دیزاین داخلی هتل OKKO در Porte de Versailles / معماری Patrick Norguet

دیزاین داخلی هتل OKKO در Porte de Versailles / معماری Patrick Norguet

دیزاین داخلی هتل ؛ معمار Jean-Michel Wilmotte با همکاری معمار داخلی Patrick Norguet از استودیو دیزاین Norguet، ساخت هتل OKKO را تکمیل کرده اند که به تازگی در Porte de Versailles فرانسه بازگشایی شده است.

در اینجا نگاهی به این پروژه می اندازیم …

داخل هتل و در فضای لابی، رنگ های روشن و صندلی های راحتی به کار رفته در فضا، توسط پرده های سبک و بلندی احاطه شده اند، و از طرفی رنگ به کار رفته در سقف، توجه شما را به سمت بالا نیز جلب می کند.

یک فضای کار کوچک با دو کامپیوتر در قسمتی از فضا طراحی شده است، در حالی که یک قفسه کتاب، به عنوان یک دیوار جداکننده عمل می کند و فضای کار را از بقیه فضاهای نشستن در لابی جدا کرده است.

این هتا همچنین یک ناحیه مخصوص سرو غذا دارد. نیمکت های طویل که پشت به پشت هم قرار گرفته اند، دو ردیف از میز و صندلی های ناهارخوری را پدید آورده اند.

یک فضای ناهارخوری رسمی تر نیز وجود دارد که توسط یک پرده حریر از فضای ناهارخوری قبلی جدا شده است.

همچنین یک فضای صبحانه خوری نیز در کنار فضای ناهارخوری غیررسمی طراحی شده است.

باشگاه این هتل دیزاین ساده ای دارد؛ دیوارهایی با رنگ های چشمگیر و پراغ های نواری در سقف.

در اتاق های هتل، پرده های سبک، ظاهری متفاوت را پدید آورده اند. این بار این پرده ها حمام را در فضای اتاق خواب پنهان کرده اند.

در این جا نگاهی به یکی دیگر از اتاق های هتل می اندازیم. نوعی کاغذ دیواری هنری ساده، دیوار پشت تخت خواب را پوشانده است و به پالت رنگ خنثی و تصنعی اتاق عنصر جدیدی اضافه کرده است.

از پرده ها برای پوشاندن فضای کمد در اتاق ها نیز استفاده شده است.

در اتاق های هتل میزهایی متصل به دیوار نیز وجود دارند که برای زمانی که افراد در طول سفر خود باید به کارهایشان رسیدگی کنند، بسیار مناسب می باشند.

دیزاین داخلی هتل

 

 

 

دیزاین داخلی هتل

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist