رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون ؛ رنگ سورمه رنگ آبی تیره است و رنگ واقعی سورمه ای کاملا به سیاهی می زند. همانطور که از اسمش پیداست یک آبی تیره است که به رنگ سورمه که بسیار مشکی است نزدیک است. اما طیف وسطعی از رنگ های آبی برای ما به رنگ سورمه ای شناخته می شود. اما خوب است بدانید که هرتوناژ رنگی آبی دارای نامی مخصوص به خود است که آن ها را از هم تفکیک می کند.

سورمه ای یک رنگ شیک و قاطعانه است. با نگاه به آن اصالت ، جدیت ، قدرت و ثبات را به بیننده القا می کند. تصور کنید که یک دکوراسیون داخلی به رنگ صورمه ای چقدر می تواند این ویژگی استوار و مصم را به فضای خانه شما عطا کند و شما را نیز به این خصوصیات اخلاقی تشویق کند! بدون شک رنگ سورمه ای یک رنگ مردانه است! اما لازم نیست که این رنگ همچنان تیره و محزون به نظر بیاید. کافی است آن را با کمی رنگ سفید ترکیب کنسد و ببینید چه احساس آرامش بخش دریایی بهتان دست می دهد. یا آنکه آن را در کنار رنگ های روشن مانند سبز لیمویی ، صورتی روشن و زرد آفتابی قرار دهید و ببینید چه فضای مدرن و با نشاطی را از آن خود کرده اید.

رنگ سورمه ای بسیار متنوع است و تقریبا با هر نوع سبک دکوراسیون هماهنگ می شود. اگر همیشه دیوارهایی به رنگ مشکی برایتان جذاب بوده ، اما می دانستید که بیش از اندازه ممکن است شما را پس از مدلتی دلزده کند و یا اینکه نگران این بودید فضای اتاقتان را تاریک کند. دیگر شک نکنید سورمه ای یک رنگ جایگزین خوب است.

رنگ سورمه ای یک رنگ متضاد با سفید است که به خوبی با جزئیات معماری فضای اتاق می تواند ترکیب شود و یا آن را برجسته نماید. از سورمه ای می توانید استفاده کنید که یک چهاردیواری سفید خسته کننده دارای عمق و جذابیت منحصر به فرد خود شود.

در پایین مدل دکوراسیون به رنگ سورمه ای را می بینید که چگونه از دیوار گرفته تا جزئیات و عناصر کوچک از رنگ سورمه ای استفاده کرده است.

رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون
رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون

رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون
رنگ سورمه ای در طراحی دکوراسیون