راهنمای خرید: چگونه میز مطالعه مناسب انتخاب کنیم؟

راهنمای خرید میز مطالعه

راهنمای خرید: چگونه میز مطالعه مناسب انتخاب کنیم؟

راهنمای خرید: چگونه میز مطالعه مناسب انتخاب کنیم ؛ همانطور که بچه‌ها بزرگ می‌شوند و تمرین‌های آن‌ها دیگر بازی‌های بچگانه نیست، بهترین راه این است که روی یک میز مطالعه محکم و و اورگونومی سرمایه‌گذاری کنید. قبل از اینکه میز مطالعه بخرید، به برگه تقلب ما که همه نکات اساسی را پوشش می‌دهد نگاهی بیندازید.

 

راهنمای خرید میز مطالعه
راهنمای خرید میز مطالعه

اتاق بچه‌ها باید انرژی دوران بلوغ و جوانی و معصومیت آن‌ها را نشان دهد. در کنار تخت عجیب و غریب و دیواری با القای فانتزی‌های آن‌ها، میز مطالعه باید در ابتدای لیست ضروریات وجود داشته باشد. کار خود را با بررسی مواردی مانند اندازه اتاق خواب فرزندتان شروع کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید میز با چه اندازه‌ای لازم دارید و فضایی را در نظر بگیرید که پاسخگوی نیازهای فرزند شما باشد. برای راهنمایی بیشتر شما برای یک خرید آگاهانه، نکاتی را آماده کرده‌ایم که درس خواندن فرزند شما را دلپذیرتر می‌کند.
1 . اندازه میز
• برای اتاق کوچک، برای صرفه‌جویی در مصرف فضا می‌توان میز را به دیوار چسباند یا فضای مرده گوشه اتاق را به آن اختصاص داد. برای اتاق‌های خیلی کوچک می‌توان از میزهای دیواری تاشو استفاده کرد.
• در اتاق‌های بزرگ، آزادی عمل بیشتری دارید. می‌توانید میزهای لاچکری بزرگ به شکل U و یا L بخرید. این میزها اگر بیش‌تر یک بچه دارید، خوب هستند.

2 . اورگونومی میز
یکی از اصول مهم اندازه‌گیری ارتفاع میز است. بصورت ایده‌آل، برای نشستن راحت میز باید بین 26 تا 30 اینچ ارتفاع داشته باشد. اگر بلندی میز مناسب نیست، صندلی قابل تنظیم و با طراحی و معماری اورگونومی تهیه کنید. بهترین راه برای تست کردن آن این است که از کودک خود بخواهید پشت میز بنشیند و ارتفاع میز را بررسی کنید. سطح میز به اندازه قرار دادن چند کتاب و کامپیوتر باید فضا داشته باشد.

راهنمای خرید میز مطالعه مناسب
راهنمای خرید میز مطالعه مناسب

3 . راه حل برای فضای لازم برای قراردادن وسایل
در فضایی که برای میز مطالعه درنظرگرفته‌اید. باید فضایی را به قرار دادن لوازم التحریر و کتاب‌های کودکتان اختصاص دهید. همچنین تعدادی کشو برای قرار دادن دفترهای اضافه و مدادها در نظر بگیرید.
• از فضای کافی زیر میز اطمینان حاصل کنید و اینکه زانوهای فرزند شما به جایی برخورد نمی‌کند.
• چک کنید که کشوها و میز استحکام کافی را داشته باشد. کشوها باید بتوانند کاربرد زیاد را تحمل کنند و از جایی که نشسته‌اید بدون کشش قابل استفاده باشند.

ترکیب تخت و میز
ترکیب تخت و میز
راهنمای خرید: چگونه میز مطالعه مناسب انتخاب کنیم
راهنمای خرید: چگونه میز مطالعه مناسب انتخاب کنیم

4. طراحی مناسب برای کودکان
به دنبال میز مطالعه‌ای باشید که هیچ گوشه‌ی تیزی نداشته باشد و طراحی آن مناسب برای بچه‌ها باشد. مطمئن شوید که از رنگ غیر سمی و بدون سرب استفاده شده باشد.
• میزی بخرید که از چوب با استحکام کافی و یا استیل پوشانده شده از پودر و بدون لکه و یا تکه‌های چوبی، درست شده باشد.
به دنبال مواد ضد آب باشید زیرا تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر است و ماندگارتر هستند.

5 . راحتی در جابجایی
اگر آدمی هستید که وسایل خانه را زیاد جابجا می‌کنید، وسایلی را انتخاب کنید که چرخ داشته باشند. چرخ‌ها جابجایی میز برای تمیز کردن و تغییر دکوراسیون را آسانتر می‌کنند.
فروشگاه‌ها پر از انواع مختلف میزها هستند که می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. ولی چیزی که شما باید در ذهن داشته باشید این است که میز باید ارتفاع مناسب و فضای کافی برای پاها را داشته باشد. و اگر موقعیت نشستن فرزند شما درست باشد، بازدهی او نیز بیشتر است.
بصورت کلی، میزی را انتخاب کنید که استحکام کافی برای همه هرج و مرج‌های اتاق فرزندتان را داشته باشد.

تحریریه پویانو| نزاکتی