دکوراسیون طلایی نقره ای برنز : کاربرد رنگ های متالیک در طراحی داخلی منزل

دکوراسیون طلایی نقره ای برنز : کاربرد رنگ های متالیک در طراحی داخلی منزل

دکوراسیون طلایی نقره ای برنز : رنگ های متالیک از جمله جذاب ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می روند. این رنگ ها با جلوه ی خاصی که دارند، ظاهر بی نظیری را برای فضاهای مختلف خلق می کنند و جلوه ی متفاوتی به دکوراسیون می بخشند. طلایی، نقره ای و برنزی از می توان نمونه های محبوب متالیک دانست که این روزها کاربردشان در طراحی داخلی منازل طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به ظاهر جذاب و خیره کننده ای که این رنگ ها دارند و جلوه ی متمایزی که به فضای منزل می دهند، محبوبیت آن ها چندان تعجب ندارد.

اگر شما هم به استفاده از رنگ های متالیک در دکوراسیون منزل خود تمایل دارید و می خواهید نحوه ی به کارگیری و ست کردن این رنگ ها را در طراحی داخلی و چیدمان فضهای مختلف بدانید، می توانید ایده های پویانو را دنبال کنید. در این مطلب، شما را با ایده های مختلف به کارگیری رنگ های براق و خیره کننده ی متالیک در دکوراسیون داخلی منزل آشنا و نمونه هایی از بهترین ترکیب های این چند رنگ را بررسی خواهیم کرد.

آینه حمام

با انتخاب یک آینه ی برنزی شکیل و زیبا می توانید به دکوراسیون حمام خود جلوه ای دیگر بدهید. همان طور که در تصویر می بینید، رنگ قسمت ها و اجزای دیگر با رنگ قاب آینه ست شده است. برای مثال، رنگ پایه ی چراغ ها، شیر آب، جا صابونی و حتی دسته های دراور در هماهنگی با قاب آینه به رنگ برنزی انتخاب شده اند تا هماهنگی ایجاد شود. شما نیز می توانید مشابه همین کار را در دکوراسیون حمام خود انجام دهید.

تاج تخت

به کار بردن رنگ های متالیک برای تاج تخت خواب می تواند یک انتخاب جذاب و منحصر به فرد باشد که دکوراسیون اتاق شما را جذاب و خاص خواهد ساخت. تخت خواب هایی که دارای تاج و بدنه ی دارای پوشش پارچه ای هستند، می توانند به رنگ متالیک انتخاب شوند. پارچه های ساتن که ظاهر براقی دارند برای این انتخاب مناسب ترند و جلوه ی بی نظیری خواهند داشت. اگر در بدنه ی تخت هم از رنگ های مشابه بهره گرفته شده باشد، ترکیب به دست آمده فوق العاده خواهد بود.

پارچه روتختی در دکوراسیون طلایی نقره ای برنز

رنگ های متالیک را به اتاق خواب خود ببرید. اگر به دنبال ایجاد یک دکوراسیون شیک و خیره کننده برای اتاق خواب خود هستید، هیچ گزینه ای بهتر از انتخاب رنگ روتختی از میان نمونه های متالیک نخواهد بود. روتختی طلایی رنگ با بالش های مشابه توانسته اند چیدمان اتاق زیر را به شکل زیبایی درآورند. رنگ وسایل دیگر، مثل پایه ی آباژور، گلدان و بدنه ی تخت نیز در هماهنگی با رنگ پارچه ی روتختی انتخاب شده است تا این ترکیب تکمیل شود.

میز پاتختی

میز پاتختی می تواند از گزینه های دیگری باشد که برای ایجاد یک تم متالیک زیبا در دکوراسیون اتاق خواب شما پیشنهاد می شود. میزهای نقره ای یا طلایی رنگ در کنار سایر وسایل مشابه به کار برده و اتاق خواب خود را زیباتر کنید. نمونه ی نشان داده شده در تصویر زیر یک میز نقره ای است که در کنار یک تخت با بدنه یا روتختی مشابه، بسیار زیبا خواهد بود.

پایه آباژور

از دیگر گزینه هایی که می تواند به اجرای دکوراسیون متالیک در فضای اتاق خواب شما کمک کند، استفاده از یک آباژور با پایه ی طلایی رنگ است. شما می توانید مانند تصویر زیر، این آباژور را در هماهنگی با آینه و گلدان انتخاب کنید تا یک ست زیبا و خوش رنگ در اتاق خواب خود داشته باشید که با رنگ متالیک خودنمایی می کنند.

