رنگ آمیزی اتاق خواب عروس : بهترین ها را با هم ست کنید

رنگ آمیزی اتاق خواب عروس : بهترین ها را با هم ست کنید

رنگ آمیزی اتاق خواب عروس : چیدمان اتاق خواب عروس یکی از جذاب ترین بخش های دکوراسیون داخلی است. زمانی که می خواهید دکوراسیون اتاق خواب عروس را طراحی کنید، باید از همه لحاظ سنگ تمام بگذارید. این یعنی انتخاب های شما باید بهترین گزینه های موجود باشند. یکی از مهم ترین عناصر تعیین کننده در طراحی داخلی اتاق عروس، رنگ های به کار گرفته شده هستند. رنگ، عنصری است شدیدا تاثیر گذار بر دکوراسیون که انتخاب آن باید طبق اصول صورت گیرد. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب، جدا از سلیقه ی شخص به عوامل دیگری هم بستگی دارد که باید در نظر گرفته شوند. از جمله این عوامل می توان به بزرگ یا کوچک بودن فضا، جنس مبلمان موجود و میزان نورگیری اتاق اشاره کرد.

این که چه رنگ هایی را برای دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب می کنید، باید بر مبنای روانشناسی رنگ ها پیش رود. روانشناسی رنگ ها و چگونگی ست کردم رنگ های متناسب با یکدیگر کمک می کند به دکوراسیون ایده آل خود برای اتاق خواب دست پیدا کنید. استفاده از بعضی از رنگ ها متداول تر و مرسوم تر است. برخی دیگر خاص تر و متفاوت تر هستند و می توانند ظاهر جذابی به اتاق شما بدهند. به هر حال، بهتر است پیش از شروع کار و اقدام به دکوراسیون اتاق، با رنگ های مختلف و خصوصیات هر یک آشنا شوید. در این مطلب، خصوصیات رنگ های مختلف و چگونگی ست کردن آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. همراه پویانو باشید.

دکوراسیون آرامش بخش با رنگ کرم

یکی از رنگ های محبوب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس، رنگ کرم است. کرم از جمله رنگ هایی است که طرفداران زیادی دارد و استفاده از آن حسابی در میان افراد جا افتاده است. رنگ کرم یک رنگ گرم و دعوت کننده است که باعث ایجاد آرامش در فضا نیز می شود. رنگ کرم باعث می شود فضای اتاق تان روشن و دلباز به نظر برسد و از این رو انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این رنگ را می توانید با قهوه ای، قرمز و آجری ست کنید.

دکوراسیون انرژی بخش با رنگ فیروزه ای

شاید وقت آن باشد که از دایره ی رنگ های مرسوم در طراحی داخلی بیرون آمده و کمی متفاوت تر فکر کنیم. رنگ های بسیار خاصی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب وجود دارند که می توانن بسیار برازنده و زیبا باشند و فضا را منحصر به فرد جلوه دهند. یکی از این رنگ ها فیروزه ای است. آبی فیروزه ای یک رنگ ملایم و زیبا برای طراحی داخلی اتاق خواب است. ویژگی خاصی که این رنگ دارد، این است که باعث می شود فضای اتاق تان پر از انرژی شود. فیروزه ای را می توان با سفید، شیری و کرم ست کرد.

دکوراسیون جذاب با رنگ قرمز

به کارگیری قرمز می تواند جسورانه ترین انتخاب برای چیدمان یک اتاق خواب باشد. رنگ قرمز از جمله رنگ هایی است که فضا را بسیار متمایز و جذاب جلوه می دهد. قرمز می تواند گزینه ی بسیار خاصی برای دکوراسیون اتاق عروس باشد. این رنگ از جمله رنگ های شاهانه است که فضا را متجمل خواهد کرد. شما می توانید رنگ های مختلفی مثل کرم، سفید و شیری را با رنگ قرمز ست کنید.

دکوراسیون رسمی با رنگ مشکی

مشکی دیگر گزینه ای است که برای دکوراسیون اتاق عروس پیش رو دارید. شاید این رنگ به اندازه ی رنگ های دیگر برای طراحی داخلی اتاق عروس شناخته شده و مرسوم نباشد، اما زیبایی خاصی که دارد، باعث می شود یک فضای متفاوت را تجربه کنید. مشکی رنگی است خنثی که دکوراسیون اتاق شما را شکیل و رسمی می کند. از ویژگی های خوب مشکی این است که می توان آن را با بسیاری از رنگ ها ست کرد. از جمله این رنگ ها می توان به سفید، قرمز، کرم و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. در واقع، تقریبا هیچ رنگی نیست که با مشکلی ست نشود.

