12 نمونه دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی و نشیمن

12 نمونه دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی و نشیمن

دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی و نشیمن ؛ منکر این نمی توانید بشوید که رنگ طلایی یک رنگ متجملانه ، لوکس و پر زرق و برق است. رنگ طلایی از زمان های گذشته همیشه مربوط به فضاهای شاهانه و متجملانه بوده است. اضافه کردن کمی رنگ طلایی به هر اتاق باعث می شود که یک فضای شیک و موقر را ایجاد کند.

خوبی رنگ طلایی این است که همیشه مد است و مربوط به هیچ دوره ای نیست و هیچ نگرانی از بایت این مساله نمی توانید داشته باشید. از  دوران تاریخ مصر باستان تا یونان باستان و ملکه کلوئوپاترا و تا به امروز که مدرن ترین دکوراسیون داخلی در نیویورک با دعوت از رنگ طلایی به سرحد زیبایی می رسد را شامل می شود.

طلایی به عنوان نماد ارزش ، موفقیت و لاکچری مطرح بوده است. مدال طلا ، کارت طلا و نشان های طلا ؛ همه این ها به معهنای بهترین بهترین ها بوده است. اما در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی کمی نیاز به مهارت و دانستن ترفندهای بیشتری دارد. اگر به درستی انجام گیرد می تواند گرمای ملایم اما پرجلایی را به فضای اتاق اضافه کند. اما اگر به اشتباه شود می تواند یک خانه طلایی دلزده و افراطی برای شما ایجاد کند.

 

ترفند استفاده از رنگ طلایی در دیزاین داخلی انتخاب صحیح تون رنگی طلایی است. رنگ طلایی از زرد روشن شروع می شود تا تون های رنگی تیره تر که به نظر طلایی سوخته می آید. باید به جایی که طلایی را می خواهید در آنجا به کار ببرید توجه کنید و هم اینکه چطور قرار است با سایر عناصر دکوراسیون ترکیب شود.

رنگ طلایی با بسیاری از رنگ های دیگر عالی می شوند. اما با رنگ بادمجانی و فیروزه ای دکوراسیون خانه شما منحصر به فرد و فوق العاده می شود. در سبک های کلاسیک و آسیایی رنگ طلایی با رنگ های قرمز و مشکی  در کنار هم ترکیب می شوند. در دکراسیون مدرن اما با رنگ های روشن ست می شود.

طراحی داخلی مدرن طلایی
طراحی داخلی مدرن طلایی
طراحی داخلی مدرن طلایی طوسی
طراحی داخلی مدرن طلایی طوسی
دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی
دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی

در عکس های پایین ، استفاده متفاوت از رنگ طلایی را می بینید ، اما همه این  ها یک اشتراک دارند ، گرمای درخشان رنگ طلایی یک طور عجیبی انگار با ژنتیک اجدادی ما ارتباط دارد! همه ما دوست دار طلایی هستیم.

رنگ طلایی دیوار

رنگ طلایی کف

رنگ طلایی مبلمان و اتاثیه

دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی
دکوراسیون طلایی سالن پذیرایی