پرده پذیرایی

یکی از شکیل ترین انتخاب ها که می تواند دکوراسیون سالن پذیرایی شما را شکوهمند و خیره کننده جلوه دهد، انتخاب پرده ها به رنگ طلایی یا یکی دیگر از رنگ های متالیک است. پرده ها نقش مهمی در دکوراسیون سالن پذیرایی دارند و اگر به رنگ متالیک انتخاب شوند، تاثیر بی نظیری خواهند گذاشت. در این تصویر می بینید که رنگ پرده با پایه ی میز، گل های مصنوعی، ظرف تزیینی، رویه ی کوسن و حتی طرح های به کار رفته در تابلوها ست شده و ترکیب بسیار چشم نوازی را ایجاد کرده است.

ست ناهارخوری

ست ناهارخوری شما دکوراسیون فضایی را تشکیل می دهد که میزبان دوستان و آشنایان خواهد بود، پس جه بهتر که این فضا را به بهترین شکل زینت دهید. رنگ های متالیک انتخاب خوبی برای ست ناهارخوری هستند. همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید، بدنه ی صندلی ها و روکش ها از رنگ های متالیک انتخاب شده و قاب آینه و لوستر، ترکیب مورد نظر را کامل کرده است.

صندلی اپن

شما می توانید با یک انتخاب ساده نیز رنگ های متالیک را به فضای منزل تا بیاورید. برای مثال، صندلی های اپن شما می توانند به جای داشتن شکل های مرسوم و تکراری، دارای ظاهری متفاوت و به رنگ متالیک باشند. در تصویر زیر می بینید که صندلی های در نظر گرفته شده برای اپن آشپزخانه با رنگ برنزی و زیبای خود ظاهر فضا را کاملا دگرگون کرده اند.

کاغذ دیواری

مسلما یکی از بهترین انتخاب ها برای آوردن رنگ های زیبا و جذاب متالیک به دکوراسیون منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. شما می توانید در میان این مدل های متنوع، انواعی را پیدا کنید که دارای طرح و رنگ متلیک می باشند. مثلا در کاغذ دیواری به کار رفته در دکوراسیون تصویر زیر، رگه های طلایی دیده می شود که دارای ظاهری بسیار ظریف و زیباست.

گیاهان مصنوعی

اگر از افرادی هستید که به استفاده از گیاهان مصنوعی برای زیبایی دکوراسیون منزل خود تمایل دارند، شاید نمونه های متالیک هم برای شما جالب باشند. شما می توانید گیاهان مصنوعی منزل خود را به رنگ های متالیک انتخاب کرده و در تناسب با دیگر لوازم و مبلمان قرار دهید. نمونه ی این گیاهان را در تصویر زیر می بینید که دارای برگ های ورقه ای شکل طلایی می باشد.

لوازم دکوری

لوازم دکوری از گزینه های کوچک اما تاثیر گذاری هستند که می توانید برای تزریق تم متالیک به دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. شما می توانید انواع لوازم دکوری متالیک در رنگ های نقره ای، طلایی و برنزی را تهیه کرده و با مبلمان منزل خود ست کنید. همچنین می توانید مجموعه ای از این لوازم را به مانند تصویر زیر در یک شلف قرار داده و یک کلکسیون و دکوراسیون طلایی نقره ای برنز داشته باشید.

میز جلومبلی در دکوراسیون طلایی نقره ای برنز

اگر می خواهید تم متالیک را در فضای نشیمن خود پیاده سازی کنید، یکی از بهترین گزینه های پیش رو انتخاب میز جلومبلی از میان یکی از رنگ های براق خواهد بود. در تصویر زیر هم به خوبی می بینید که میز جلومبلی طلایی رنگ چه تاثیر قابل توجهی در چیدمان فضا ایجاد کرده است. اگر بیش تر دقت کنید، خواهید دید که رنگ قاب تابلو و میز و مجسمه نیز با این میز یکسان است.

میز قهوه خوری

همین ایده های متالیک را می توانید در فضای دنج قهوه خوری تان نیز اجرا کنید. در تصویر زیر می بینید که یک میز قهوه خوری نقره ای رنگ در کنار یک صندلی با رویه ای به همان رنگ، یک ترکیب زیبا و فوق العاده برای این فضا بوده است. شما نیز می توانید چنین ظاهر شیک و متمایزی را برای میز قهوه خوری خود تعریف کنید.

وسایل آشپزخانه

مطمئنا تم متالیک را در فضای آشپزخانه نیز می توان اجرا کرد. ترکیب بی عیب و نقصی که در تصویر زیر می بینیدف شامل لوستر، شمعدان، ظروف و دسته های کابینت برنزی رنگ است که همگی در تناسب کامل با یکدیگر قرار گرفته و یک ترکیب زیبا و منحصر به فرد را به وجود آورده اند. چنین ترکیبی می تواند فضای آشپزخانه ی شما را لوکس و بی نظیر جلوه دهد.

 

 

 

 

دکوراسیون طلایی نقره ای برنز

تحریریه پویانو