دکوراسیون ورودی منزل : این چند فرنیچر را فراموش نکنید!

دکوراسیون ورودی منزل : این چند فرنیچر را فراموش نکنید!

دکوراسیون ورودی منزل : ورودی منزل را باید به عنوان یکی از فضاهای کاربردی به حساب آورد. همین که شما در صورت رفت و آمد به منزل خود در طی روز به دفعات از این فضا استفاده می کنید، به خوبی گویای کاربرد آن می باشد. ورودی ها به طور معمول، فضاهای چندان وسیعی نیستند و در عین حال، جایی هم نیستند که شما وقت خود را زیاد در محیط شان صرف کنید. با این حساب، دکوراسیون چنین فضایی باید چگونه انجام شود؟

برای این که از فضای ورودی منزل تان نهایت استفاده را ببرید، بهتر است فرنیچرهای کاربردی در چیدمان آن را بشناسید و با توجه به فضای آزادی که در اختیار دارید و اولویت های خودتان تصمیم گیری کنید. اگر فضای زیادی در دسترس نیست، سعی داشته باشید به سراغ فرنیچرهای چند عملکردی بروید تا به صورت همزمان از چند کاربرد بهره مند شوید. این را به خاطر داشته باشید که یک ورودی خلوت اما مرتب و منظم از یک ورودی شلوغ با فرنیچرهای متعدد بهتر است. در این مطلب، چند نمونه از پرکاربردترین فرنیچرهای مورد استفاده در چیدمان ورودی منزل را به شما معرفی خواهیم کرد. این گزینه ها از موارد اساسی هستند.

میز کنسول

اگر یک دکوراسیون منحصر به فرد و شکیل برای ورودی منزل تان می خواهید، میز کنسول را جزو گزینه های اصلی در نظر بگیرید. میز کنسول به غیر از این که می تواند وسایل ضروری را داخل و وسایل دکوری را روی خود جای دهد، بسیار هم زیباست و تاثیر جالبی روی چیدمان ورودی منزل تان خواهد داشت.

کمد جاکفشی

یکی از فرنیچرهای ثابتی که معمولا در همه ورودی ها دیده می شود، کمد جاکفشی است. تقریبا همه ورودی ها از بزرگ ترین آن ها گرفته تا کوچک ترین شان این فرنیچر را در بر می گیرند. البته در ورودی های بزرگ تر می توان به جای استفاده از کمدهای کوچک از چوب لباسی های چند منظوره استفاده کرد.

کابینت اکسنت

کابینت اکسنت از دیگر گزینه هایی است که می توانید در چیدمان فضای ورودی منزل به کار ببرید. این کابینت ها در مقایسه با قفسه ها از این مزیت برخوردارند که فضای داخل آن ها دیده نمی شود و معمولا تعداد کشوها و صفحه های جدا کننده موجود در فضای آن ها به اندازه ای است که می توانید لوازم خود را به خوبی سازماندهی کنید.

قفسه نشیمن

بسیاری از افراد مایل هستند در کنار جاکفشی خود فضایی داشته باشند که برای پوشیدن و درآوردن کفش ها از آن استفاده کنند و مجبور به تکیه زدن به دیوار نشوند. قفسه های نشیمن که به شکل صندلی طراحی می شوند و معمولا فضای کوچکی برای قرار دادن کفش ها یا سایر وسایل دارند به این منظور به کار برده می شوند.

چوب لباسی

یکی دیگر از فرنیچرهای اصلی در چیدمان راهروی ورودی منزل، چوب لباسی است. تقریبا همه شما با چوب لباسی و کاربرد آن در دکوراسیون ورودی آشنایی دارید. این فرنیچر به خاطر نظم دادن به لباس ها و حتی فضاهای اضافی جهت نشستن یا قرار دادن کفش از کاربرد وسیعی برخوردار است.

آویز جاکلیدی

و اما آخرین گزینه ای که می تواند در چیدمان فضای ورودی به کمک تان بیاید و واقعا هم پتانسیل موثر واقع شدن را دارد، آویز جاکلیدی است. برای این که مدام مجبور نباشید پیش از ترک منزل به دنبال کلیدها و سایر لوازم کوچک بگردید، بهتر است یکی از این آویزها تهیه کنید و به این شکل، آن ها را همیشه در دسترس تان داشته باشید.

 

 

 

 

دکوراسیون ورودی منزل

نحریریه پویانو