ایده‌های خلاقانه دکور تاج تخت خواب و زیبایی اتاق خواب

ایده‌های خلاقانه دکور تاج تخت خواب و زیبایی اتاق خواب

دکور تاج تخت خواب ؛ اگر مدل تخت‌خوابتان قدیمی شده و به دنبال یک مدل جدید و متفاوت هستید، یا دوست دارید دکوراسیون اتاق خواب خود را عوض کنید اما نمی‌خواهید همه وسایل را عوض کنید، ایده‌های زیر به کار شما می‌آیند. برای تغییر تخت‌خواب و دکوراسیون اتاق خواب خود همیشه لازم نیست کل وسایل اتاق را عوض کنید، گاهی با یک تغییر کوچک می‌توانید دکوراسیون اتاق خواب خود را به کلی عوض کنید.

 

از آثار هنری خاص و دست ساز به عنوان تاج تخت‌خواب استفاده کنید. انتخاب این کارها بسته به نوع فضا و دکوراسیون منزل شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. انتخاب این گل‌های برجسته فلزی برای یک اتاق خواب مینیمال و ساده گزینه مناسبی است. اما با توجه به نوع فضای خود، شما می‌توانید از یک قالیچه ارزشمند، مجموعه‌ای از سفال‌های نقش برجسته یا هر اثر هنری و ایده‌ مشابه‌ای استفاده کنید.

 

اگر می‌خواهید یک تاج تخت‌خواب کاملا اختصاصی و منحصر به فرد داشته باشید، طبقه‌های باریکی که طولشان به اندازه تخت‌خوابتان است را بالای تخت نصب کنید و تابلوهای عکس‌های خانوادگی و خاطرات دوست داشتنی خانواده خود را روی آن قرار دهید.

استفاده از یک قاب آینه بزرگ و قدیمی به عنوان تاج تخت ایده‌ای جالب و چند منظوره است. در عین حال که یک تخت‌خواب خاص و منحصر به فرد خواهید داشت، وجود آینه باعث می‌شود اتاق خواب شما بزرگ تر به نظر برسد.

 

تاج تختی با کمدهای فراوان می‌تواند یک ایده کاربردی برای منازل کوچک باشد. می‌توانید رنگ داخل طبقه‌ها و درب قفسه‌ها را طوری انتخاب کنید که با دیوار اتاق هماهنگ باشد. این کار باعث می‌شود فضای شما یکپارچه به نظر برسد.

دکور تاج تخت خواب
دکور تاج تخت خواب

تبدیل یک شومینه قدیمی به تاج تخت آخرین ایده‌ای است که ممکن است برای تغییر کاربری شومینه به ذهن شما برسد. اما گچ‌بری‌های زیبا و نوع طراحی این شومینه قدیمی برای اینکه به یک تاج تخت زیبا تبدیل شود چیزی کم ندارد. می‌توانید به مانند یک شومینه واقعی بالای این تاج تخت را با تابلو، آینه و وسایل دکوری تزیین کنید.

 

تحریریه پویانو: خانی