رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

رنگ طلایی به سبک مدرن

رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

یکی از ترند های مطرح در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ طلایی است. شاید رنگ طلایی در ذهن شمادکوراسیونی کلاسیک و قدیمی را بازسازی می کند، اما امروزه در دکوراسیون مدرن نیز از رنگ طلایی بسیار استفاده می شود. ترند رنگ طلایی در دکوراسیون مدرن حتی افرادی را که به رنگ طلایی علاقه مند نیستند را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از این رنگ در اکسسوار ها و مبلمان، ظاهر شیک و زیبایی را ایجاد کرده و زیبایی و درخشش رنگ طلایی فضای دلنشینی را برای شما خواهد ساخت. برای این که بدانید چگونه می توانید از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید با پویانو همراه باشید:

رنگ طلایی در دکوراسیون خانه استفاده کنید با پویانو

  • برای این که برخی از اکسسوار های موجود در خانه را به اکسسوار های طلایی تبدیل کنید می توانید آن ها را با رنگ طلایی مجددا رنگ کنید. پایه های فلزی میز ها، لوازم کوچک فلزی، شیشه ها، گلدان ها، لوستر ها و قاب عکس ها و تابلو ها را می توانید به رنگ طلایی تغییر بدهید. اشیائي را که از ظاهر آن ها خسته شده اید را به راحتی به رنگ طلایی تبدیل کنید، این گونه هم خانه زیبایی خواهید داشت و هم در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. اسپری های رنگ طلایی این کار را برای شما بسیار ساده خواهند کرد.

اکسسوار های طلایی

  • استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی در کنار رنگ های براق و درخشان فضای مدرن تری را ایجاد خواهد کرد. به ویژه رنگ های صورتی، سبز و آبی روشن در کنار رنگ طلایی، همراه با طرح های سیاه و سفید، فضای بی نظیری را ایجاد می کنند.

رنگ طلایی در کنار رنگ های براق و درخشان فضای مدرن

  • با استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیونی تیره می توانید فضایی با سبک گوتیک ایجاد کنید. با استفاده از رنگ های تیره ای مانند سبز زمردی، شرابی و لاجوردی در کنار رنگ طلایی فضایی زیبا ایجاد کرده و به نتیجه ای بی نظیر دست پیدا کنید.

رنگ طلایی در دکوراسیونی تیره

  • اگر می خواهید از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنید بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ طلایی، رنگ سفید است. در اتاق خوابی به رنگ سفید با استفاده از اکسسوار های طلایی هم فضایی روشن ایجاد کرده و هم به اتاقی شیک و زیبا دست پیدا کنید.

رنگ طلایی در اتاق خواب