رنگ خاکستری سرد ، برای فضای داخلی آزاد

رنگ خاکستری سرد

رنگ خاکستری سرد ، برای فضای داخلی آزاد

رنگ خاکستری سرد ، برای فضای داخلی آزاد:

فضای داخلی ،‌ در حقیقت بازتابی است از فرد یا افرادی که در آن خانه زندگی می کنند.  حتی یک اتاق در هتل که فرد تنها برای یک شب در آن اقامت می کند می تواند منعکس کننده ی تمایلات شخص باشد. به همین دلیل این موضوع برای طراحان داخلی بسیار حائز اهمیت است که واقعا درک درستی در عملکرد های داخلی کارفرمای خود داشته باشند که به این ترتیب آن ها می توانند صفات شخصیتی ،‌ روحیات و ارزش های صاحب خانه را در یک طراحی خلاقانه در ساختمان اعمال کنند.

نمونه طراحی داخلی آپارتمانی برجسته که در این مطلب مشاهده می کنید ، توسط طراح Julian Sadokha طراحی شده است. مساحت فضای داخلی آن تنها 48 متر مربع است و برای کسی طراحی شده است که بنا به گفته ی طراح که رها از کلیشه ها ، تعصبات و عناصر غیر ضروری است. طراحی ساده و شیک است و در عین حال ، به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده ی سبک زندگی اکتیو و پر جنب و جوش است.

رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد

آپارتمان ایده آل برای فردی است که زیاد سفر می کند و زمان زیادی را در خارج از خانه می گذارند و در عین حال دوست دارد که در خانه مامنی آرام داشته باشد و گاهی در آن بماند. آپارتمان شامل سه فضای اصلی جداگانه است: یک فضای نشیمن ، یک اتاق خواب و یک آشپزخانه ی اپن است. تصاویر بالا مربوط به فضای نشیمن است و اولین فضای با پالت رنگ خاکستری است که آن را مشاهده می کنیم. مبل راحتی خاکستری به راحتی فضای پذیرایی از مهمانان را فراهم می کند و مبلمانی که به دقت انتخاب شده اند ، در عین حال که خدمات لازم را ارئه می دهند ، فضا را متراکم نمی کنند.

رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد

در کنار آن بخش آشپزخانه و غذاخوری قرار دارد و در امتداد یک راهروی باریک ، اتاق خواب خصوصی آرام و خاکستری رنگ جای گرفته است. درب های فرانسوی از بخش نشیمن به غذاخوری و آشپزخانه باز می شود و خصوصیت بیشتری را برای مهمانی شام فراهم می کند. بخش آشپزخانه به خاطر رنگ هایی که در آن انتخاب شده است ، بسیار روشن تر از فضای نشیمن است. لوازم جانبی و دکوراتیو به سبک صنعتی نیز در طراحی آن استفاده شده است. کفپوش الواری سفید رنگ آن نیز جالب توجه است.

رنگ خاکستری سرد
رنگ خاکستری سرد

 

 

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو | نبیلو