دکوراسیون ویترین فروشگاه : نظرها را به داخل جلب کنید!

دکوراسیون ویترین فروشگاه : نظرها را به داخل جلب کنید!

دکوراسیون ویترین فروشگاه  : ویترین ها قادرند با شما حرف بزنند. این واقعیتی است که نمی توان انکار کرد. زمانی که از پیاده روها یا لاین های پاساژهای بزرگ امروزی عبور می کنید، یک سری از فروشگاه ها شما را بیش تر به طرف خود جلب می کنند. این مغازه ها همان هایی هستند که ویترین جذاب تری دارند. یک طراحی فوق العاده برای ویترین فروشگاه می تواند به قدری موثر باشد که افراد را صرفا برای دیدن آن چه در پشت شیشه ها می گذرد، به داخل بکشاند و این همان چیزی است که فروشنده ها می خواهند.

برای این که ویترین فروشگاه خود را به گونه ای طراحی کنید که نظر هر رهگذری را به خود جلب کند، کافی است از ایده های نو کمک بگیرید. بعضی از ایده ها در عین سادگی خیلی جذاب هستند و با کم ترین امکانات هم قابل اجرا خواهند بود، پس نیازی نیست هزینه های گزاف متحمل شوید. برای این که با چند نمونه از این ایده ها آشنا شوید، همراه پویانو باشید.

ویترین طناب

طناب یکی از مواردی است که می توانید برای ترتیب دادن یک دکوراسیون جالب در ویترین فروشگاه تان مورد استفاده قرار دهید. هزاران ایده وجود دارد که می توان با کمک طناب به اجرا درآورد. شما می توانید طناب را به عنوان وسیله ای برای نگه داشتن لباس ها یا سایر اجناس مورد استفاده قرار دهید یا آن را صرفا به عنوان یک عنصر دکوری به کار ببرید.

ویترین بادکنکی یا بالون

بالون یا بادکنک می تواند از دیگر گزینه های جذابی باشد که به کار می برید. بالون ها می توانند به ویترین فروشگاه شما جذابیت دهند و از آن جا که در رنگ های متنوعی قابل تهیه هستند، بسیار جلب توجه کننده خواهند بود. می توانید از بالون های دسته ای استفاده کنید یا آن ها را در فضا پخش کنید.

ویترین تابلو

تابلوها دیگر گزینه شما هستند. با کمک تابلوها شما می توانید رهگذران را به سمت داخل فروشگاه راهنمایی کنید و با یک حرکت نمادین به آن ها بگویید که از فضای داخل دیدن نمایند. می توانید نوک فلش تابلوها را به سمت قسمتی که جذابیت بیش تری دارد در نظر بگیرید. همچنین می توانید از تابلوها صرفا در نقش دکوری استفاده کرده و یک ویترین متفاوت درست کنید.

ویترین دوچرخه

برخی وسایل شاید در حالت عادی شان جذابیت خاصی نداشته باشند، اما اگر آن ها را در وضعیت خاصی به کار بگیرید، کاملا تغییر خواهند کرد و بسیار متفاوت به نظر خواهند رسید. برای مثال، یک دوچرخه که به صورت وارونه در دکوراسیون ویترین یک فروشگاه آویزان شده است، می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. این دوچرخه می تواند نقش عملکردی هم داشته باشد و برای آویزان کردن لباس ها مورد استفاده قرار بگیرد.

ویترین طبیعت

آوردن طبیعت به ویترین فروشگاه هم می تواند ایده جالبی باشد. به جای استفاده از ایده هایی که تماما صنعتی و در اکثر مواقع نیز مشابه یکدیگر هستند، می توانید از طبیعت و فرم های جالبی که در آن وجود دارند برای طراحی ویترین فروشگاه خود الهام بگیرید. شما می توانید با استفاده از تنه درخت، یک فضای طبیعی در ویترین فروشگاه ایجاد کنید.

ویترین فصل

ایده جالب دیگری که می توان برای اجرای یک دکوراسیون متفاوت در ویترین به کار برد، اجرای تم فصل هاست. برای مثال، می توان با توجه به فصل و با استفاده از یک دکوری کاغذی شیک و ساده، گذر زمان را در ویترین فروشگاه به نمایش بگذارید. همراه با عوض شدن فصل ها می توانید دکور را تغییر دهید و به این وسیله تنوع ایجاد نمایید.

ویترین قایق

اگر کمی خلاقانه تر به تعریف دکوراسیون ویترین فروشگاه فکر کنید، می توانید ایده های بسیار جالب تری نیز بیابید. با استفاده از قلوه سنگ ها، یک اسکله کوچک و قایقی که ظاهرا به خشکی نشسته می توان یک تم ساحلی و جذاب به ویترین داد. این یکی از ایده هایی است که نمونه اش کم تر اجرا می شود و به همین خاطر، امتیاز فوق العاده ای به شمار خواهد رفت.

ویترین کاغذی

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، برای اجرای یک دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد در ویترین فروشگاه نیازی به متحمل شدن هزینه های سنگین نیست. کاغذ و مقوا هم می توانند برای اجرای یک ویترین جذاب کافی باشند. اگر در کاردستی درست کردن مهارت دارید و با اوریگامی نیز آشنا هستید، می توانید فرم های جالبی به این شکل ایجاد کنید.

ویترین مکعب برای دکوراسیون ویترین فروشگاه

احجام از دیگر مواردی هستند که در هنگام طرح ریزی برای اجرای دکوراسیون ویترین فروشگاه به کمک شما می آیند. می توانید یک حجم خاص مثل مکعب را مد نظر قرار دهید و ویترین را با توجه به آن و با تکرار حجم مورد نظر شکل دهید. مکعب ها برای زمانی که می خواهید حراج آخر فصل را اعلام کنید و آن را به خوبی در معرض دید عموم قرار دهید، به کار خواهند آمد و با چیده شدن روی یکدیگر، ارتفاع خواهند گرفت.

ویترین نوشته

گاهی اوقات هم بهتر است خیلی به خودتان سخت نگیرید و به جای اجرا کردن اصول طراحی دکوراسیون آن چه پشت شیشه به نمایش گذاشته می شود به سراغ یک ایده ساده تر بروید که همان نوشته های ساده و بی دردسر است که احتمالا بارها دیده اید. نکته این جاست که چه نوشته ای را انتخاب کنید تا جلب توجه کرده و افراد را به سمت داخل فروشگاه دعوت کند.

 

 

 

 

 

دکوراسیون ویترین فروشگاه

تحریریه پویانو