دیوار های آجری : سبک جدید آشپزخانه با آجر

دیوار های آجری : سبک جدید آشپزخانه با آجر

در سال های اخیر استفاده از دیوار های آجری در دکوراسیون داخلی، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. استفاده از دیوار آجری باعث ایجاد سبک روستیک در دکوراسیون خانه می شود؛ شما می توانید با استفاده از لوازم دکوری فلزی و متفاوت، ظاهری مدرن و زیبا به مکان ببخشید. اگر می خواهید در دکوراسیون آشپزخانه همراه با مد پیش بروید، از دیوار های آجری غافل نشوید.

  • لوازم دکوری مناسب:

دیوار های آجری در دکوراسیون داخلی بیشتر برای آشپزخانه ترجیح داده می شوند؛ به ویژه برای افرادی که دوست دارند دکوراسیونی متفاوت در آشپزخانه خود ایجاد کنند، دیوار های آجری انتخاب مناسبی خواهند بود. در کنار دیوار های آجری، با استفاده از کابینت های فلزی، لوازم برقی  نقره ای و لوازم دکوری چوبی می توان فضایی مدرن و صنعتی در آشپرخانه ایجاد کرد.

  • روشنایی:

اگر می خواهید از دیوار های آجری در آشپزخانه استفاده کنید، برای این که آشپزخانه شما تبدیل به مکانی تاریک و دل گیر نشود، از چراغ ها و روشنایی های مناسب استفاده کنید. با نصب چراغ هایی که روشنایی کم و طبیعی دارند، هم ظاهری شیک و هم نوری طبیعی در فضا ایجاد کنید.

  • آجر های رنگی:

یکی از ویژگی های دیوار های آجری ای که امروزه در دکوراسیون داخلی به کار می روند، این است که برخی از این آجر ها را می توان به رنگ های دل خواه رنگ آمیزی کرد. افرادی که دوست دارند آشپزخانه ای کملا سفید داشته باشند، می توانند با استفاده از آجر های سفید رنگ به آشپزخانه ای دل باز و زیبا دست پیدا کنند. اگر شما سلیقه ای متفاوت و جسور دارید، می توانید آجر ها را به رنگ دل خواه خود تغییر داده و به آشپزخانه ای رنگی و جذاب دست پیدا کنید.

این را فراموش نکنید که با استفاده از دیوار های آجری با رنگ و ظاهر طبیعی آجر ها، سبکی روستیک در خانه شما ایجاد خواهد شد؛ شما می توانید با استفاده از لوازم دکوری صحیح به ظاهری زیبا و مدرن در دکوراسیون داخلی منزل دست پیدا کنید.