رنگ دکوراسیون منزل در تابستان ؛ در تابستان چه رنگ‌هایی را در منزل استفاده کنیم؟

رنگ دکوراسیون منزل در تابستان ؛ در تابستان چه رنگ‌هایی را در منزل استفاده کنیم؟

رنگ دکوراسیون منزل در تابستان ؛ بسیاری از افراد علاقه دارند با شروع فصل جدید دستی به روی خانه بکشند و به اصطلاح آن را نونوار کنند تا تغییرات فصل را در منزل هم مشاهده کنند. با شروع فصل تابستان به سراغ رنگ‌هایی رفتیم که برای این فصل میتوانند مناسب باشند تا وارد منزلهایمان بشونو و فضای زندگیمان را شاد و خنک کنند! خیلی‌ها معتقدند باید برای اوردن حس تابستان از رنگ‌های شاد و گرم استفاده کرد. برخی دیگر میگویند رنگ‌های روشن‌تر و آرام‌تر میتواند برای رسیدن به حس آرامش و خنکی در این فصل گرم مناسب‌تر باشد. ما در این پست هر دو را بررسی کرده‌ایم. با پویانو همراه باشید:

رزگلد

رزگلد از رنگ‌های لوکس است که این روز‌ها وارد دنیای دکوراسیون شده و پیشتر درباره آن در پویانو نوشته‌ایم. صورتی بژ گرما و انرژی را با خود به همراه میاورد و مناسب فصل هیجان‌انگیز و شادی مثل تابستان است‌. این رنگ را میتوانید در اتاق خواب ، ورودی و آشپزخانه و حتی در جزییاتی در نشیمن به کار ببرید.

سبز روشن

به رنگ سیب. تابستان فصل میوه‌های خوش رنگ و خوشمزه است‌! ما میتوانیم از آن‌ها برای تابستانی کردن دکوراسیون منزلمان الهام بگیریم. رنگ سبز روشن به شما حس طراوت و نشاط میبخشد، آرامش بخش است و خنک. پس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل گرم تابستان است.

لیمویی

لیمویی علاوه بر فصل تابستان برای دیگر فصل‌ها هم مناسب است. لیمویی رنگی گرم و در عین حال آرامش‌بخش است. این رنگ برای سرویس‌ها هم مناسب است. ترکیب آن با رنگ‌های سفید ، مشکی و رنگ متضاد آن یعنی بنفش دکوراسیون جذابی را برای ما ایجاد میکند. با رنگ زرد روشن پر از نشاط و هیجان امکان ندارد که یاد فصل تابستان نیفتید!

آبی روشن

آبی رنگ همیشه آرامش‌بخش است که به ویژه برای فضاهایی که آسایش در آن الویت است مثل اتاق‌خواب از رنگ‌های همیشه مورد توجه است. آبی در فصل تابستان شما را به دریا و انعکاس آسمان در آب زلال خواهد برد.

آبی نیلی

حتی آبی تیره هم میتواند برای تابستان مناسب باشد. این رنگ در عین حال که رنگی بولد را وارد فضا میکند و به آن جان میبخشد از ایجاد حس شلوغی و کلافگی جلوگیری می‌کند.

بنفش

گفتیم که رنگ زرد با بنفش ترکیب خوبی میسازد. پس بنفش به رنگ گل‌ها یکی دیگر از رنگ‌های تابستانی است.

نارنجی هلویی

خیلی‌ها دوست دارند حس گرما و نشاط تابستان را به داخل منزل بیاورند. نارنجی از رنگ‌های گرم و شاد است که شما را برای رسیدن به خواسته‌تان کمک میکند!

سفید

سفید رنگ جذابی که هیچ وقت برای دکوراسیون از مد نمیفتد. سفید رنگ لوکس و با ظرافتی است که به تنهایی و یا در ترکیب با رنگ‌های دیگر بی‌نظیر است. هم با رنگ‌های روشن ست میشود و هم با رنگ‌های تیره. حس تمیزی و سرزندگی که سفید با خود به همراه میاورد آن را به یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای فصل تابستان تبدیل میکند.

رنگ دکوراسیون منزل در تابستان

سبز

سبز نشان از سرسبزی و طراوتی که در تابستان در هر گوشه و کناری میبینید دارد. مثل رنگ آبی نیلی سبز هم یک رنگ بولد را به دکور اضافه میکند بدون اینکه موجب احساس بی‌نظمی، گرمای زیاد و کلافگی شود.

خاکستری

خاکستری و طوسی از رنگ‌های خنثی پرکاربرد برای دکوراسیون منزل است و برای هر فصل و هر فضایی میتواند مناسب باشد. پس این رنگ هم در لیست انتخاب‌های ما برای فصل تابستان قرار میگیرد

 

 

 

رنگ دکوراسیون منزل در تابستان

تحریریه پویانو: نبیلو