دکوراسیون رمانتیک با رنگ گلبهی

اگر به دنبال این هستید که رنگ آمیزی اتاق خواب عروس را با تم رمانتیک آرایش دهید، گلبهی می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. گلبهی رنگی است به زیبایی صورتی و شکیل تر از آن که می توانید با کمک آن، فضای رمانتیک و عاشقانه ای ایجاد کنید. رنگ گلبهی یک رنگ ملایم و روشن است که باعث ایجاد فضایی آرامش بخش نیز می شود. رنگ گلبهی می تواند در کنار رنگ هایی مثل ارغوانی، سفید و شیری قرار گرفته و یک ست زیبا و مناسب ایجاد کند.

دکوراسیون روشن با رنگ سفید

مطمئنا سفید یکی از رنگ های بی نظیری است که در طراحی داخلی رقیب ندارد. رنگ سفید را می توان به عنوان رنگی نام برد که خیلی دیر از آن خسته خواهید شد. این رنگ که از همه ی رنگ ها روشن تر است، فضای اتاق شما را بزرگ و دلباز می کند. دیگر خصوصیت رنگ سفید که آن را به یک انتخاب فوق العاده تبدیل می کند، قابلیت ست شدن آن با همه ی رنگ هاست. سفید هم مثل مشکی یک رنگ خنثی به شمار آمده و می تواند با هر رنگی هم خوانی داشته باشد. از جمله رنگ های مناسب برای ست کردن با سفید می توان مشکی، قرمز و خاکستری را نام برد.

دکوراسیون رویایی با رنگ یاسی

یاسی از دیگر رنگ های چشم نواز و زیبایی است که این روزها طرفداران خاص خودش را در میان سایر رنگ ها پیدا کرده و در طراحی دکوراسیون و چیدمان بسیاری از اتاق ها به کار می رود. رنگ یاسی که نمونه ی بسیار روشن تری از ارغوانی یا بنفش می باشد، تم ملایم و زیبایی دارد که فضای اتاق شما را رویایی و آرامش بخش خواهد کرد. رنگ یاسی را می توانید با رنگ هایی مثل ارغوانی، سفید و شیری ست کنید و به یک ترکیب زیبا برسید.

دکوراسیون شاد با رنگ لیمویی

اگر مایل هستید پای خود را از کلیشه ها فراتر گذاشته و رنگ های متفاوت و جدیدی را امتحان کنید، لیمویی می تواند انتخاب دلپذیر و خاصی در رنگ آمیزی اتاق خواب عروس باشد. رنگ لیمویی که کمی روشن تر از زرد است، یک رنگ شاد و متفاوت برای چیدمان اتاق عروس می باشد. رنگ لیمویی می تواند به فضای اتاق خواب شما ظاهری شاد و متمایز بدهد. این رنگ هم جزو مجموعه رنگ های ملایم به شمار می رود و برای طراحی داخلی اتاق خواب مناسب است. رنگ لیمویی را می توان با سفید، شیری و یشمی ست کرد.

دکوراسیون گرم با رنگ قهوه ای

قهوه ای یکی از رنگ های فوق العاده گرم و متداول برای طراحی دکوراسیون اتاق است. رنگ قهوه ای می تواند فضای دعوت کننده در اتاق خواب عروس ایجاد کند. این رنگ به خوبی با مبلمان چوبی ست می شود و به همین خاطر است که محبوبیت خاصی برای چیدمان اتاق خواب دارد. رنگ قهوه ای را می توانید با رنگ های مشابهش مثل کرم، شیری و سفید ست کنید.

دکوراسیون لاکچری با رنگ طلایی

اگر شما از افرادی هستید که یک دکوراسیون لاکچری را برای فضای اتاق خود می پسندید، رنگ طلایی می تواند انتخاب خوبی در رنگ آمیزی اتاق خواب عروس برای تان باشد. طلایی رنگی است متمایز و شکیل که قادر است ظاهر لوکس و خیره کننده ای به فضای اتاق خواب تان بدهد. به کارگیری رنگ طلایی در چیدمان اتاق خواب عروس، یک فضای متجمل و فوق العاده زیبا به وجود می آورد. رنگ طلایی را بهتر است با رنگ هایی مثل سفید، شیری و قهوه ای ست کنید.

رنگ آمیزی اتاق خواب عروسدکوراسیون نشاط آور با رنگ سبز در رنگ آمیزی اتاق خواب عروس

برای کسانی که دکوراسیونی متفاوت با ظاهری نشاط آور را ترجیح می دهند، رنگ سبز جزو بهترین گزینه های موجود است. سبز، رنگی است متفاوت و جذاب که به شما احساس سرزندگی می دهد. سبز، پر از انرژی مثبت است و فضای اتاق را نیز از این انرژی نشاط آور پر می کند. رنگ سبز را می توان با رنگ های متعددی مثل سفید، شیری، لیمویی و چندین رنگ دیگر ست کرد.

 

 

 

رنگ آمیزی اتاق خواب عروس

تحریریه پویانو