دکوراسیون فروشگاه موبایل و لوازم الکترونیکی

دکوراسیون فروشگاه موبایل و لوازم الکترونیکی

دکوراسیون فروشگاه موبایل : فروشگاهی که شما تلفن همراه خود را از آن جا خریداری کرده اید، ممکن است به طور غیر مستقیم تاثیر زیادی بر نظر شما نسبت به قطعی کردن تصمیم تان گذاشته باشد. در واقع، یک فروشگاه می تواند به واسطه طراحی داخلی خوب، نظر خریداران را تحت تاثیر بگذارد. این را احتمالا خودتان هم تجربه کرده اید، چرا که همه ما بارها به فروشگاه های جذابی پا گذاشته ایم که طراحی داخلی چشمگیری داشته اند.

همین موضوع در رابطه با فروشگاه های موبایل و لوازم الکترونیکی هم صادق است. دکوراسیون، نقش بسیار مهمی در شکل گرفتن نظر خریداران ایفا می کند. به عبارت دیگر، زمانی که شما با فضای داخلی یک فروشگاه ارتباط خوبی برقرار می کنید و محیط آن را در نظر خود جذاب تلقی می کنید، احساس بهتری در رابطه با انتخاب و خرید اجناس و لوازم آن فروشگاه پیدا خواهید کرد. حالا این که چطور می توان دکوراسیون یک فروشگاه موبایل را به گونه ای طراحی کرد تا چنین تاثیری داشته باشد، موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. در این مطلب، اصول طراحی دکوراسیون چند فروشگاه موبایل را بررسی خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

اولین نمونه ای که به شما معرفی می کنیم، فروشگاهی است که فضای داخلی آن با استفاده از چوب و ترکیب دو رنگ سیاه و سفید طراحی شده است. ویترین های شیشه ای این فروشگاه، یکی با قاب سیاه و دیگری به رنگ سفید برای نمایش تلفن های همراه طراحی شده اند. همچنین می توانید دو میز کوچک را ببینید که در فضای میانی قرار گرفته اند و برای دسترسی راحت مشتریان جهت بررسی ویژگی های مختلف دستگاه های موجود، به کار گرفته می شوند. شما می توانید ترکیب متریال چوب را در سطح دیوار، میزها و همچنین صندوق ببینید.

نمونه بعدی، فروشگاهی را نشان می دهد که رنگ آبی به عنوان مشخصه طراحی داخلی آن منظور شده است. البته در کنار این رنگ از رنگ سفید برای پس زمینه فضا در ترکیب با چوب نیز استفاده شده است. میزهای قرار داده شده در فضای میانی نیز مشابه میزهای نمونه قبلی و با همان کاربری طراحی شده اند و تنها فرم متفاوتی دارند. شما می توانید یک فضای نشیمن کوچک و همچنین یک نمایشگر بزرگ را نیز مشاهده کنید که در بسیاری از فروشگاه های مشابه نیز دیده می شوند.

چیزی که در تصویر بعدی، نظر ما را به خود جلب می کند، تناسب طراحی سقف و کف است که تقریبا به عنوان قوی ترین حرکت در طراحی داخلی این فروشگاه شناخته می شود. همان طور که می بینید، متریال به کار رفته برای طراحی قسمت میانی سقف و کف، یکسان در نظر گرفته شده که باعث می شود این قسمت به خوبی از دو فضای مجاورش تفکیک شود. دقیقا در همین قسمت، کانترهایی را می بینید که دستگاه های موبایل را به نمایش گذاشته اند. فضاهای مجاور برای قرار دادن نمایشگرها و تجهیزات مربوطه در نظر گرفته شده اند.

در نمونه بعدی در دکوراسیون فروشگاه موبایل ، تقریبا مهم ترین نکته ای که دیده می شود، ترکیب رنگ های سیاه و سفید است که یک کنتراست فوق العاده ایجاد کرده اند. همان طور که می بینید، به غیر از این دو رنگ از هیچ رنگ دیگری در طراحی داخلی این فروشگاه استفاده نشده است که خود باعث می شود تاثیر این دو رنگ بیش تر به نظر برسد. صندلی هایی که در دو طرف میز قرار گرفته اند نیز دارای تناسب رنگ با کل دکوراسیون فروشگاه هستند.

آخرین نمونه از دکوراسیون فروشگاه موبایل ، طراحی داخلی فروشگاهی را نشان می دهد که اصول کلی به کار رفته در شکل گیری فضای آن مشابه نمونه های قبلی است، اما فرم های استفاده شده در طراحی بخش های مختلف، کمی متفاوت هستند. در این فضا میزهای میانی با فرمی خاص و متفاوت طراحی شده اند که آن ها را از دیگر موارد نشان داده شده متمایز می کند. مشابه حرکت منحنی واری که در طراحی میزها و پایه های شان به کار رفته، در دکوراسیون دیوارها نیز به کار رفته و فضای قرارگیری تلفن های همراه را در هر بخش شکل می دهد.

 

 

 

 

 

دکوراسیون فروشگاه موبایل

تحریریه پویانو