رنگ صورتی در دکوراسیون : 6 نکته کلیدی برای استفاده از رنگ صورتی در منزل

رنگ صورتی در دکوراسیون : 6 نکته کلیدی برای استفاده از رنگ صورتی در منزل

رنگ صورتی در دکوراسیون : رنگ صورتی با تنوع بسیار بالا و تنالیته های مختلفی که دارد بیشتر از آن چه که بتوانید تصور کنید قابل استفاده در نقاط مختلف خانه و دکوراسیون منزل است. می توانید برای کوچک ترین اتاق منزل از صورتی کم رنگ با طرح هایی از گل رز و برای بزرگترین و نورگیر ترین اتاق منزل از صورتی پر رنگ استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر از رنگ صورتی به درستی استفاده کنید هرگز پشیمان نخواهید شد.

رنگ صورتی و مسی 

اگر تصمیم دارید که از رنگ صورتی در اتاق های منزل خود استفاده کنید، با استفاده از لوازم دکوری فلزی به رنگ های مسی و طلایی ، می توانید هماهنگی بی نظیری را به نمایش بگذارید. لوازم فلزی با رنگ صورتی روشن ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند و باعث می شوند تا صاحب اتاقی جذاب و راحت  بشوید. برای مثال لوستر و یا آباژور های مسی انتخاب مناسبی برای ترکیب با رنگ صورتی هستند.

روشنایی و تاریکی

اگر می خواهید کنتراست بیشتری را فضای اتاق ایجاد کنید، می توانید رنگ صورتی روشن را در کنار رنگ های تیره تر مورد استفاده قرار دهید. برای مثال رنگ صورتی در دکوراسیون با رنگ مشکی و یا طوسی تیره هماهنگی بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

ترکیب صورتی با سایر رنگ های تیره

استفاده از رنگ صورتی درخشان و قوی هماهنگی زیبایی را با سایر رنگ های درخشان ایجاد می کند. ترکیب تنالیته های رنگ صورتی تیره با رنگ قرمز مخملی و یا آبی یخی، یکی از هیجان انگیز ترین و درخشان ترین ترکیب های رنگی محسوب می شود. اگر می خواهید از این ترکیب رنگی بی نظیر بهره بیشتری ببرید و فضای زنانه تری را ایجاد کنید، می توانید تمام دیوار ها را با رنگ هایی مانند رنگ سفید، سیاه و قهوه ای رنگ کرده و رنگ صورتی را بیشتر در معرض دید قرار بدهید.

رنگ صورتی در دکوراسیون با پارچه های صورتی

اگر هنوز آماده نیستید که تمام مبلمان خود را به رنگ صورتی تغییر دهید، می توانید از محصولاتی با پارچه های صورتی رنگ استفاده کنید. می توانید با استفاده از رو تختی، بالش ها و یا ملحفه ها، رنگ صورتی را وارد اتاق خود کنید. هم چنین تمام تنالیته های رنگ صورتی در محصولات پارچه ای بسیار زیبا بوده و با سایر محصولات دکوری ترکیب بی نظیری ایجاد می کنند.

رنگ صورتی خنثی

اگر در اتاق های خود از رنگ های خنثی استفاده می کنید و می خواهید کمی شادی و سرزندگی را به محیط زندگی خود اضافه کنید، می توانید دیوار های اتاق را به رنگ صورتی بسیار روشن رنگ آمیزی کنید. هر چه قدر هم که دیوار های سفید باعث روشنایی بیشتر شوند، اما گاهی نمی توانند حس گرمی را در خانه ایجاد کنند. زمانی که رنگ صورتی روشن با چراغ ها و لوستر های درست ترکیب شود، باعث ایجاد اتاقی روشن و گرم می شود.

اتاق های کاملا صورتی

اگر می خواهید اتاق هایی متفاوت و هیجان انگیز را به نمایش بگذارید، می توانید تمام اتاق را با رنگ صورتی مورد علاقه خود رنگ آمیزی کرده و تمام مبلمان و لوازم دکوری را به رنگ صورتی انتخاب کنید. شاید کمی ترسناک به نظر برسد، اما نمی توان شگفت انگیز بودن آن را انکار کرد. اگر جسارت انجام چنین کاری را در خود پیدا کردید و تصمیم گرفتید که تمام اتاق خود را به رنگ صورتی تغییر دهید، قبل از همه از داشن یک چراغ و روشن کننده مناسب اطمینان حاصل پیدا کنید؛ زیرا نور مناسب باعث ایجاد لایه های مختلف صورتی شده و رابطه میان رنگ ها را ملایم تر می کند.