دکوراسیون نقره ای : ظاهر لاکچری برای منزل شما!

دکوراسیون نقره ای : ظاهر لاکچری برای منزل شما!

دکوراسیون نقره ای : داشتن یک منزل با دکوراسیون داخلی لوکس کار چندان سختی نیست. اگر اصول کار را بلد باشید و بدانید چطور آن ها را به درستی به کار بگیرید، می توانید تم لاکچری را به فضا تزریق کنید. نقره ای یکی از رنگ های متالیک است که زیبایی بی نظیرش آن را به یکی از گزینه های بی رقیب در طراحی داخلی و چیدمان منزل تبدیل کرده است. این رنگ با درخشندگی خاصی که دارد، شکوه بی نظیری به فضای مورد نظر شما می دهد.

نقره ای رنگی است که حتی به کارگیری مقدار کمی از آن در دکوراسیون منزل باعث ایجاد تغییرات بزرگ و قابل توجهی می شود. به طور کلی، خوب است که استفاده از این رنگ را ابتدا در مقیاس کوچک شروع کرده و در صورت نیاز گسترش دهید. رنگ نقره ای را می توانید در هر قسمتی از دکوراسیون منزل که تصورش را می کنید، به کار بگیرید. این رنگ خاص و متفاوت، رویای داشتن دکوراسیون شکیل و چشمگیری که آرزویش را دارید را به حقیقت بدل می کند. برای آشنایی با نحوه به کارگیری رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل و ایده های مختلف ست کردن وسایل با استفاده از این رنگ در دکوراسیون نقره ای ، همراه پویانو باشید.

دکوراسیون نقره ای با پارچه پرده نقره ای

همان طور که احتمالا خودتان هم می دانید، پرده ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارند. این موضوع به قدری مهم است که اگر خانه ای پرده نداشته باشد، جای خالی آن را به وضوح احساس می کنیم. بنابراین، انتخاب پرده می تواند یک انتخاب تعیین کننده باشد. اگر می خواهید تم نقره ای رنگ را در دکوراسیون منزل تان اجرا کنید، می توانید از همین عناصر مهم، یعنی پرده ها استفاده کنید. در نمونه زیر می بینید که حاشیه بالای پرده جنس متفاوتی دارد و رنگ آن نقره ای است. همین حاشیه به پرده جلوه بسیار زیبایی بخشیده است. اگر بیش تر دقت کنید، می توانید کوسن ها، پایه آباژور و میز کوچک را ببینید که هم رنگ با حاشیه پرده انتخاب شده و با آن ست شده اند.

روتختی و کوسن نقره ای

مسلما رنگ نقره ای برای دکوراسیون اتاق خواب نیز بسیار شکیل و بی نظیر است. اگر طرفدار دکوراسیون لاکچری و عناصر لوکس و متجمل باشید، می توانید با انتخاب عناصر و مبلمان اتاق خواب خود به رنگ نقره ای، خواسته خود را عملی کنید. روتختی از مهم ترین چیزهایی است که در چیدمان یک اتاق وجود دارد و تاثیر به مراتب بیش تری نسبت به دیگر عناصر ایجاد می کند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، انتخاب روتختی نقره ای رنگ با کوسن های مشابه توانسته ظاهر بسیار شکیلی به تخت خواب بدهد.

ست گلدان و شمعدان نقره ای

برای این که تم نقره ای را به فضای منزل تان بیاورید، می توانید با گزینه های کوچک تر نیز وارد عمل شوید. شما می توانید مبلمان خود را از سایر رنگ ها انتخاب کرده و برای پیاده سازی تم نقره ای به سراغ وسایل کوچک تر مثل دکوراتیوها بروید. به این شکل می توانید تم مورد نظرتان را در مقیاس کوچک تر و با ظرافت بی نظیری به فضا الحاق کنید. ست گلدان و شمعدان می توانند از گزینه هایی باشند که برای این منظور به کار می آیند. شما می توانید دیگر وسایل خود را نیز با این ست هماهنگ کنید. برای مثال در فضای زیر می بینید که رنگ ساعت نیز مشابه ست مورد نظر است.

ست ناهارخوری نقره ای

برای این که میزبان یک مهمانی فوق العاده باشید و مهمانان خود را سر میز شام شگفت زده کنید، به یک ست ناهارخوری لوکس به رنگ نقره ای نیاز خواهید داشت. پیاده کردن تم نقره ای در فضای ناهارخوری می تواند بسیار ساده و در عین حال تاثیر گذار و جذاب باشد. شما می توانید میز غذا خوری خود را به رنگ نقره ای انتخاب کنید و دیگر وسایل را با آن ست کنید. برای مثال در تصویر زیر می بینید که شمعدان ها و لوستر با رنگ میز ست شده اند و ترکیب کاملی ایجاد کرده اند.

صندلی اپن نقره ای

به سراغ اپن آشپزخانه می رویم. اگر از کلیشه ها خسته شده اید و به دنبال گزینه های خاص و متمایز می گردید، انتخاب رنگ نقره ای برای صندلی های اپن آشپزخانه تان می تواند حرکت جالبی باشد. صندلی های اپن، قسمتی از دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می دهند و انتخاب آن ها می تواند تعیین کننده باشد. اگر مایل باشید، می توانید یک ست صندلی یا چهارپایه بلند به رنگ نقره ای سفارش دهید و با این کار دکوراسیون آشپزخانه تان را از این رو به آن رو کنید.

قاب عکس نقره ای

از دیگر تغییراتی که در مقیاس کوچک وارد عمل می شوند و تاثیر بسیار خوبی هم بر دکوراسیون منزل می گذارنند، نحوه انتخاب قاب عکس هاست. عکس های یادگاری مجموعه ای از خاطرات دوست داشتنی هستند که معمولا قسمتی از دکوراسیون منازل را به خود اختصاص می دهند. برای کسانی که می خواهند تم نقره ای رنگ را به دکوراسیون خود بیاورند، اما مطمئن نیستند که دقیقا چطور با احتیاط و ظرافت انجامش دهند، انتخاب قاب عکس ها به رنگ نقره ای می تواند مناسب باشد. این انتخاب به دیوار پشت قاب ها جلوه خاصی می دهد.

کاغذ دیواری نقره ای در دکوراسیون نقره ای

مطمئنا برای این که تغییرات به مراتب بزرگ تری در دکوراسیون منزل تان اعمال کنید، گزینه های بسیار تاثیرگذارتری هم وجود دارند. یکی از این گزینه ها که می تواند ظاهر منزل شما را در یک چشم به هم زند عوض کند و رنگ و روی جدیدی به آن بدهد، انتخاب کاغذ دیواری به رنگ نقره ای است. کاغذ دیواری ها در مقیاس بزرگ تری تاثیر خود را بر جای می گذارند. اگر شما از طرفداران رنگ نقره ای هستید و دکوراسیون لوکس را هم می پسندید، می توانید به سراغ کاغذ دیواری بروید. توجه کنید که نقره ای رنگی نیست که بتوانید بی مهابا به همه دیوارها بدهید. بهتر است تنها یک دیوار را به این رنگ درآورده و از کاغذ دیواری های طرح دار ظریف استفاده کنید.

مبل کوسنی و آباژور نقره ای

مبل کوسنی یا مبل پاف هم از آن مواردی است که این روزها در دکوراسیون بیش تر منازل دیده می شود. اگر مایل هستید یکی از این مبل ها داشته باشید و رنگ نقره ای را هم دوست دارید، به دنبال یک پاف نقره ای رنگ بگردید. برای ست کردن آن با دیگر قسمت ها هم احتیاجی به نگرانی نیست. دقیقا مثل تصویر خواهید توانست آن را با آباژور، قفسه، میز، قاب عکس و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، هماهنگ کنید و ترکیب زیبای نقره ای رنگ را به نشیمن خود بیاورید.

میز تلویزیون نقره ای

انتخاب میز تلویزیون هم در نوع خود بسیار چالش برانگیز است و می تواند تاثیر قابل توجهی بر دکوراسیون سالن نشیمن یا محلی که آن را قرار می دهید، بگذارد. میزهای تلویزیون امروزی در مدل ها و رنگ های مختلفی موجود هستند و مطئنا خواهید توانست انواع نقره ای رنگ را نیز در میان آن ها پیدا کنید. خصوصیت خوب رنگ نقره ای این است که با بیش تر رنگ ها به راحتی ست می شود، اما اگر وسواس دارید، می توانید میز تلویزیون خود را با لوازم دکوری یا مبلمان نشیمن ست کنید.

دکوراسیون نقره ای با میز جلومبلی نقره ای

هزاران راه برای این که رنگ نقره ای را به دکوراسیون نشیمن خود بیاورید، وجود دارد. یکی دیگر از راه های موجود این است که میز جلومبلی تان را به این رنگ انتخاب کنید. میز جلومبلی هم از عناصر قدرتمندی است که بر دکوراسیون نشیمن شما تاثیر زیادی می گذارد. اگر میزتان را نقره ای انتخاب کردید، مجسمه ها، گلدان ها، ظروف، آباژور و لوستر از گزینه هایی هستند که می توانید مطابق شکل زیر با آن هماهنگ کنید و ترکیب کامل و فوق العاده ای برای سالن نشیمن منزل تان خلق کنید.

میز کنسول و آینه نقره ای

میر کنسول هم از عناصر دکوری بسیار جذابی است که در دکوراسیون بسیاری از منازل لوکس دیده می شود. میزهای کنسول به خودی خود حالتی لاکچری دارند. به همین خاطر، اگر آن ها را به یک رنگ متالیک مثل نقره ای انتخاب کنید، جلوه شان دوچندان خواهد شد. توجه کنید که اگر میز کنسول شما رنگ نقره داشته باشد، بهتر است همه لوازم دکوری و ظروفی که روی آن قرار می دهید، رنگی مشابه با آن داشته باشند. حتی می توانید لوازم نزدیک به آن را نیز نقره ای رنگ در نظر بگیرید و این تم را در فضا تثبیت کنید.

بوفه و شلف نقره ای

بوفه ها هم از دیگر وسایلی هستند که در چیدمان منازل لوکس به کار می روند. اگر می خواهید یک ظاهر لاکچری به چیدمان منزل تان بدهید، یک بوفه یا شلف به رنگ نقره ای را امتحان کنید. مطمئنا با ظاهر براق و فوق العاده ای که این بوفه ها دارند، ظروف قیمتی شما را با جلوه بیش تری به نمایش خواهند گذاشت و ظاهر شکیلی به چیدمان منزل تان می بخشند. اگر به جزییات اهمیت می دهید، می توانید ظروف داخل بوفه را نیز با رنگ خود بوفه هماهنگ کنید.

 

 

 

دکوراسیون نقره ای

تحریریه پویانو