راهنمای خرید مبلمان برای زوج های جوان!

راهنمای خرید مبل برای زوج ها | دکوراسیون پویانو

راهنمای خرید مبلمان برای زوج های جوان!

راهنمای خرید مبل : زمانی که تصمیم به ازدواج و شروع زندگی مشترک می گیرید، در واقع یک زندگی جدید را آغاز خواهید کرد. مسائل زیادی وجود دارد که باید به آن ها فکر کنید. علاوه بر جزئیات عروسی، خانه و غیره، خرید مبلمان نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. قبل از این که در انتخاب های فراوانی که پیش رو دارید غرق شوید، نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کرده و با توجه به آن ها خواسته خود را مشخص کنید. همراه پویانو باشید با راهنمای خرید مبل :

  • سبک شما چیست؟

زمانی که می خواهید خانه جدید خود را بسازید، ابتدا سبک خود در دکوراسیون داخلی را مشخص کنید. اما چگونه می توانید سبک مورد نظر خود را در خانه ایجاد کنید؟ اگر شما فردی هستید که خلق و خوی متغیری دارید، می توانید سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید. می توانید سبکی التقاطی انتخاب کرده و یا هر اتاق خانه را به سبک های متفاوت دکوراسیون کنید. اما اگر نمی خواهید ریسک کنید، سبک مینیمالیستی و جزئیات کمتر را در نظر داشته باشید.

سبک شما چیست؟

  • مبل های زیبا و راحت

سعی کنید کمی واقع گرا باشید، امروزه راحتی نیز به اندازه زیبایی اهمیت دارد. امروزه زمان سالن های پذیرایی که به غیر از مهمان کسی از آن ها استفاده نمی کند گذشته است، اکنون تمام نقاط خانه هم برای ما و هم برای مهمان ها باید راحت و قابل استفاده باشد. زمانی که می خواهید خانه را بر اساس سبک مورد نظر خود دکوراسیون کنید، فراموش نکنید که خانه مکانی است که باید در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید. با مبل های زیبایی که قابلیت استفاده ندارند وقت و پول خود را هدر ندهید. اجازه بدهید که مبل ها با شما هماهنگ باشند، روی آن ها بنشینید، دراز بکشید، استراحت کنید و بر روی آن ها احساس خوشحالی داشته باشید.

مبل های زیبا و راحت

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب مبلمان، مقاومت آن ها است. مبلی را که پسندیده اید از نظر مقاومت نیز مورد بررسی قرار بدهید. در واقع یکی از راه های مشخص شدن کیفیت مبلی که خریداری می کنید، همین ویژگی مقاوم بودن آن است. زیرا تولید مبل زیبا راحت است، اما مقاوت آن ها است که کیفیت مبلمان را مشخص می کند. هنگام خرید مبلمان از گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها به راحتی عبور نکنید. سعی کنید در مورد مواد مورد استفاده در مبل ها نیز کمی اطلاعات کسب کنید. با خرید مبلمانی که سلامت شما را تهدید می کنند وارد زندگی جدید نشوید!

مبلمان مقاوم

  • انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ یکی از لذت بخش ترین و به همان اندازه سخت ترین نکات در انتخاب مبلمان است. زمانی که می خواهید خانه خود را دکوراسیون کنید، یکی از بارزترین ویژگی ها رنگ موجود در دکوراسیون است. دوست دارید چه رنگ هایی را در کنار یکدیگر ببینید؟ زمانی که می خواهید رنگ مبلمان را انتخاب کنید سعی کنید تا از قبل رنگ دیوار ها، اکسسوار ها و تمام جزئيات را مشخص کنید. هر مدل مبلی را که انتخاب کنید، می توانید رنگ آن را بر اساس سلیقه خود تغییر داده و اکسسوار های هماهنگ با آن ها را خریداری کنید.

انتخاب رنگ مناسب

  • قانون خانه خود را خودتان مشخص کنید

خانه ای که می خواهید برای خود بسازید را بر اساس قانون و تمایلات خود بسازید. مجبور نیستید در قالب های تکراری بگنجید، سعی کنید سلیقه خود را به نمایش بگذارید. داشتن خانه ای شاد و سرزنده در زندگی مشترک شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

قانون خانه خود را خودتان مشخص کنید

فراموش نکنید که در خرید مبلمان، زیبایی، ظرافت، کیفیت، راحتی و سلیقه شخصی خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی انجام داده و زندگی تازه خود را آغاز کنید.

 

 

 

 

راهنمای خرید مبل

تحریریه پویانو