشکی در آن دیده میشود.


داخل آپارتمان، کابینت های سیاه رنگ تمام دیوار را پوشانده اند و فضای نشیمن نیز به یک بالکن باز می‌شود که چشم اندازی از منظره آبی بیرون دارد.

در پشت سالن نشیمن، آشپزخانه قرار گرفته است که کابینت های سیاه رنگ بیشتر و یک کابینت جزیره ای دارد که دارای کانتر طلایی رنگ می‌باشد.

وقتی که به دیوار پوشیده شده از کابینت نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در سمت چپ آن، یک در پنهان شده است که به اتاق خواب باز می شود. داخل اتاق خواب، یک سکوی کوتاه در کنار پنجره وجود دارد، همراه با صندلی راحتی برای استراحت کردن و تماشای قایق هایی که در بیرون و روی آب شناور می باشند.

بخش هایی به رنگ مشکی، مانند چراغ دیواری و روتختی سیاه رنگ، باعث ادامه دادن دیزاین فضای نشیمن در سراسر آپارتمان شده اند.

در کنار تختخواب، یک در کشویی وجود دارد که فضای وان و دوش پشت خود را توسط یک حفره پنجره مانند، نشان می دهد.

در این جا دیدی که وان به اتاق خواب دارد را میبینیم. از آن جایی که هیچ پنجره ای در حمام وجود ندارد، این قسمت باز در دیوار، نور طبیعی را از فضای اتاق وارد حمام می کند. کاشی‌هایی به رنگ خاکستری روشن با وسایل فلزی طلایی رنگ در فضا استفاده شده اند تا فضا را روشن نگه دارند. عکس ۸
جداسازی فضاهای مرطوب از فضای توالت و روشویی، توسط یک در کشویی بزرگ سیاه رنگ انجام شده است که دستگیره بسیار بزرگ طلایی رنگی دارد.

در این جا نگاهی به بقیه فضای حمام می اندازیم که شامل دیوارهایی سیاه رنگ، یک آیینه دایره شکل با قاب طلایی رنگ و روشویی سفید می‌باشد‌

این آپارتمان اتاق خواب دیگری نیز دارد که در سمت راست آشپزخانه واقع و در پشت یک در آینه ای پنهان شده است. این در زمانی که باز میشود، هم تراز و موازی با کابینت ها قرار می گیرد.

در حمام دومی آپارتمان، ظاهر فضا با دیزاین بقیه فضاهای آپارتمان همچنان هماهنگ می باشد و از دیوارهای سیاه رنگ، یک آینه بزرگ و قسمت های طلایی رنگ در آن استفاده شده است.

 

 

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist