دکوراسیون میز جلو مبلی در 10 مرحله!

دکوراسیون میز جلومبلی

دکوراسیون میز جلو مبلی در 10 مرحله!

دکوراسیون میز جلو مبلی : اگر به عکس های خانه های مدرن و شیک که با جزئیات خود بسیار الهام بخش هستند دقت کنید، متوجه خواهید شد که در آن ها همیشه به دکوراسیون میز جلو مبلی نیز توجه ویژه ای می شود. معمولا برای دکوراسیون این میز ها از اشیائی که احساسات صاحب خانه را به نمایش می گذارند، کتاب های مورد علاقه و اشیائی که باعث خوش شانسی می شوند استفاده می شود! با ایجاد یک ترکیب بندی متعادل از اشیائی که بر روی میز جلو مبلی قرار دارند می توانید تمام توجه ها را به آن جلب کنید. انتخاب اشیاء مناسبی که در مرکز محیط زندگی خود قرار خواهید داد کار دشواری نیست. با انجام 10 اقدام ساده می توانید به دکوراسیونی زیبا برای میز خود دست پیدا کنید. برای رسیدن به دکوراسیونی درخشان و ایده آل با پویانو همراه باشید:

دکوراسیونی درخشان و ایده آل با پویانو

  1. ابتدا ابعاد و متریال میز خود را مشخص کنید. طول میز شما باید به اندازه دو سوم از مبلی باشد که در پشت آن قرار دارد. در سال های اخیر میز های جلو مبلی با سطح مرمری و با طراحی های مدرن به یک ترند تبدیل شده و بسیار ایده آل است. اما اگر می خواهید فضایی گرم تر و صمیمی تر ایجاد کنید می توانید میز های چوبی را انتخاب کنید. می توانید از چوب بلوط، چوب گردو و یا چوب درخت افرا با در نظر گرفتن جنس پایه های مبل ها، استفاده کنید.

میز های جلو مبلی با سطح مرمری و با طراحی های مدرن

  1. اگر می خواهید از چند وسیله دکوری در کنار یکدیگر استفاده کنید، فرم های ساده، عمودی و یا گرد را در کنار هم قرار دهید و از استفاده از فرم های پیچیده و شلوغ دوری کنید.
  2. در دکوراسیون مدرن رنگ های طوسی، مشکی، سفید، بژ و رنگ های خنثی در الویت قرار دارند. برای بازتاب نور و ایجاد درخشش، رنگ های طلایی و نقره ای بسیار ایده آل هستند و هم چنین رنگ های گرمی مانند قرمز، نارنجی و زرد…

دکوراسیون مدرن رنگ های طوسی، مشکی، سفید، بژ و رنگ های خنثی

  1. از طرح های گلدار، پرنده ها و پیکره های رمانتیک کم و به اندازه استفاده کنید. از کنار هم قرار دادن طرح ها متفاوت در کنار یکدیگر نترسید. این گونه می توانید فضایی جذاب ایجاد کنید.
  2. از گیاهان طبیعی استفاده کنید. استفاده از گیاه بر روی میز جلومبلی فضای خانه را به طور کامل تغییر خواهد داد. درون گلدانی کوچک گیاهان سبز با برگ های پهن و یا کاکتوس قرار داده و یا برای ایجاد فضایی رمانتیک گل های تازه و فصلی را داخل گلدانی شیشه ای قرار بدهید. برای مثال گل آفتابگردان فضای زیبایی ایجاد خواهد کرد. همچنین به جای گل های تازه می توانید از شاخه های خشک بامبو، گندم و پنبه نیز استفاده کنید.

استفاده از گیاه بر روی میز جلومبلی فضای خانه

  1. می توانید یک ترکیب بندی زیبا ایجاد کرده و داخل یک سینی و یا سبدی دکوراتیو قرار دهید. ابتدا چند عدد کتاب داخل سینی بگذارید. بر روی کتاب ها یک وسیله شخصی که شخصیت شما را نشان دهد قرار بدهید. این وسیله می تواند مجسمه ای انتزاعی و یا نمادی از طبیعت باشد. از دو عدد شمع با ابعاد متفاوت استفاده کنید و با قرار دادن یک گلدان کوچک سینی شما آماده خواهد شد. اگر کتاب ها و یا گلدان را خارج از سینی قرار دهید می توانید از اشیاء بیشتری در سینی استفاده کنید. قرار دادن اسانس های معطر داخل یک شیشه زیبا و استفاده از شاخه ای خشک درون آن فضای رمانتیکی ایجاد خواهد کرد. اما بدون شک وجود یک ظرف پر از شکلات باعث خوشحالی تمام افراد خانه خواهد شد.

  1. در چیدمان میز از ترکیب بندی نامتقارن استفاده کنید. به جای قرار دادن تمام لوازم در وسط میز آن ها را در قسمت های دیگر قرار دهید.
  2. برای ایجاد دکوراسیونی دلنشین، از میوه های فصلی استفاده کنید. زمانی که از اشیاء روی میز خسته شدید در یک ظرف شیشه ای یا چوبی میوه های رنگی و موجود در فصل را چیده و روی میز قرار دهید.
  3. بر روی میز لحظه های خود را زندگی کنید؛ بیسکوییت های خوشمزه، یک فنجان چای یا قهوه و مجله های ماه…
  4. و قانون آخر این که بر روی میز و مکانی که در آن زندگی می کنید لوازمی را به کار ببرید که به آن ها علاقه مند هستید.

چیدمان میز از ترکیب بندی نامتقارن

 

 

 

دکوراسیون میز جلو مبلی

تحریریه پویانو