رنگ بنفش فوق العاده 2018 ، 5 راه همراه شدن آن در طراحی دکوراسیون داخلی !

رنگ بنفش 2018 | دکوراسیون داخلی پویانو

رنگ بنفش فوق العاده 2018 ، 5 راه همراه شدن آن در طراحی دکوراسیون داخلی !

در پایان هر سال ، شاید برای برخی از افراد اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد اما برای بسیاری از علاقمندان به رنگ در مد ، نفس هایشان را در سینه حبس می کنند و برای اعلان شرکت پنتون بی صبرانه چشم انتظار می نشینند. چرا که این افراد کنجکاوانه منتظر این هستند که ببینند چه رنگی مهمان خانه شان امسال خواهد بود و درون کمدهایشان مملو از چه رنگ جذابی خواهد بود. امسال ، سال 2018 با یک رنگ فوق العاده سورپرایز شد ؛ رنگ بنفش فوق العاده 2018 یا به معنای دیگر یک بنفش واقعی ! لاتریس آیزمن مدیر اجرایی موسسسه رنگ PANTONE  در رابطه با انتخاب این رنگ توضیح مختصری می دهد : ما در دوره زمانه ای زندگی می کنیم که نیاز به تخیل و نوآوری دارد. رنگی که به نوعی الهام بخش و خلاقانه است و بنفش واقعی همان رنگ طبیعی است که باید باشد.

در حالی که رنگ سال گذشته رنگ سبز اعلام شده بود ، رنگی بوده است که ما را بر زکین فرود می آورد ، رنگ این سال ما را به سمت آسمان هدایت می کند و بالا می کشد. این رنگ ما را به این وا می دارد که نگاهمان بر آینده تمرکز کند. تعبیر جالبی که آیزمن آن را تشریح می کند شندینی است:  این رنگ ” اسرار کیهان ، دسیسه ای  که در پیش رو ممکن است رخ بدهد و رازو رمزهایی که فراتز از دنیای کنونی و اینجایی است را به نمایش می گذارد. آسمان شب عظیم ، بی حد و  حصر است و نماد هر چه که ممکن است می باشد. این رنگ تداوما با الهام بخشی یک جهان فراتر و بزرگتر از خود را پیش می برد.”

رنگ بنفش فوق العاده 2018 همچنین به عنوان نمادی از مبارزه با فرهنگ ، تجسم درخشندگی هنر نیز شناخته شده است. اگر پویانو هم بخواهد درباره این رنگ صحبت کند: البته بنفش را به عنوان رنگی که به طرز چشمگیری محرک و تفکربرانگیز است معرفی میکند. این رنگ رنگی است که میان اصالت و نبوغ حرکت می کند.

با همه این توصیفات ، به نظر می آید که وقت آن رسیده است که شال و کلاه کنید و پیش به سوی فروشگاه های دکوراسیون داخلی قدم بردارید و با همه شیوه هایی که می توانید این بنفش فوق العاده را وارد زندگیمان کنیم آشنا شوید. اما اگر بنفش رنگ مورد علاق ما نیست  چکار کنیم؟ الان سوالتان این است که آیا فقط شما این نظر را دارید ؟ یا واقعا شدت رنگ بنفش یه مقدار زیاد از حد نیست؟ خیلی بیش از اندازه تضاد ایجاد نمی کند ؟

طراحان داخلی معجزه گری هستند که به سادگی به استقبال رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی رفته اند ، آنها می توانند به شما کمک کنند:

اما بیایید با خودمان صادق باشیم ، کدام یک از ما به دنیال خرید یک تابلوی نقاشی که به رنگ غروب آسمانی از رنگ های بنفش ، آجری و سرخابی است گشته ایم ؟ یا حتی یک مبل مخملی لمسه کوبی شده به رنگ بنفش را برای دکوراسیون داخلی خانه مان انتخاب کرده ایم؟ ما کسانی هستیم که هنو متعجب و مبهوت با یک دست پشت سرمان و دست دیگر انگشت به دهان به این فکر می کنیم که چطور می خواهیم این رنگ جسور و قدرتمند را با طراحی داخلی خانه مان که در حال حاظر وجود دارد هماهنگ کنیم ؟!

بنابراین اگر بیش از حد از ورود این رنگ بنفش فوق العاده به فضای خود متعجب و سردرگم هستید، پس ادامه این مطلب را برای پیدا کردن 5 راه حل با کمترین ریسک و بیشترین نتیجه مطالعه کنید:

  • پتو روانداز راحتی

پتو روانداز راحتی ( پتو رومبلی ) و کوسن ها ساده ترین و همه کاره ترین راه برای سرمایه گذاری روی بنفش فوق العاده به طراحی داخلی فضای شما است.

  • اثر هنری

 

از آثار چاپی تا تابلوهای نقاشی ، تغییر دادن آثار هنری روی دیوارهایتان یک راه آسان برای اضافه کردن اشاره  ای از این رنگ به دکوراسیون داخلی خود است

  • گل ها

شکوفه های گل ، تازه ، شیک ، معطر و بسیار متنوع هستند. شما به راحتی با گل های طبیعی تازه و یا اینکه از شاخه های گل مصنعی به رنگ بنفش می توانید استفاده کنید.

  • رومیزی

در طراحی داخلی خانه هایی که میز غذاخوری در یک فضای باز در اتاق نشیمن یا پذیرایی قرار دارد ، این راه یک راه خوب است چرا که از هر فضایی به چشم می آید. اگر نمی خواهید خیلی هزینه کنید در مقیاس کوچک از دستمال رومیزی به رنگ بنفش استفاده کنید و یا اگر می توانید جسارت بیشتری به خرج دهید و در مقیاس بزرگ رومیزی بنفش را انتخاب کنید.

 

  • اکسسوری ها

سینی ها ، جام ها و گلدان ها ، زیر بشقابی ها و قاب عکس ها همه و همه می توانند همراه شما برای استقبال از رنگ بنفش فوق العاده 2018 به دکوراسیون منزل شما باشند.