دیوار به رنگ تخته سیاه در طراحی دکوراسیون داخلی

دیوار به رنگ تخته سیاه در طراحی دکوراسیون داخلی

دیوار به رنگ تخته سیاه ؛ وجود یک تخته سیاه در گوشه‌ای از منزل برای بازی کودکان یا نوشتن لیست خرید به نظر ایده جالبی می‌آید. اما تبدیل یک دیوار کامل به تخته سیاهی بزرگ، ایده بسیار متفاوت و خلاقانه‌ای است. اجرای چنین طرح‌هایی در خانه کار ساده‌ای است. رنگ‌هایی که به رنگ‌های تخته سیاه شناخته می‌شوند در بازار وجود دارند که به راحتی می‌توانید آنها را تهیه کنید. دقت داشته باشید رنگ تخته سیاه با رنگ سیاه ساده از نظر جنس تفاوت دارد و بهتر است برای داشتن نتیجه بهتر از رنگ مخصوص این کار استفاده کنید. اگر به دنبال یک فضای مناسب ساختن یک تخته سیاه دیواری هستید، به ادامه مطلب توجه کنید.

اتاق کودک یکی از بهترین فضاها برای اجرای ایده تخته سیاه دیواری است. رنگ کردن یک دیوار کامل اتاق کودک به رنگ تخته سیاه، فضای زیادی برای نقاشی و خلاقیت کودک شما ایجاد می‌کند. با داشتن چنین دیواری، مطمئن باشید فرزند شما ساعت‌های زیادی را به تفریح و سرگرمی مشغول است، در حالی که خیال شما از بابت خراب‌کاری‌های احتمالی راحت است!

 

می‌توانید یک دیوار را تخته سیاه تبدیل کنید و با ترکیب دلخواه قاب‌های خالی روی دیوار نصب کنید. می‌توانید داخل قاب‌ها را به نقاشی‌ها و یادداشت‌های مهم و خاطره‌انگیز اختصاص دهید.

 

یک آینه روی دیوار تخته سیاه نصب کنید و به جای قاب آینه با گچ نقاشی کنید. این ایده برای اتاق خواب و فضای نشیمن و غذا خوری بسیار زیبا و مناسب است.

 

ایده تخته سیاه دیواری برای کافی‌ شاپ ها و رستوران‌ ها نیز بسیار مناسب و کاربردی است. وجود یک دیوار به رنگ تخته سیاه نه تنها فضایی برای طراحی‌های زیبا و چشمگیر را فراهم می‌آورد، بلکه از آن می‌توان برای نوشتن منوی روز هم استفاده کرد.

 

اگر دیوار مناسبی برای رنگ کردن ندارید یا علاقه‌ای ندارید ریسک سیاه کردن یک دیوار بزرگ را بپذیرید، این کار را روی یکی از درها انجام دهید. با رنگ کردن در اتاق یا کابینت به رنگ تخته سیاه، در عین حال که فضای زیبا و خلاقانه‌ای برای یادداشت‌ها و ایده‌های دیگر دارید، ریسک کمتری هم کرده‌اید.

 

اگر تمایلی به رنگ کردن کامل یک دیوار ندارید، به جای کل دیوار، یک قاب دلخواه را رنگ کنید یا تخته سیاه بزرگی به دیوار نصب کنید.

 

حتی می‌توانید یک تخته چوبی را به رنگ تخته سیاه دربیاورید و آن را در گوشه‌ای از منزل جای دهید. این ایده برای کسانی که اجاره نشین هستند بسیار ایده‌آل و مناسب است.

 

دیوار به رنگ تخته سیاه
دیوار به رنگ تخته سیاه

اگر دیوار پشت میز کارتان را به یک تخته سیاه بزرگ تبدیل کنید، می‌توانید از آن برای نوشتن لیست کارهای مهم، ایده‌های جدید و حتی برنامه هفتگی استفاده کنید.

 

به نوشتن یادداشت و لیست کارها اکتفا نکنید. دیوارهای تخته سیاهی، فضای ایده‌آلی برای نوشتن جملات مثبت، انرژی‌بخش و انگیزشی باشند. حتی از این دیوارها می‌توانید برای تبریک تولد اعضای خانواده و غافلگیر کردن آنها استفاده کنید.

 

رنگ‌های تخته سیاه، فقط به رنگ مشکی محدود نمی‌شوند. شرکت‌های مختلف مجموعه‌ای از رنگ‌های تخته سیاه را به بازار عرضه کرده‌اند که شامل مشکی، توسی، قهوه‌ای، آبی، قرمز و سایر رنگ‌هاست. اگر به رنگ مشکی علاقه‌ای ندارید یا دوست دارید رنگ‌های جدیدتری را تجبره کنید، از سایر رنگ‌های تخته سیاهی بهره بگیرید.

 

دیوار به رنگ تخته سیاه
دیوار به رنگ تخته سیاه

استفاده از رنگ تخته سیاه برای فضای بین کابینت آشپزخانه ، آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه خاص و متفاوت تبدیل می‌کند. از این فضا می‌توانید برای نوشتن لیست خرید، یادداشت‌های مهم برای اعضای خانواده، و نقاشی‌های زیبا و خلاقانه بهره ببرید.

 

می‌توانید به جای رنگ کردن کل دیوار، طرحی روی دیوار با رنگ تخته سیاه بکشید. طرحی که می‌تواند به تنهایی دیوار اتاق شما را زیباتر کند و در عین حال فضایی برای نوشتن و نقاشی و سرگرمی باشد.

 

 

 

تحریریه پویانو: خانی